Korruptoitunut video! Apua!

The One

Hei!

Mulla on tommonen Canon Powershot SX260 HS, ja siinä on silleen, että jos siirtää tiedostot kameran kautta käsin koneelle, niin ne korruptoituu (nyt huomasin, enää en tee sitä), ja nyt mulla on joku 30 korruptoitunutta videota, jotai ei voi millään mediaplayerillä avata. Kuitenkin, tiedostoissa on dataa, koska niissä on juuri sen verran kokoa kuin toimivalla tiedostolla.

Kuva: http://puu.sh/2Kydp.png
Keskellä on toimivia videoita, jotka näkyy esikatselussa. Loput on korruptoituneita.

Kuva: http://puu.sh/2Kyjs.png
Tiedot. Toimivalla näkyy enemmän tietoja, kuten päivämäärät, kehyksenkorkeudet, pituudet yms.

Kuva: http://puu.sh/2KykV.jpg
Sama ongelma kaikilla mediaplayerillä. Ei, tätä ongelmaa ei ratkaista toisella mediaplayerillä.

Osaisiko joku, jolla ollut sama ongelma, tai muuten vain tietää näistä paremmin, auttaa? Jos olisi joku repaireri, jolla saisi korjattua. Videomuoto on .MOV. Oon yrittäny ettiä jonkin verran, jotkut ohjelmat ei näytä toimivan.

Kiitos.

5

321

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • The One
      • Kerro tarkemmin mitä tarkoitit, kun kerroit tuoneesi videot käsin kamerasta koneelle? Kameran muistikortilta videot pitäisi siirtää muistikortinlukijalla, tai jos koneessa on muisikortinlukija, niin sillä ja koko videon sisältämä tiedosto, kopioi/liitä systeemillä.
        USB kaapeliin kyketltä kameraltakin voi tuoda, kunha tuo koko tiedoston, mikä sisältää videon. Tuo korruptoituminen voi tulla jos olet tuonut vain pelkän tiedostokäären sisällä olleen videon.
        Voiko videon tuoda uudelleen, vai oletko poistanut sen jo kameran muistikortilta?


    • The One

      Elikkä, USB kaapelilla kamera kiinni koneeseen, sieltä avasin tiedostot ja valitsin kaikki tiedostot, siirsin ne koneelle. Uskon, että siinä vaiheessa ne korruptoituivat. On ihan sitä varten softa, millä pystyy siirtämään videot ja kuvat koneelle. Sitä en sitten käyttänyt.

      Joka tapauksessa, alkuperäisiä ei ole ja jäljellä on toimimattomia tiedostoja.

      Mietin tossa yöllä, että jos se johtuisi epälaadukkaasta muistikortista, joka ei tue tiedostoja, tai joka käsittelee ne niin heikosti, että korruptoi vahingossa. Mulla on tommone halpa 64gb briteistä tilattu muistikortti.

    • Saattaa muistikorttikin olla syynä tiedostojen korruoptoiumiseen.
      Olethan poistanut kameran USB liitännästä turvallisesti.
      http://windows.microsoft.com/fi-fi/windows7/safely-remove-devices-from-your-computer

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      140
      6083
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      33
      3685
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      25
      1955
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      18
      1939
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      25
      1758
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      76
      1619
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      16
      1532
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      14
      1435
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      18
      1428
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      27
      1345
    Aihe