Maxwell Anatolia

Heinäkuussa

Deturilla on valikoimassa Maxwell Anatolia huoneistohotelli. Deturin kuvissa näkyy vesiliukumäki. Ulkomaisten hotellivälittäjien kuvissa vesiluikumäkeä ei ole.

Lapsille luvattu lomalle uima-alas liukumäellä. Maxwellissa viimeaikoina käyneet, onko liukumki, vai ei?

25

1454

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • arawat

0n

• liukuuun

liuku on mutta sen uuden maxwell talon altaalla ja deturilaisethan asuu anatoliassa ja anatoliassa on oma allas talon takana.

• heinäkuussa

ovathan molemmat altaat (sekä uudemman puolen, että vanhemman) altaat kaikkien siellä majoittuvien käytössä?

• Vesileikit

Molemmilla altailla voitte oleskella. Deturilaiset asuvat vanhemmalla puolella ei Anatoliassa.

• Käynyt

Vastaus siis kysymykseen: Liukumäki on mutta ei käytössä. Olimme syksyllä 2011 lasten kanssa siellä ja yhden kerran viikossa oli päällä ja meni "rikki". Nyt olimme keväällä samaisessa hotellissa ja ei ollut käytössä liukumäki vaikka lapsia oli hotellissa. Kyseltiin josko saisi liukumäen auki, mutta se oli edelleen RIKKI!!! AARRGG!!! En suosittele siis koko hotellia Marmarikseen matkaaville. Bambumajassakin on parempi palvelu kun siellä!!!

• Alkuperäinen kysyjä

Onneksi varattiin Candan apartista, Maxwell oli mukana viimemetreille.

• sieltä tullut
        Alkuperäinen kysyjä kirjoitti:

Onneksi varattiin Candan apartista, Maxwell oli mukana viimemetreille.

Candan on ihan hyvä valinta. Ainoa huono puoli oli lähes joka aamu rukouskutsuun herääminen klo 05.. (vaikka nukuin korvatulppien kanssa) Vesiliukumäki oli käytössä joka päivä ja altaalla oli hyvin tilaa.

• Onko pakko
        sieltä tullut kirjoitti:

Candan on ihan hyvä valinta. Ainoa huono puoli oli lähes joka aamu rukouskutsuun herääminen klo 05.. (vaikka nukuin korvatulppien kanssa) Vesiliukumäki oli käytössä joka päivä ja altaalla oli hyvin tilaa.

matkustaa muslimimaahan joka on viimeisen YKn gender gap-raportin mukaan sijalla 123.

Suomi on sijalla 2.

• Vain parasta minulle
        Onko pakko kirjoitti:

matkustaa muslimimaahan joka on viimeisen YKn gender gap-raportin mukaan sijalla 123.

Suomi on sijalla 2.

Kerrotko mikä on se numero 1, että osaamme matkustaa sinne. Emmehän halua mennä lomalle pahempaan paikkaan kuin missä nyt olemme.

• Se on
        Vain parasta minulle kirjoitti:

Kerrotko mikä on se numero 1, että osaamme matkustaa sinne. Emmehän halua mennä lomalle pahempaan paikkaan kuin missä nyt olemme.

Islanti.

Kivoja kuumia lähteitä ja aidosti ystävällisiä ihmisiä.

Ei limaisia muslimeja missään.

• klimppivelli
        Se on kirjoitti:

Islanti.

Kivoja kuumia lähteitä ja aidosti ystävällisiä ihmisiä.

Ei limaisia muslimeja missään.

Öööööööö, voisitko seuraavaksi kertoa mistä löydän "limaisen" muslimin ?
        Paljon ole mm. Turkkia kierrellyt, mutta limaiseen muslimiin en ole törmännyt.
        Täällä Pohjanmaalla kyllä harva se päivä limaisiin saapasjalka isäntiin

• Kääri sitten
        klimppivelli kirjoitti:

Öööööööö, voisitko seuraavaksi kertoa mistä löydän "limaisen" muslimin ?
        Paljon ole mm. Turkkia kierrellyt, mutta limaiseen muslimiin en ole törmännyt.
        Täällä Pohjanmaalla kyllä harva se päivä limaisiin saapasjalka isäntiin

hoosunpuntit ylös, kevättuluvat tuloo!

• pohojanmaa v.0
        Kääri sitten kirjoitti:

hoosunpuntit ylös, kevättuluvat tuloo!

Kuivunu jo ja kukoostaa komiasti.

• Turkin matkaaja

Karttakaa M-Anatoliaa. Mitään paikkoja ei ole kunnostettu, kaikki rempallaan. Allasalue likainen, aurinkotuoleja ei koskaa pyyhitä. Tilatessasi ruokaa saatat saada "ihan mitä vaan" , perusteluina "kun ei meillä ole". Siivoojat istuskelevat takaterassillaan, huoneessa käyvät vaan roskat hakemassa. Hotellin johtajan parhaat huippuvuodet takanapäin. Kilpailu kovaa naapurin Bekon kanssa, Beko vie voiton iloisella olemuksellaan (samat työntekijät olleet sillä vuosia), saattaneepa joskus tarjota esim. ilmaisen aterian... Nessu mököttää ja laukoo suustaan katkerana asiakkailleen asiattomuuksia, ei osaa aina edes tervehtiä. Nessun henkilökunta vaihtuu koko ajan, mistä lie johtuu, pakka todella sekaisin. Olen kuullut monelta matkaajalta (vuosia hotellissa käyneitä) että sinne eivät enää mene, myös itse allekirjoitan tämän... :( Ps. Candan loistava valinta :)

• valinnan vaikeus
        Turkin matkaaja kirjoitti:

Karttakaa M-Anatoliaa. Mitään paikkoja ei ole kunnostettu, kaikki rempallaan. Allasalue likainen, aurinkotuoleja ei koskaa pyyhitä. Tilatessasi ruokaa saatat saada "ihan mitä vaan" , perusteluina "kun ei meillä ole". Siivoojat istuskelevat takaterassillaan, huoneessa käyvät vaan roskat hakemassa. Hotellin johtajan parhaat huippuvuodet takanapäin. Kilpailu kovaa naapurin Bekon kanssa, Beko vie voiton iloisella olemuksellaan (samat työntekijät olleet sillä vuosia), saattaneepa joskus tarjota esim. ilmaisen aterian... Nessu mököttää ja laukoo suustaan katkerana asiakkailleen asiattomuuksia, ei osaa aina edes tervehtiä. Nessun henkilökunta vaihtuu koko ajan, mistä lie johtuu, pakka todella sekaisin. Olen kuullut monelta matkaajalta (vuosia hotellissa käyneitä) että sinne eivät enää mene, myös itse allekirjoitan tämän... :( Ps. Candan loistava valinta :)

Hintaeroa on 15.6. viikko Maxwell-Anatolia Detur 569 ja AM 245, Örsmaris Detur 549 ja AM 350,
        Caprice Beach Detur 819 ja AM 550 euroa. Vaikeaa on nyt valita.

• luruli
        Turkin matkaaja kirjoitti:

Itse olen "vanha kävijä", enkä todellakaan enää mene Maxwell-Anatoliaan. Monet ihanat lomat olen siellä viettänyt ystävieni kanssa, mutta nyt mitta on täysi, ajat ovat muuttuneet. Nessu todellakin on katkeroitunut ja synkistynyt: Todella asiatonta käytöstä asiakkaita kohtaan, mikään ei kiinnosta, ei pidä enää seuraa kenellekkään. Huoneistot kaikissa rakennuksissa rapakunnossa, vessanpöntöt heiluu, liinavaatteet kuin lattiarättejä. Ravintolan ruuat mitä sattuu ja ylihinnoiteltuja. Siivoojat varastelevat, eikä siihenkään puututa. Tosin en ihmettele, koska palkkoja ei kuulemma makseta - siksi henkilökuntakin vaihtuu koko ajan. Aluksi olin surullinen tästä muutoksesta, mutta kun huomasin ettei millään todellakaan ole mitään väliä, eikä vanhat "ystävyyssuhteetkaan" mitään merkitse, niin päätin että selvä, minä lähden, kuten erittäin moni muukin, ja vien monet mukanani. Olen todella ihmeissäni jos Aurinkomatkat vielä ensi vuonna ottaa tämän ränsistyneen läävän listoilleen. Olen iloinen että siirryin Metropolin puolelle :) Beko panostaa paikkaansa ja asiakkaiden hyvinvointiin, siellä on mukava olla ja lomasi onnistumisesta ollaan kiinnostuneita. "Sitä saa mitä tilaa."

• luruli

Liukumäki on, mutta se todellakin on "rikki", koska sähköön ei ole varaa. Liukumäki on toiminnassa vain silloin kun Nessun tytär tulee hotellilla käymään ja haluaa siitä laskea.

• Jahas jahas
        luruli kirjoitti:

Itse olen "vanha kävijä", enkä todellakaan enää mene Maxwell-Anatoliaan. Monet ihanat lomat olen siellä viettänyt ystävieni kanssa, mutta nyt mitta on täysi, ajat ovat muuttuneet. Nessu todellakin on katkeroitunut ja synkistynyt: Todella asiatonta käytöstä asiakkaita kohtaan, mikään ei kiinnosta, ei pidä enää seuraa kenellekkään. Huoneistot kaikissa rakennuksissa rapakunnossa, vessanpöntöt heiluu, liinavaatteet kuin lattiarättejä. Ravintolan ruuat mitä sattuu ja ylihinnoiteltuja. Siivoojat varastelevat, eikä siihenkään puututa. Tosin en ihmettele, koska palkkoja ei kuulemma makseta - siksi henkilökuntakin vaihtuu koko ajan. Aluksi olin surullinen tästä muutoksesta, mutta kun huomasin ettei millään todellakaan ole mitään väliä, eikä vanhat "ystävyyssuhteetkaan" mitään merkitse, niin päätin että selvä, minä lähden, kuten erittäin moni muukin, ja vien monet mukanani. Olen todella ihmeissäni jos Aurinkomatkat vielä ensi vuonna ottaa tämän ränsistyneen läävän listoilleen. Olen iloinen että siirryin Metropolin puolelle :) Beko panostaa paikkaansa ja asiakkaiden hyvinvointiin, siellä on mukava olla ja lomasi onnistumisesta ollaan kiinnostuneita. "Sitä saa mitä tilaa."

Jollakin on munansaanti loppunut siinä paikassa...

• mikä ettei
        luruli kirjoitti:

Liukumäki on, mutta se todellakin on "rikki", koska sähköön ei ole varaa. Liukumäki on toiminnassa vain silloin kun Nessun tytär tulee hotellilla käymään ja haluaa siitä laskea.

Oltiin heinäkuun alussa ensimmäistä kertaa ko.hotellissa., viikko 245 ei paha. Nessu ilmeisesti paikan pomo, kommenteista päätellen. Mielestäni ok tyyppi, kyseli päivän tapahtumia ja miten on viihytty. Liu ku mäki oli käytössä päivittäin jonkun aikaa . Hinta laatusuhde mielestäni kohdallaan. Sai olla omissa oloissaan eikä tarvinnut katsella ja kuunnella jotain teennäistä shouta koko ajan. Kimi piti jotain shouta ihan riittävästi. Voisimme mennä uudestaankin, kunhan hinta pysyy kohdillaan.

• Ei enää koskaan
        mikä ettei kirjoitti:

Oltiin heinäkuun alussa ensimmäistä kertaa ko.hotellissa., viikko 245 ei paha. Nessu ilmeisesti paikan pomo, kommenteista päätellen. Mielestäni ok tyyppi, kyseli päivän tapahtumia ja miten on viihytty. Liu ku mäki oli käytössä päivittäin jonkun aikaa . Hinta laatusuhde mielestäni kohdallaan. Sai olla omissa oloissaan eikä tarvinnut katsella ja kuunnella jotain teennäistä shouta koko ajan. Kimi piti jotain shouta ihan riittävästi. Voisimme mennä uudestaankin, kunhan hinta pysyy kohdillaan.

Anatoliassa heinäkuussa, en suosittele kenellekkään. Ekassa kerroksessa eikä parvekkeen ovea edes saanut lukkoon. Ei pidetä kunnossa, kaikki rempallaan.

• Heinähattu

Tulimme pari viikkoa sitten ja silloin vesiliukumäki oli ainakin käytössä, ehkä kerran päivässä pienen ajan kerrallaan.

Hotellina ihan ok. Kyllä siellä viikko hyvin menee. Vähän sellainen vanhahtava vaikutelma hotellista jäi, mutta muuten ok.

Hotellin henkilökunta oli ystävällistä ja avuliasta. Kävivät altaalla tarjoamassa juomiaan, mutta eivät olleet mitenkään äksyjä jos juomia ei heiltä ostanut. Meilläkin oli aina välillä kaupasta ostettua vettä altaalla mukana ja välillä taas käytimme hotellin tarjontaa. Ruoka oli ihan ok hotellilla. Kebabia oli tarjolla yhtenä päivänä. Turkkilaisen illan ruoka oli hyvää ja sitä sai syödä niin paljon kuin vain jaksoi.

Rannalle ja kaupoille sopiva kävelymatka. Hotellin läheisyydessä oli useita pieniä marketteja, joista sai syötävää ja juotavaa.

Kannattaa käydä O'Yes ravintolassa, oli hyvä ruoka ja hinta ihan ok.

• kevät 13

valittakaa deturille.minä valitin ja vastaus oli et kaikki toimii,kukaan muu ei ole valittanut!k

• mikä ettei

Derurin matkalaiset majoittuu anatoliaan ja ns vanhallepuolelle. Aurinkomatkalaiset uudemmalle puolelle. Heinäkuussa am:n matkalla, eka kerros ja terassi, kaikki toimi hyvin, ei valittamista. Kissat ja koiratkin tuli ruokittua, ja liukumäki toiminnassa päivittäin. Miksi valitatte, kahdentähden hotellii eii ole luksusta, pitäisi tietää jo matkaa varatessa. Sijainnti korvaa laadun.

• -tara-

Itse lähdössä kyseiseen hotelliin viikon kuluttua ja odotan jälleen innoissani Marmarista ja ystävieni näkemistä =)
      Myös Nessu on mukava nähdä kuten naapurin Beko. Parin tähden hotellilta ei omasta mielestäni "kuulu" odottaa muuta kuin nukkumis- ja peseytymismahdollisuutta. Itse en ainakaan mene sinne huoneeseen lomaani viettämään. Niin täällä kuin muuallakin pätee osuvasti sanonta "niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan". Aiemmin olen useammassa hotellissa asustellut Marmariksessa ja monen tasoisessa, koskaan en ole pettynyt kun en odota enempää mitä luvataan. Jälleen innoissani ja matkakuumeen iskemänä lähden 52:teen Marmariksen reissuun. Mahtavia reissuja kaikille muillekkin =)

• Vai niin vai niin

"Itse en ainakaan mene sinne huoneeseen lomaani viettämään."

Paneskelet Nessun ja Bekon kanssa sitten rannalla, vai?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      72
      2419
    2. Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille

Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?
      Ikävä
      172
      1782
    3. Heikki Silvennoinen ( Kummeli)

Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on
      Kotimaiset julkkisjuorut
      74
      1474
    4. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      246
      1457
    5. Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.

Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda
      Maailman menoa
      256
      1429
    6. Minkä merkkisellä

Autolla kaivattusi ajaa? Mies jota kaipaan ajaa Mersulla.
      Ikävä
      84
      1259
    7. IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!

Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel
      Maailman menoa
      387
      1232
    8. Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?

Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk
      Pyhäjärvi
      342
      1225
    9. Mitä toivot

ensi vuodelta? :)
      Ikävä
      128
      1185
    10. Nyt kun Pride on ohi 3.0

Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että
      Luterilaisuus
      348
      1176
    Aihe