Jokaisessa taidenäyttelyssä on aina
maisema tauluja.
Itse olen kinnostunut aidoista lyijykynällä
tehdyistä töistä, esim joku rakennuksen kuva
tai esim tori tai vastaava piirrettynä.
Tai sitten modernia-taidetta.
Mistä näitä saa edullisesti ostella etelä-suomessa
tai vaikka muualtakin??
Yleensä nämä ovat jotain painotöitä , jotka kai arvottomia??
Mistä lyjykynätöitä
2
297
Vastaukset
- Taiteilija
>Jokaisessa taidenäyttelyssä on aina
maisema tauluja.>
Vs: Ei varmasti ole! Käy joskus Taidemaalariliiton tai Kuvanveistäjäliiton jäsenten taidenäyttelyissä niin näet muutakin kuin ns. maisematauluja.
Kyllä piirroksia löytyy, nykytaiteen museo Kiasmallakin on kokoelmissaan vaikka kuinka paljon piirroksia, myös lyijykynällä tehtyjä. Ateneumissa niitä vasta onkin, valtavat kokoelmat eikä lyijykynä ole ainoa piirrosväline: Myös hiilellä, mustaliidulla, negrokynällä, musteella, tussilla tms. voi piirtää. Kaikista löytyy esimerkkejä niin taidenäyttelyissä kuin taidemuseoissakin.
Edullisesta en tiedä sillä laadusta saa maksaa, mutta piirroksia löytyy kun vain käy . Jos varta vasten etsit piirroksia, ota yhteyttä Suomen Taidemaalariliittoon
http://www.artists.fi/painters/front.html
Heillä on maksuton palvelu taideteoksen hankintaa suunnitteleville. Saat esim. tietoja keiltä voi hankkia lyijykynäpiirroksia, jos haet nimenomaan sillä tekniikalla tehtyjä töitä. - printmaker
Taidegrafiikka eli suomeksi piirrostaide. Sitä löytyy paljon eikä ole missään tapauksessa arvotonta painotuotetta. taidegraafikot myöskin piirtävät perinteisin menetelmin (esim. lyijykynä. Olen itse taidegraafikko, voisin itsekin piirtää jotakin sellaista jota olet ehkä etsimässä...
ota yhteyttä [email protected]
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää1383829Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri3362964Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt81865Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa51598Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja41079- 71934
Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar38864- 44774
- 65741
Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat22708