Koskettava muistovideo

PilvienReunalle

Katoin YouTubesta videon jonka nimi oli Rakkaan siskoni Emmin muistolle. Sen oli tehnyt joku tyttö, jonka pikkusisko kuoli syöpään. Rupesin oikeeesti itkeen ihan vitusti kun luin niitä kirjoituksia. Lainaus: "Vasta myöhemmin ymmärsin, että sinäkin olet ihminen. Pieni ja hento. Sanani olivat kuin moukari, joka iski sinut pieniksi sirpaleiksi. En saanutkaan sirpaleita enää kokoon ja tajusin särkeneeni sinut lopullisesti, ja samalla olin särkenyt jotain itsestäni."
"Valkoinen hevonen laskeutui pihallemme ja sinä kävelit sen luo ja nousit sen selkään. Hevonen nousi siivilleen ja tajusin, että kaikki oli lopussa. Menetin sinut lopullisesti pilven reunalle."
Mua itkettää noitten sanojen kirjottaminenkin! En kestäis jos mun isosisko kuolis.. Varmaan tekisin itsemurhan jotta pääsisin sen luo. Mutta mua itkettää nyt... :'( Kannattaa kattoa toi video, siinä saa vähän tunnetta oikein läheisen ihmisen menetyksestä.

4

410

Vastaukset 4

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nyyyyh:'(

Mä kävin kattomassa sen videon ja kyllä kyyneleet putoili :-| Niin koskettavia ne runot ja aattele sitä isosiskon katumusta ja tuskaa.... :'( Toivottavasti Emmi auttaa häntä sieltä taivaasta jaksamaan. Et laittanu linkkiä, mut riittää kun pistää hakusanoiks "rakkaan siskoni emmin muistolle". Vaikka tosta jutusta on jo vähänaikaa, käykää kattomassa se ja itkekää :'(

• pj7u76o7

Oon kattonu sen joskus myös

• linkkii!!!!

voisko joku antaa sen linkin

• äskesen kirjottaja

oho sori mä en osaa lukee

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies tykkään edelleen sinusta

Harmittaa vaan tämä tilanne. Tai se kun ei ole mitään tilannetta.
      Ikävä
      51
      841
    2. Haluatko mies mennä naimisiin melko pian, ku ollaan kohdattu?

Mä haluaisin mennä mahdollisimman nopeesti....💍
      Ikävä
      83
      781
    3. Martina Aitolehti veti kohtalokkaat hääkännit - Alttarilla ikävä temppu Esko Eerikäiselle

Ex-pariskunta Aitolehti ja Eerikäinen pitävät yhdessä Martina & Esko podcastia. He ovat kertoneet kansalle mm. hääaamust
      Kotimaiset julkkisjuorut
      15
      696
    4. Vappu Pimiä lataa suorat sanat TTK-lähdöstään - Yksi asia elämässä muuttui pysyvästi

Vappu Pimiä astui pois Tanssii Tähtien Kanssa -juontajan pallilta viime syksynä. Pimiällä oli pitkät perinteet TTK:ssa,
      Suomalaiset julkkikset
      2
      654
    5. Vain elämää: Silmiinpistävä muutos heti ekassa jaksossa - Onko tämä hulppeampi kuin entinen?

Vain elämää on totuttu näkemään Hirvensalmella sijaitseva Satulinna. Uudella kaudella kuvauspaikka muuttuu Calliolaksi.
      Vain elämää
      1
      564
    6. Jos oltais joskus samoissa bileissä

Niin lähdettäiskö yhdessä ”jatkoille?”
      Ikävä
      56
      541
    7. Onko naisten "ahdisteluhysterian" kulttuuria kritisoivat miehet itse ahdistelijoita?

Tällaisen kuvan saa, kun tästä aiheesta tekee aloituksia: aina luullaan, että "ahdisteluhysteriaa" kritisoiva mies on it
      Sinkut
      184
      529
    8. Ehkä taidat

Luovuttaa.
      Ikävä
      70
      523
    9. Sinulle jota kaipaan!

Tunnen sinua kohtaan jotain, mitä en enää osaa selittää pelkällä ihastumisella. Se on kiintymystä, kaipuuta, romanttista
      Ikävä
      24
      486
    10. Meinasin tukehtua juomaan :D

ihan jäätävä maha sulla 🤣🤣🤣 m-n ihmekö kun oot sinkku
      Ikävä
      58
      480
    Aihe