Kertokaa 4 halvinta talopakettia. Olisin erittäin kiitollinen, koska talopaketti firmat eivät ilmoittele hintoja. Hintoja joutuu tietenkin suhteuttaa, koska talot eivät ole aina samassa kunnossa/vaiheessa, kun hinta ilmoitetaan ja joissakin on avaimet käteen pääasia olisi, että tietäisi vähän hintaluokkaa. Kyseessä on pieni 1krs. noin..60m2-90m2 koko luokkaa. tai 1 1/2 krs.
Mitkä ovat halvimmat talopaketit?
6
5325
Vastaukset
- fhfh
Jos noin pienestä on kyse, niin melkein suosittelisin, että otat yhteyttä teijo-taloihin. Tuovat sulle koko talon rekan lavetilla tontillesi. Tontin pohjatyöt ja viemäröinnit pitää olla vain tehtynä. Voit napsauttaa saunan samantien päälle, eikä ole kallis ratkaisu. Ja luultavasti ihan hyvälaatuinen, jos ei nyt marmoria halua.
- kalle
Autotallista pyysivät 30 000 huh
- Huono muisti
yhdessä numerossa on esitelty edullisemman pään taloja kaikkine kustannuksineen. En nyt tietenkään muista mikä numero mutta tässä vuoden sisällä kuitenkin.
- muistaisiko
Meidän talossa mikä numero?
- kirsi
tosi halpa kun tingit...
www.muurametalo.fi - mika
Ehdottomasti Älbystalo on halvin netti sivuilta löytyy talot,mallit,ja hinnat.tekevät perustuksetkin itse.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman491526Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!761355- 201026
Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua
Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊871026- 86946
Ai miehillä ei ole varaa maksaa
Treffejä naiselle johon on ihastunut? Ihanko totta dusty miehet? Tekosyy. Haluatko laittaa 50/50 kaikki kulut parisuhtee187886Olet mielessäni
viimeisenä illalla ja ensimmäisenä aamulla. Ihastuin sinuun enkä voi tunteilleni mitään. Jos uskaltaisin, tunnustaisin s20841Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta
Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi99825- 82811
Hei rakas mies. Olisi yksi kysymys, mielellään rehellinen vastaus edes täällä..
Mitä sinä minusta haluat?70759