Yritin myydä merkkimikroa ja jokainen ostaja ehdokas kysyi -MIKÄ NÄYTÖNOHJAIN- en osannut vastata kun en tiedä mikä se on ja MIKSI se on niin tärkeä.Onhan siinä toimivat tehtaan asetukset ja luulis ostajien itse loudaavan jostain mieleiset ohjaimet.
Jäi myymättä kun en tiennyt mitään näytönohjaimista...
näytönohjain????
6
523
Vastaukset
- Andor
asenna koneeseesi niin sieltä löytyy koneestasi kaikki tiedot, myös näytönohjain.
- Make
Aida32 -ohjelmaa ei enää kehitetä vaan nyt on panostettu EVEREST Home Edition -ohjelman kehitykseen.
Se näyttää koneesta tarkempia tietoja koska se tunnistaa uudempia komponentteja koneestasi.
Kyseinen ohjelma on ulkoasultaan samanlainen kuin Aida32 (sama tekijä) joten ohjelman käyttö on yhtä helppoa.
Ilmainen EVEREST Home Edition-ohjelma löytyy tuolta:
http://www.lavalys.com/products.php?lang=en - Andor
Make kirjoitti:
Aida32 -ohjelmaa ei enää kehitetä vaan nyt on panostettu EVEREST Home Edition -ohjelman kehitykseen.
Se näyttää koneesta tarkempia tietoja koska se tunnistaa uudempia komponentteja koneestasi.
Kyseinen ohjelma on ulkoasultaan samanlainen kuin Aida32 (sama tekijä) joten ohjelman käyttö on yhtä helppoa.
Ilmainen EVEREST Home Edition-ohjelma löytyy tuolta:
http://www.lavalys.com/products.php?lang=enmonipuolinen kuin edeltäjänsä eli ei suomenkielinen eikä siitä saa yhtä paljon tietoa, mutta ehkäpä jatkossa.
- Make
Andor kirjoitti:
monipuolinen kuin edeltäjänsä eli ei suomenkielinen eikä siitä saa yhtä paljon tietoa, mutta ehkäpä jatkossa.
Asensin ohjelman viime viikolla ja ainakin mulla se on suomenkielinen samalla tavalla kuin Aida32 (kieli varmmankin määräytyy käyttöjärjestelmän kielen mukaan).
Tämä uusi ohjelma näyttää enemmän tietoa kuin tuo Aida32.
Esim. mulla oli aikaisemmin Aida32 v.3.93 koneessani ja se ei näyttänyt mitään tietoja mm. kiintolevyn lämpötilasta eikä kotelon lisätuulettimien pyörimisnopudesta jotka ovat nyt nähtävillä.
Kaikkia omainaisuuksia en ole edes vielä tutkinut.
Suosittelen kokeilemaan:-) - Andor
Make kirjoitti:
Asensin ohjelman viime viikolla ja ainakin mulla se on suomenkielinen samalla tavalla kuin Aida32 (kieli varmmankin määräytyy käyttöjärjestelmän kielen mukaan).
Tämä uusi ohjelma näyttää enemmän tietoa kuin tuo Aida32.
Esim. mulla oli aikaisemmin Aida32 v.3.93 koneessani ja se ei näyttänyt mitään tietoja mm. kiintolevyn lämpötilasta eikä kotelon lisätuulettimien pyörimisnopudesta jotka ovat nyt nähtävillä.
Kaikkia omainaisuuksia en ole edes vielä tutkinut.
Suosittelen kokeilemaan:-)kiitän ja kumarran.
- madmax
Näytönohjaimella ei ns. nettikäytössä oo juurikaan väliä. Mutta pelikäytössä se on ehkä tärkein osa, jos meinaa uusia pelejä pelailla. Hieman vanhemmissa merkkimikroissa ei edes ole AGP -väylää, eli niihin ei edes saanut hyvää näytönohjainta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3511407- 639770
- 1435537
- 1443784
- 753740
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373625- 403378
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal243173- 632783
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak792573