Kuulostaa siltä,että kaikki jäbät seisoo päivät peilin eessä ja mitta kokoajan peeniksen pituutta. Mikä teitä vaivaa? Ei sen kaverin hyvyyttä ja muutakaan mitata mittanauhalla.Kyllä tytöt tarkkailee muita ominaisuuksia.
Vai onko se niin, että mittailette "sitä" vain toisia jätkiä varten, että saatte kehua??
jätkät vastatkaa
12
1904
Vastaukset
- SupaStar
Ei kaikki mittaile päivät pitkät penistänsä.
yleensä mittaajat ovat epävarmoja tai niitä
hävettää jos nyt sattuu oleen vähän pienempi
ja siinä samalla uskottelee itelleen että no ei tämä nyt niin pieni ole. vois olla yks syy... - SupaStar
Tai sitten vaan yksinkertasesti on niin iso
että kyllä sitä kelpaa mittailla uudestaan ja uudestaan...aah 25senttii....levossa! :) - yi58
Älä yleistä, noi on tuollaisia 12v neitsytperseitä.
- mies
Kyllähän tytötkin vertailevat toistensa rintojen kokoa ja muutenkin vartaloitaan. Vai mitä?
- tyttö
niin sairaaloisesti kun pojat. Ei ne tarkkaile mittanauha kädessä itseään, ainakaan niin paljon kun pojat.
- Poika 13w
no mul on 7 cm seisokis ja itken joka yö itteni uneen koska mul on niin pieni
- älypää
ööö mitähän muita ominaisuuksia te tytöt tarkkailette?? oon kyl kuullu et sen pitää olla suora, väh 15cm pitkä, ja siinä ne sitten olikin. no, mulla on ollu alimmillaan joskus talvipakkasilla 13cm, pisimmillään 16 eli oon tyytyväinen. ja minä EN mittaa sitä muita jätkiä varten, vaan jotta saisin tietää riitäiskö se kun naiset sanoo et sen pitää olla noin 15cm.... mut siis mitä muita ominaisuuksia te tytöt tarkkailette??
- ....
No on siinäkin älypää! Miten joku nainen tarkkailee sun housujes läpi? Ja sillä perusteella muka valitsee sut. Ei siinä mitään helvetin ihme rajaa ole ja jokasella oma makunsa. Minun ei ole ikinä pitänyt mittailla penikseni kokoa ja silti ollaan harrastettu seksiä tyttöystävän kanssa noin pari-kolme kertaa viikossa yli kahden vuoden ajan.
- ....
.... kirjoitti:
No on siinäkin älypää! Miten joku nainen tarkkailee sun housujes läpi? Ja sillä perusteella muka valitsee sut. Ei siinä mitään helvetin ihme rajaa ole ja jokasella oma makunsa. Minun ei ole ikinä pitänyt mittailla penikseni kokoa ja silti ollaan harrastettu seksiä tyttöystävän kanssa noin pari-kolme kertaa viikossa yli kahden vuoden ajan.
Toi 2-3 kertaa viikossa on ihan keskiarvo sitten. välillä ollaan harrastettu ihan jokapäivä. :)
- älypää
.... kirjoitti:
ei ehkä tarkkailekkaan sillon vielä ku ne housut on päällä mut sit ku ei oo nii sit alkaa oleen merkitystä....!
- .....
älypää kirjoitti:
ei ehkä tarkkailekkaan sillon vielä ku ne housut on päällä mut sit ku ei oo nii sit alkaa oleen merkitystä....!
Yhden yön jutuissa voi ollakin. Mutta kun niitä ei harrasta ja saa usein, niin ei mitään väliä. Sitäpaitsi liian iso sattuu naiseen.. ei se katos mikään loputtoman syvä ole. Tiedätkö, että pikkusormellakin saa naisen mahtaviin orgasmeihin jos osaa homman.
Lisäksi elämässä on muitakin asioita, kuin tuottaa naiselle orkkuja peniksellä. Itsehän siinä saa myös. Hyvää elämää ei sillä kuitenkaan taata. No ehkä olet vielä niin nuori ettet ymmärrä. - uhö
..... kirjoitti:
Yhden yön jutuissa voi ollakin. Mutta kun niitä ei harrasta ja saa usein, niin ei mitään väliä. Sitäpaitsi liian iso sattuu naiseen.. ei se katos mikään loputtoman syvä ole. Tiedätkö, että pikkusormellakin saa naisen mahtaviin orgasmeihin jos osaa homman.
Lisäksi elämässä on muitakin asioita, kuin tuottaa naiselle orkkuja peniksellä. Itsehän siinä saa myös. Hyvää elämää ei sillä kuitenkaan taata. No ehkä olet vielä niin nuori ettet ymmärrä.Eiköhän se ole niin, miten sitä käyttää eikä kuinka iso on. Toisaalta isompi on jollein parempi ja mun omaan naiset on ollu ainaki tyytyväisiä=)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi423900Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal393486- 703108
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak912940Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no851934- 351928
- 241769
- 321713
- 291711
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231664