Sliparin esittelyvideot..

akrapoovitsi

En tiedä pitäisikö itkeä vai nauraa näille pelleille, jotka ovat ladanneet nettiin tuhansia videoita heidän moottoripyöriensä pakosarjan äänistä.

Siis näissä videoissa joku läski keski-iän kriisissä majaileva yleensä "mies"
seisoo sporttipyöränsä vieressä, jossa on yoshimuran tai jonkun muun valmistajan slipari.

Siinä sitten käynnistetään se pyörä ja väännetään sitä kaasua,mutta missään nimessä sillä pyörällä ei kuitenkaan lähdetä ajamaan.

Siis mitä V itun heeboja nämä oikein ovat? Voisiko joku hiukan selventää asiaa, jos löytyy tietoa tästä yllämainitusta "harrastuksesta"

Onko nämä jotain elostelijoita vai mitä v ittua ne oikeen tuolla täysin lapsellisella toiminnallaan yrittävät saada aikaan?

Tämä keissi askarruttaa minua sunnattomasti, tieteen nimissä.

25

314

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ja lisää pukkaa

      Minunlaisiani ainakin. Minä latasin minuutin pätkän jossa pyöräni käy tyhjäkäynnillä. keski-iän kriisikin on takana ja kaukana siellä.

      Yli 10000 katselukertaa todistaa, että clipille on kysyntää. Olkoonkin sitten V itun heebon tekemä.

      • lapsellista

        Onhan se hienoa jos 10 000 retardia on nähnyt kun pyöräsi käy tyhjäkäynnillä.

        hah hah..

        "katsokaa, moottori käy tyhjäkäyntiä"

        Eikö ne pyörät kuitenkin ole tehty ajettaviksi?


      • ihme videoita

        Et sitten kuitenkaan ole tehnyt sellaista videota kuin

        "katsokaa, moottoripyörässäni on pakoputki"


    • MP fanaatikko

      Jos joku on pelle niin sinä AP olet täysin juuri sellainen ihminen. Tuollaisista videoista on apua muun muassa minun kaltaisille ihmissille jotka vaihtavat vakiovaimentimen kunnon slipariin, noista saan hyvän kuvan siitä että miltä esimerkiksi minun moottoripyörä voisi kuulostaa kun asennan täysin itse samanlaisen vaimentimen tietysti edellyttäen että videon tekijällä on saman merkin ja mallin moottoripyörä. Auttaa paljon valinnassa tuollaiset videot koska lähes kaikista vaimentimista kuuluva ääni on erilainen. Toisissa kovempi ääni, osassa hiljaisempi tai äänenvoimakkuus ei muutu lainkaan. Toisissa on korkeataajuisempi ääni, osassa matalaajuisempi ääni, osassa äänentaajuus ei muutu lainkaan.

      Kaikilla videontekijöillä ei ole kameraa jonka he voisivat laittaa moottoripyörään tai kypärään kiinni.

      Turha on sitten alkaa mitään saarnaamaan lakipykälistä, ei kiinnosta. Minulla on jo kovaäänisempi tööttikin, äänekkäämpi kuin mikään slipari. Kaiken olen itse asentanut ja en välitä siitä mitä muut minusta tai minun moottoripyörästäni ajattelevat.

      • Töötittäjä

        Aivan, olet siis sitä kovempi äijä, mitä kovempi ääni sun töötistä lähtee.

        Kuuntele kun minun moposta lähtee kova ääni.

        Kyse on siis käsittääkseni jostakin kilpailusta, kenellä on pyörässään kovin ääni.

        Siis se jolla on kovin ääni, on eniten mies, tai poika.

        Tuoko se ääni muuten lisää tehoja siihen koneeseen? Vai tuntuuko se vaan siltä?


      • hgghgjgfgfgf
        Töötittäjä kirjoitti:

        Aivan, olet siis sitä kovempi äijä, mitä kovempi ääni sun töötistä lähtee.

        Kuuntele kun minun moposta lähtee kova ääni.

        Kyse on siis käsittääkseni jostakin kilpailusta, kenellä on pyörässään kovin ääni.

        Siis se jolla on kovin ääni, on eniten mies, tai poika.

        Tuoko se ääni muuten lisää tehoja siihen koneeseen? Vai tuntuuko se vaan siltä?

        Onko todellakin niin, aika jäätävä analyysi.


      • MP fanaatikko
        Töötittäjä kirjoitti:

        Aivan, olet siis sitä kovempi äijä, mitä kovempi ääni sun töötistä lähtee.

        Kuuntele kun minun moposta lähtee kova ääni.

        Kyse on siis käsittääkseni jostakin kilpailusta, kenellä on pyörässään kovin ääni.

        Siis se jolla on kovin ääni, on eniten mies, tai poika.

        Tuoko se ääni muuten lisää tehoja siihen koneeseen? Vai tuntuuko se vaan siltä?

        Väärin meni kaikki analyysisi "töötittäjä". Koska et selkeästi aja moottoripyörällä lainkaan. Minä kerron sinulle suoraan että useiden moottoripyörien vakiotöötit ovat yleensä paljon huonompia kuin autojen töötit, useimmiten yksitaajuinen töötti joka muistutttaa hyvin paljon hiiren piipitystä. Joissakin moottoripyörissä vakiona on töötti niin hiljainen ettei se kuulu kunnolla esimerkiksi rekan moottorin äänen yli.

        Enempää en tuhlaa aikaani sinuun koska sinä kuulut niihin kapeakatseisiin idiootteihin joiden päästä päästä ei löydy muita analyysejä kuin näyttely tai kilpailu.


      • miten meni?
        MP fanaatikko kirjoitti:

        Väärin meni kaikki analyysisi "töötittäjä". Koska et selkeästi aja moottoripyörällä lainkaan. Minä kerron sinulle suoraan että useiden moottoripyörien vakiotöötit ovat yleensä paljon huonompia kuin autojen töötit, useimmiten yksitaajuinen töötti joka muistutttaa hyvin paljon hiiren piipitystä. Joissakin moottoripyörissä vakiona on töötti niin hiljainen ettei se kuulu kunnolla esimerkiksi rekan moottorin äänen yli.

        Enempää en tuhlaa aikaani sinuun koska sinä kuulut niihin kapeakatseisiin idiootteihin joiden päästä päästä ei löydy muita analyysejä kuin näyttely tai kilpailu.

        No pitääkö sinulla olla se kovaäänisin slipari sen takia, että sen pyörän 14 000 rpm kuuluu lähikunnan poliisiasemalle asti, vai siksi että koet olevasi jotenkin enemmän mies??

        Koska ilmiselvästi mielestäsi ääni on se tärkein tekijä siinä pyörässä, eikä mikään muu, kunhan kukkuu ja kovaa.

        Selväks tuli.

        Ja voisitko nyt vielä vastata, että tuoko se ääni niitä hevosvoimia lisää siihen koneeseen?

        Kasvattaako se ääni penistä?


      • PAINA tööttää
        Töötittäjä kirjoitti:

        Aivan, olet siis sitä kovempi äijä, mitä kovempi ääni sun töötistä lähtee.

        Kuuntele kun minun moposta lähtee kova ääni.

        Kyse on siis käsittääkseni jostakin kilpailusta, kenellä on pyörässään kovin ääni.

        Siis se jolla on kovin ääni, on eniten mies, tai poika.

        Tuoko se ääni muuten lisää tehoja siihen koneeseen? Vai tuntuuko se vaan siltä?

        KENEN TÖÖTÄSTÄ LÄHTEE KOVIN ÄÄNI...SIREENIÄ EI SAA KÄYTTÄÄ !


    • Loud pipes save live

      Moottoripyöräharrastuksen selittäminen tuulipukukansalle on vastaavaa kuin yrittäisi kertoa sokealle värejä....

    • yksi vastaaja

      Akrapoovitsin omat harrastukset eivät kestä päivänvaloa. Siitähän tässä aloituksessa on kyse. Älä akrapoovitsi katkeroita itseäsi toisten tekemisistä vaan käsittele mielessäsi omia tekemisiäsi...tai paremminkin ilmeisesti tekemättä jättämisiä.

      Kirjoituksestasi päätellen mieli on kyllä tehnyt kovasti tehdä jotakin.

      • mikä harrastus?

      • peräputki
        mikä harrastus? kirjoitti:

        http://www.youtube.com/watch?v=cawceBBk7pc

        Ai jotain tällaista?

        Oletko sinä ikinä tehnyt jotain niinkin haastavaa, mitä tuossa yllä olevassa videolinkissä?

        Mikä harrastus tuo tyhjäkäynnin esittely on?

        Se on varmaan joku p illunkalastusvideo?


    • Reality Check

      Loud pipes save lives! Ääni on ennakoivan ajon ja ajovalojen jälkeen merkittävin turvalllisuustekijä moottoripyöräilijän ollessa kyseessä. Riittävän äänekäs pyörä antaa autoilijalle tiedon jopa liikkeen (äänen) suunnasta, jos pyörä on esim. peilien katveessa. Jalakulkijat ym. elikot ei pompi eteen niin hanakasti, tämä on nykyään arkipäivää että esim. jalankulkijat pomppaavat ajoradalle katsomatta ylittäessään katua, varsinkin jos ei ole kuulohavaintoa. Tämänj takia mm. hybridiautoihin pitää lisätä keinotekoisesti ääntä, renkaan vierintäääni yksinään ei riitä.

      Toinen asia on päättömät ympäristövaatimukset. Päästömäärien takia putkisto on rakennettu siten että katalysaattori toimii optimaalisesti. Tämä on eri asia kuin moottorin optimaalinen toiminta. Uusillakin pyörillä on vaikeuksia täyttää nykynormit, joten niistä hyvin yleisesti viis veisataan. Tässä en tarkoita vapaamatkustaja-ajattelua vaan että moottoripyörien päästöt ovat niin pienessä roolissa kulutuksen suhteen, vrt. Kiinan kasvava öljyn tarve tai vaikka yksi etelänmatka lentoineen. Halvan öljyn aika on ohi.

      Eli nautitaan kun vielä voidaan! Moottoripyöräily on monipuolinen hieno harrastus ja hienoihin pyöriin kuuluu hienot äänet. Näin yksinkertaista se on!

      http://www.youtube.com/watch?v=ErjUribYhlw

      • Oh, it`s so quiet

        Voi vittu sentään, tämäkin on sitten jonkun toimesta pitänyt analysoida. Tosiasia on että kaikki noilla tehopilleillä varustettuja tupperwaremopojaan huudattavat tyypit ovat keskenkasvuisten ajatuksejuoksun tasolle jääneitä typerehtijöitä. Että voi olla LAPSELLISTA.


      • Reality Check
        Oh, it`s so quiet kirjoitti:

        Voi vittu sentään, tämäkin on sitten jonkun toimesta pitänyt analysoida. Tosiasia on että kaikki noilla tehopilleillä varustettuja tupperwaremopojaan huudattavat tyypit ovat keskenkasvuisten ajatuksejuoksun tasolle jääneitä typerehtijöitä. Että voi olla LAPSELLISTA.

        Noh, ei asiaperusteista kannata noin hermostua. Kannattaisi vähän kasvattaa sietokykyään niin normaalit asiat ei ottaisi noin koville. Tekee vaan omasta elämästään vaikeata. Toisaalta ymmärrän että avarakatseisuus ja ilon salliminen muille on ahdasmielisille aika kova paikka.


      • sivistys=perseestä
        Oh, it`s so quiet kirjoitti:

        Voi vittu sentään, tämäkin on sitten jonkun toimesta pitänyt analysoida. Tosiasia on että kaikki noilla tehopilleillä varustettuja tupperwaremopojaan huudattavat tyypit ovat keskenkasvuisten ajatuksejuoksun tasolle jääneitä typerehtijöitä. Että voi olla LAPSELLISTA.

        Kiveäkin kiinnostaa valituksesi. Ei kiinnosta elää sen mukaan miten yhteiskunta tai muiden ihmisten määritelmät "oikeasta miehestä" tai yleensä ottaen "aikuisesta".
        Minä elän miten minua huvittaa.


    • Elämä on rankkaa...

      No miksi ei? Jos joku haluaa itsellensä juuri tuommoisen Akran tai Yoshin putken, niin tämähän on paras tapa kuunnella, miltä se tulee kuullostamaan. Kyse ei ole mistään jatkeesta. Moottoripyörän äänet ovat osa kokemusta, ainakin minulle. Tosin mulle riittää vakiot, mutta onhan se välillä ihan mukava kuunnella sellasta vähän äänekkäämpää pyörää.

    • Yoshimura RS

      Yamaha FZ1-N, sehän on tietty, että alkuperäisellä putkella on nuhainen varsinkin alakierroksilla ja alkuperäinen vaimennin on aivan uskomaton kärsä. Omassa on nyt Yoshimura rosteri, killer on kiinni. Mutta hieman teksisi mieli saada matalampaa ja vaimeampaa ääntä, mutta ei niin että tulee taas tukkoiseksi. Onko kokemuksia putkien äänistä? Akrapoviccia väitetään hiljaisemmaksi, mutta ei näitä nyt viitsisi vaihdella umpimähkään, on sen verran hinnakkaita.

    • nauhoittaja..

      Laita aloittaja oma video kikkelivarustuksestasi niin me kaikki muut saamme myös nauraa. Ihan vaan tieteen nimissä?

    • Vertailu kannattaa

      No kukin tavallaan, mua ainakin kiinnostaa millaiset äänet minkäkin merkkisestä sliparista lähtee, et osaan sit valita itelleni hyvän saundin omaavat sliparit, mistäs muualta niitä ääniä helpolla kuulee kuin juutupesta.

    • Twitter hörhöilee

      vähän sama juttu, kuin ne ihmiset jotka "asuu" facebookissa ja kertoilee päivän askareistaan toisille, onko siinäkään mitään järkeä .... tänää söin ... tänään leivoin ... kävin äsken pask.... yms. yms. ethän vaan sinä syyllisty mokomaan .... eiköhän se ole jokaisen oma valinta mitä tekee, älä niitä murehdi.

    • Y RS

      Eli ei saa asiallista vastausta, vain tätä turhaa typerää pörinää...äänet on ääniä, mutta sliparilla on muitakin, toivottavampia ominaisuuksia liittyen esim alakierrosten vääntöön.

    • Hallelujaah

      Minä katson ja oonpa jonku mopolla ajovideon laittanukki nettiin. Ja kehuttiin, että hyvin naukuu. Toiset tykkää äänistä toiset ei mistään

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      41
      2164
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      49
      1707
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      33
      1528
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      42
      1508
    5. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1450
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1446
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      3
      1417
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1351
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      4
      1275
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      7
      1243
    Aihe