tyttö ystävää etsin

hartsa

moi, löytykö täältä naista ,jonka kanssa vois mennä ja olla ehkä tositarkoituksella,olen ilonen ja mukava mies hesasta,harri voit mailataki [email protected] jooko .

10

1075

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kirsikka

Toinen yksinäinen täällä, mutta maantieteellinen välimatka liian pitkä. Vai onko, 180 km?

• hartza

ei ole pitkä matka, eikö matkustelu avarra ,olisi kiva tutustua suhun,vaikka tositarkoituksella,vai millä mielellä olet liikkessä?jos sulle sopii voit soitakki jutelaa sit lisää,tai kirjoita,[email protected] puh,0400549467,iltaisin harri,

• Laila
        hartza kirjoitti:

ei ole pitkä matka, eikö matkustelu avarra ,olisi kiva tutustua suhun,vaikka tositarkoituksella,vai millä mielellä olet liikkessä?jos sulle sopii voit soitakki jutelaa sit lisää,tai kirjoita,[email protected] puh,0400549467,iltaisin harri,

Täälläkö nyt olet vokottelemassa naisia!
        Enkö minä enää riitä?
        Voi, noita uskottomia miehiä!

• viitsi
        Laila kirjoitti:

Enkö minä enää riitä?

pelleillä!!

• hartsa
        Laila kirjoitti:

Enkö minä enää riitä?

moi missä olet ollut.olen nii epä toivonen että mut tunnetaa aika hyvin täälä,olen jokilainen julkkis.kun yritän etsiä sitä oikeaa,nyt kerro missä olet ollut ,ollako viellä ystäviä ja kyllä sä tiedät että rock a billy heimolaisia ei jätetä harri

• Laila
        hartsa kirjoitti:

moi missä olet ollut.olen nii epä toivonen että mut tunnetaa aika hyvin täälä,olen jokilainen julkkis.kun yritän etsiä sitä oikeaa,nyt kerro missä olet ollut ,ollako viellä ystäviä ja kyllä sä tiedät että rock a billy heimolaisia ei jätetä harri

Kerro, miksi etsit täältä? Miten tämä voi olla parempi paikka kuin live? Eikö sielä ole onnistanut? Täälläkö voisi onnistua? Miksi?
        Mikä Sinussa on vikana(vai onko vikaa?), kun et elävästä elämästä ole kainaloista kanasta löytäntyt? Kummassaa on vika, Sinussa vai vastaajissa? Mikä vika?

StrayCats rules forever and always, right?

• harri
        Laila kirjoitti:

Kerro, miksi etsit täältä? Miten tämä voi olla parempi paikka kuin live? Eikö sielä ole onnistanut? Täälläkö voisi onnistua? Miksi?
        Mikä Sinussa on vikana(vai onko vikaa?), kun et elävästä elämästä ole kainaloista kanasta löytäntyt? Kummassaa on vika, Sinussa vai vastaajissa? Mikä vika?

mitäköhän tohon vastas,olen ehkä kuiteski lian ujo pytää naista ulos,ja tää on helppo tapa lähestyä,ite kanssa kannatan livenä sillä sillon on helppo mennä ulos ,oisko sulla hyviä vinkkejjä,alotus replikkejjä harri,mulla on jo hesa turku pariisi cdeet olun hullunna straycatsiin ne on todellaki vauhdissa,rock a billy elää ,

• harri
        viitsi kirjoitti:

pelleillä!!

moi,sulleki en todelakaa pelleille,olen aina tosissaa mukana,hyvää kesää sulle harri

• miksi
        Laila kirjoitti:

toisesta ihmisestä sitä vikaa. Eikö olisi parempi katselella niitä hyviä puolia, eikä hakemalla haettaesi sitä mahdollista ja jopa piileväävikaa.

• N39v.

miksi kirjoitat tälle palstalle ja kysyt TYTTÖYSTÄVÄÄ? Täällä on NAISIA. 20-ikäisiä voi vielä kutsua tyttöystäväksi, mutta ei 40-kymppistä. Sorry tää nipottelu, mutta en voinut olla mainitsemattakaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset

Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi
      Maailman menoa
      38
      3682
    2. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      31
      3250
    3. Jäikö meidän välit

Mielestäsi Kesken?
      Ikävä
      69
      2888
    4. Olisipa saanut sinuun

Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak
      Ikävä
      91
      2730
    5. Miks tän meidän

Rakkauden on pitänyt olla näin vaikeaa?
      Ikävä
      35
      1748
    6. Mitäs nyt sijoittajat?

Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no
      Maailman menoa
      81
      1709
    7. muista olla

VAROVAINEN! m
      Ikävä
      24
      1539
    8. Elän vastoin

Kaikkia arvoja kun en pysy sinusta erossa.
      Ikävä
      28
      1517
    9. Olisitpa se hellä

Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k
      Ikävä
      23
      1484
    10. Onneksi on edes yksi kuva

Susta mitä voin välillä ihastella ja kaipailla sua😔
      Ikävä
      28
      1478
    Aihe