Tuota Keskiyötä, kun on jaksanut taas niin montaa auttaa täällä!
Olet kultakimpale täällä niin monella elämän kiiltonsa menettäneen joukossa.
Jaat lohtua ja vieläpä puet ne hauskoihin kieli kuviin.
Voimia itsellesi runsain mitoin!!! Teet arvokasta työtä ja toivottavasti jaksat edelleen antaa ihmisille toivoa ja suuntaviivoja elämään.
Kaikkea hyvää sinulle ja auringon säteitä alkavaan kesään sinullekin!
voi
6
71
Vastaukset
- stressi-erkki
Samaa mieltä olen myös minä!! Mahtavaa että tuhlaa omaa aikaansa täällä!
Hei
eihän tämä mitään ajan tuhlaamista ole, saan itse tästä ihan yhtä lailla hyvän olon.
kirjoitin viime yönä pitkän jutun tuonne selvänäkö ja ennustukset palstalle näkemisestä, sen ketjun nimi taisi olla jotenkin lottonumeroista. kerron siinä että jokainen voi oppia tätä herkkyyttä, kun on siihen valmis.
lähden tästä pyöräilemään, ihanaa vappua teillekin!
t. Keskiyö- toivoa(ko)
Myös minä kiitän suuresti.. olet Keskiyö antanut minulle suuresti toivoa ja ajattelemisen aihetta. :)
Paljon sinun aikaasi on mennyt täällä.. Ja silti olen vain kyselemässä lisää.. - ryydin kylväjä
Kiitos Keskiyö, myös minulle olet antanut valoa ja jaksamista odottaa huomiselta parempaa. Ja sitä rakkautta...
- Äiti vain
Minulta myös paljon kiitoksia.annoit suuren valon elämääni eilen.
- Äiti vain
Kiitokset minultakin.näen paljon onnea ympärilläni kun kerroit pojastani.sinulle kaikkea hyvää :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 574614
Vain vasemmistolaiset rakennemuutokset pelastavat Suomen
Kansaa on ankeutettu viimeiset 30+ vuotta porvarillisella minäminä-talouspolitiikalla, jossa tavalliselta kansalta on ot1554224- 673862
- 1253820
Purra on kantanut vastuuta täyden kympin arvoisesti
Luottoluokituksen lasku, ennätysvelat ja ennätystyöttömyys siitä muutamana esimerkkinä. Jatkakoon hän hyvin aloittamaans473648Persut huutaa taas: "kato! muslimi!"
Persut on lyhyessä ajassa ajaneet läpi kaksi työntekijöiden oikeuksien heikennystä, joita se on aiemmin vastustanut. Pe793478- 983031
- 542885
- 252706
Korjaamo suositus
Vahva suositus Kumpulaisen korjaamolle vanhan 5-tien varrelta! Homma pelaa ja palvelu ykköslaatuista. Mukavaa kun tuli p152420