Korruptoitunut video! Apua!

The One

Hei!

Mulla on tommonen Canon Powershot SX260 HS, ja siinä on silleen, että jos siirtää tiedostot kameran kautta käsin koneelle, niin ne korruptoituu (nyt huomasin, enää en tee sitä), ja nyt mulla on joku 30 korruptoitunutta videota, jotai ei voi millään mediaplayerillä avata. Kuitenkin, tiedostoissa on dataa, koska niissä on juuri sen verran kokoa kuin toimivalla tiedostolla.

Kuva: http://puu.sh/2Kydp.png
Keskellä on toimivia videoita, jotka näkyy esikatselussa. Loput on korruptoituneita.

Kuva: http://puu.sh/2Kyjs.png
Tiedot. Toimivalla näkyy enemmän tietoja, kuten päivämäärät, kehyksenkorkeudet, pituudet yms.

Kuva: http://puu.sh/2KykV.jpg
Sama ongelma kaikilla mediaplayerillä. Ei, tätä ongelmaa ei ratkaista toisella mediaplayerillä.

Osaisiko joku, jolla ollut sama ongelma, tai muuten vain tietää näistä paremmin, auttaa? Jos olisi joku repaireri, jolla saisi korjattua. Videomuoto on .MOV. Oon yrittäny ettiä jonkin verran, jotkut ohjelmat ei näytä toimivan.

Kiitos.

5

497

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • The One
      • Kerro tarkemmin mitä tarkoitit, kun kerroit tuoneesi videot käsin kamerasta koneelle? Kameran muistikortilta videot pitäisi siirtää muistikortinlukijalla, tai jos koneessa on muisikortinlukija, niin sillä ja koko videon sisältämä tiedosto, kopioi/liitä systeemillä.
        USB kaapeliin kyketltä kameraltakin voi tuoda, kunha tuo koko tiedoston, mikä sisältää videon. Tuo korruptoituminen voi tulla jos olet tuonut vain pelkän tiedostokäären sisällä olleen videon.
        Voiko videon tuoda uudelleen, vai oletko poistanut sen jo kameran muistikortilta?

• The One

Elikkä, USB kaapelilla kamera kiinni koneeseen, sieltä avasin tiedostot ja valitsin kaikki tiedostot, siirsin ne koneelle. Uskon, että siinä vaiheessa ne korruptoituivat. On ihan sitä varten softa, millä pystyy siirtämään videot ja kuvat koneelle. Sitä en sitten käyttänyt.

Joka tapauksessa, alkuperäisiä ei ole ja jäljellä on toimimattomia tiedostoja.

Mietin tossa yöllä, että jos se johtuisi epälaadukkaasta muistikortista, joka ei tue tiedostoja, tai joka käsittelee ne niin heikosti, että korruptoi vahingossa. Mulla on tommone halpa 64gb briteistä tilattu muistikortti.

• Saattaa muistikorttikin olla syynä tiedostojen korruoptoiumiseen.
      Olethan poistanut kameran USB liitännästä turvallisesti.
      http://windows.microsoft.com/fi-fi/windows7/safely-remove-devices-from-your-computer

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta

Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas
      Maailman menoa
      216
      1470
    2. Mitä tapahtuu

Syksyllä?
      Ikävä
      96
      1286
    3. Ikävöin sua

Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan
      Ikävä
      4
      1118
    4. Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?

Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle
      Ikävä
      17
      1086
    5. Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?

Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?
      Suomussalmi
      9
      938
    6. Minä täällä vaan

Ukko jota oot joutunu joskus sietämään työnpuolesta. Toivottelen kauniita unia💛
      Ikävä
      86
      910
    7. Jos haluat jatkaa tutustumista

Pyydä mut suoraan kunnon treffeille. En lähde mihinkään epämääräiseen viestittelyyn enää.
      Ikävä
      65
      880
    8. Olet huippunainen

Ja onneksi tiedät sen itsekin.
      Ikävä
      32
      850
    9. T, miten mun pitäis toimia

Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest
      Ikävä
      37
      788
    10. Oho! Esko Eerikäinen joutuu palaamaan "kalakukkokaupunkiin" - Tämä syy ei jätä kylmäksi!

Esko Eerikäinen on kyllä monessa mukana ja uskaltaa heittäytyä. Hatun nosto siitä! Eerikäinen palasi “kalakukkokaupunkii
      Kotimaiset julkkisjuorut
      45
      780
    Aihe