Hei,
olen suojannut VBA-koodin salasanalla (estä projektin tarkastelu lukitsemalla se) mutta tarve olisi nyt tukevammalle suojaukselle. Muistan joskus kuulleeni ohjelmasta joka poistaa kaikki kommentit ja tyhjät rivit, eli tekee koodista vaikeaselkoisempaa mutten muista mikä ohjelma oli kyseessä enkä siitä nyt löytänyt mitään tietoja. Olisiko muita keinoja? Mitä projektin kääntäminen (Compile) tekee?
VBA suojaaminen
basi
2
90
Vastaukset
Älä vaivaa päätäsi tollasilla...
VBA koodit aukee ihan helposti oli sun mielessä mitä jippoja tahansa.
Mulla kokemusta koodaamisesta reilut 10 v ja eri ohjelmilla...
Tyydy vaan siihen salasanaasi. Ei sitä tavalliset käyttäjät saa auki ilman apuohjelmia.
Ja jos muuta jippoja on ja saavat auki, niin hakkeroija on sit parempi asiantuntija kuin sinä..
;-)
Keep EXCELing
@Kunde- Basi
Voi olla totta...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
V*ttuu että mä haluan sua
Jos jotain ihmistä voi kunnolla haluta, niin hän on se. Voi Luoja auta jo! Joku jeesus hjelppa mej!1055754Nolointa ikinä miehelle
On ghostata nainen jonka kanssa on ollut ystävä tai ollu orastavaa tapailua pidemmän aikaa. Osoittaa sellaista moukkamai1814845- 1213570
- 692733
Sattuma ja muutama väärinkäsitys
vaikuttivat siihen millaiseksi tämä kaikki muodostui. Pienet aikanaan huomaamattomat käänteet. Seuraava näytös on jo tul552542On sillä rääpyä
Tuo ex kuntajohtaja Lea Tolonen kehtaakin tulla Ähtäriin. Ajoi laivan Karille. Kari Heikkilä oikaisi taloutta, sai laiva211983- 341624
Toisesta ketjusta syntyi ajatuksia
Annan lähes koko elämäni hänen vuokseen. Alan miettiä olenko menettänyt järkeni enkä vain huomaa sitä? Hyväkin asia mikä141293- 101274
- 101232