Whaaat, ILMAISET HÄÄT!

naimisiin kesällä-13

Voi vitsi,
omat suunnittelut on jo niin pitkällä, että meidän perhe ei pysty hakemaan mukaan. Mut miettikää, ILMAISET häät! Nyt äkkiä vappukihlat kehiin;)

http://www.livtv.fi/ohjelmat/kaksi-julkkista-ja-yhdet-häät/etusivu/uutinen/hae-mukaan-yllätykselliseen-hääohjelmaan

4

408

Vastaukset 4

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hensku8

Voi hitsi.. mun mies ei varmaan ikinä lähtis tuommoseen.. :(
      Meilläkin on melko pitkällä suunnitelmat mutta voisin kyllä luopua niistä.
      Nojoo... ehkä kuitenki haluaisin valita päävärin häihin. Musta sen olla pitää. :)
      Onhan tässä vielä 2014 elokuulle aikaa...

• emmimatleena

Saakohan noihin suunnitteluihin kuitenkin vähän ees vaikuttaa? Mulla on yksi ainut toive: haluan häissäni soivan mun ja mun miehen yhteisen biisin, Mokoma: Kuu saa valtansa auringolta. Kaiken muun sais kyllä julkkikset päättää, mutta se biisi ois pakko olla.

• liika on liikaa

Voihan oksetus! Eiks näitä ala olla jo ihan tarpeex... Ketkä tälläsiin hakee!!

• säästyis rahat!

Kyllä mä voisin hakea, jos tosiaan sais edes hieman vaikuttaa häiden kulkuun. Tai no jos edes voitais luvata, ettei sun inhokkijulkkikset suunnittelis häitä, niin sekin riittäis. Jos sais tosi samanhenkiset julkkikset suunnittelijoiksi, niin vois olla kyllä upea kokemus. Täytyy ehkä alkaa lämmitellä avopuolisoa, että mitä jos yllätettäis sukulaiset.....:D :D

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä tapahtuu?

Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???
      Haapavesi
      41
      1897
    2. Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...

...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha
      Maailman menoa
      710
      1290
    3. Miksi et lähesty minua

Jos kerran kaipaat, mies? Mitä pelkäät?
      Ikävä
      99
      1031
    4. Mitä nyt haluaisit kysyä kaivatultasi?

Tässä hetkessä tai menneestä?
      Ikävä
      102
      908
    5. Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti

Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk
      Ikävä
      88
      904
    6. Mikä hänessä

Saa sut kuumaksi?
      Ikävä
      66
      751
    7. Taidan olla pelkuri

Kun en uskalla edes kysyä sulta 😳
      Ikävä
      33
      642
    8. Olinko yhden viestin arvoinen?

Sen verran olit valmis panostamaan ja selvittämään umpisolmuja. Kukkuluuruu vaan sinullekin mies.
      Ikävä
      68
      518
    9. Kuka om uusi kylän mies?

Ajelee polkupyörällä. Vaalea, melkein kalju. Ilmestyi katukuvaan tänä kesänä. Viettää aikaa kauppojen tuulikaapeissa. Ku
      Suomussalmi
      13
      518
    10. oot mun silmissä

Vain äärettömän nolo. Anna olla jo 😂
      Ikävä
      78
      501
    Aihe