Whaaat, ILMAISET HÄÄT!

naimisiin kesällä-13

Voi vitsi,
omat suunnittelut on jo niin pitkällä, että meidän perhe ei pysty hakemaan mukaan. Mut miettikää, ILMAISET häät! Nyt äkkiä vappukihlat kehiin;)

http://www.livtv.fi/ohjelmat/kaksi-julkkista-ja-yhdet-häät/etusivu/uutinen/hae-mukaan-yllätykselliseen-hääohjelmaan

4

364

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hensku8

Voi hitsi.. mun mies ei varmaan ikinä lähtis tuommoseen.. :(
      Meilläkin on melko pitkällä suunnitelmat mutta voisin kyllä luopua niistä.
      Nojoo... ehkä kuitenki haluaisin valita päävärin häihin. Musta sen olla pitää. :)
      Onhan tässä vielä 2014 elokuulle aikaa...

• emmimatleena

Saakohan noihin suunnitteluihin kuitenkin vähän ees vaikuttaa? Mulla on yksi ainut toive: haluan häissäni soivan mun ja mun miehen yhteisen biisin, Mokoma: Kuu saa valtansa auringolta. Kaiken muun sais kyllä julkkikset päättää, mutta se biisi ois pakko olla.

• liika on liikaa

Voihan oksetus! Eiks näitä ala olla jo ihan tarpeex... Ketkä tälläsiin hakee!!

• säästyis rahat!

Kyllä mä voisin hakea, jos tosiaan sais edes hieman vaikuttaa häiden kulkuun. Tai no jos edes voitais luvata, ettei sun inhokkijulkkikset suunnittelis häitä, niin sekin riittäis. Jos sais tosi samanhenkiset julkkikset suunnittelijoiksi, niin vois olla kyllä upea kokemus. Täytyy ehkä alkaa lämmitellä avopuolisoa, että mitä jos yllätettäis sukulaiset.....:D :D

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olet minua

vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va
      Ikävä
      132
      3013
    2. Ruumis ojassa

Kukahan lie ollu, mistä lie löydetty. No ikävä tataus.
      Oulainen
      7
      1467
    3. Mies pyysi rahaa

Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?
      Ikävä
      220
      1326
    4. Jos tapaisimme uudelleen?

niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J
      Ikävä
      70
      1191
    5. Mitä piirteitä rakastat

Eniten kaivatussasi?
      Ikävä
      44
      1151
    6. 37
      1021
    7. Mites nyt suu pannaan

Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va
      Sysmä
      38
      1012
    8. Taas Lieksassa tyritty

Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke
      Lieksa
      133
      957
    9. Hän on niin

Hyvännäköinen. Vaikea vastustaa
      Ikävä
      47
      954
    10. Nähdäänkö ensi viikolla

paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.
      Ikävä
      36
      877
    Aihe