sekoonko

heta

Olen 47vuotias.Kuumia aaltoja on ollu jo 2vuotta.Nyt kuvaan on tullu myös ihmeelisiä tuntemuksia pääkoppaan,välillä on sellanen olo että pää sekoaa lopullisesti.en käytä hormoonihoitoa vaa luontaistuotekaupasta ostamaani Femiwell tabletteja.Onko muille tullut outoja oireita päähän.

2

911

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Milja

Kyllä pienellä osalla naisista on tosi kovat ja monivivahteiset vaihdevuosivaivat, niin että ne vaikuttavat psyykeeseen, joskus pahastikin. Joissain alempana olevissa viesteissä on joitakin näitä tapauksia mainittukin.

En tiedä, mitä pääkopan tuntemuksilla tarkoitat, kummallisia, outoja ajatuksiako?! Silloin kun päässäkin jo tuntuu, on parempi mennä heti keskustelelmaan gynen kanssa. Tiedossani on tapauksia, joissa apua on saanut hormonikorvaushoidosta. Jos hoito ei auta, kyse on muusta kuin vaihdevuosivaivoista.

Tällaisessa tilanteessa ei kannata odotella, mitä tapahtuu vaan miettiä loppuelämän laatua ja sen mukaan toimia.

• Onnellinen

sinua mahdollisesti alakulo? Minä olen 57-v. ja vuosi sitten minulla oli aika ajoin mieliala kovin matalana, jolloin mikään ei tuntunut miltään eli olin alakulossa. Olen lukenut, että vaihdevuosiin liittyy tällaista mielialan laskua. Se meni sitten melko pian ohitse ja menkat tulivat taas oltuaan jonkin aikaa pois. En käytä mitään hormoni- tai muitakaan lääkkeitä. Nyt mieliala on pysynyt varsin korkeana. Varmaan sinun olisi hyvä puhua gynekologin kanssa tuntemuksistasi. He ovat perillä pään tuntemuksista ja muistakin vaihdevuosiin liittyvistä ongelmista. Tsemppiä sinulle.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kelekkakisat

Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.
      Nivala
      34
      11291
    2. Aivan kauheaa

Veikö koskiuoma taas ihmishengen? Se pitää kieltää!
      Imatra
      60
      9098
    3. Onko kaivattusi

…mielestäsi älykäs, tai kenties tyhmä? Oma mielipide.
      Ikävä
      137
      5445
    4. Kuinka pitkä välimatka

on teidän kotien välillä?
      Ikävä
      144
      3754
    5. Epäilen ettet edes

Kehtaisi liikkua kanssani.
      Ikävä
      75
      3680
    6. Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset

Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi
      Maailman menoa
      37
      3599
    7. Oletko huomannut

Yhden muutoksen?
      Ikävä
      40
      3338
    8. Jäikö meidän välit

Mielestäsi Kesken?
      Ikävä
      60
      2698
    9. Olisipa saanut sinuun

Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak
      Ikävä
      72
      2420
    10. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      14
      2073
    Aihe