Drobox vaikuttaa aika hyvältä tiedostonsiirto-ohjelmalta. Yhtä juttua en ole kuitenkaan osannut. Saako Droboxsiin osoitteet kuten sähköpostiohjelmissa. Kun ei tunnu toimiva kopioi / liitä juttukaan. Pitää aina kirjoittaa ihan merkki merkiltä.
Drobox
16
643
Vastaukset
- Kalakkuna
Niin mitkä osoitteet?
Ihan voit kopioida linkin ja liittää sen kelle vain, toimii ihan jopioi/liitä toiminnolla.- osoitetiedosto
Jotain en nyt hoksaa. Kun siinä oikealla on
- "Valitse Tiedosto"
- "Vastaanottaja"
ja klikkaa vastaanottajaa, ovautuu oma sähköposti (Thundebird). Kun siellä lähettää, ei tuo tiedosto seuraa mukana.
Jos osoitteen kirjoittaa Drboxsin kentään sun muut tiedot, menee ihan oikein perille.
Eli pitäiskö tuolla oman sähköpostin puolella tehdä jotain lisää. - osoitetiedosto
osoitetiedosto kirjoitti:
- "Valitse Tiedosto"
- "Vastaanottaja"
ja klikkaa vastaanottajaa, ovautuu oma sähköposti (Thundebird). Kun siellä lähettää, ei tuo tiedosto seuraa mukana.
Jos osoitteen kirjoittaa Drboxsin kentään sun muut tiedot, menee ihan oikein perille.
Eli pitäiskö tuolla oman sähköpostin puolella tehdä jotain lisää.Lisään vielä, että jotain on kai pielessä, koska tiedosto on alkuperäisessä muossa (WORD tms). Kun yrittää muuntaa .pdf muotoon, alkaa kysellä rahaa. Monellako eurolla haluat varata muunnosta.
Lähettää kyllä minkä tiedostomuodon hyvänsä, mutta mihinkään ei jää jälkiä lähetyksestä.
Taida luopua ohjelman käytöstä. Tää vaatii korkeampaa taitoastetta. - Kalakkuna
- "Valitse Tiedosto"
- "Vastaanottaja"
Eli pitäiskö tuolla oman sähköpostin puolella tehdä jotain lisää.Käytätköhän nyt selaimella vai millä sitä drop boxia, no samatuo kun samalla tavalla niiden pitäisi pelata.
1. lataat tiedostosi drop boxiin.
2. Valitset sen julkiseksi, eli saat linkin tiedostoosi jonka voit jakaa kelle vain, vaikka sählöpostilla kaverillesi. (teet vaikka yhden kansion julkiseksi johon on linkki, sinne voit laittaa julkisia tiedostoja)
3. Maalaat linkin tai kopioit sen ihan miten haluat.
4. Menet sähköpostiisi, ei drop boxissa vaan ihan vaikka omaan sähköpostiisi ja liität linkin sinn.
5. lähetät postin, nyt vastaan ottaja saa ladattua tiedostosi linkkiä klikkaamalla.
Ihan perus linkitys homma tuo on ja tosi helppo, mitään rahoja ei pitäisi kysellä jos et ole ostamassa jotain suurempaa tallennustilaa sinne, eikä varsinkaan mitään tiedoston muuntimia siellä ole.
Lueppas tuosta ihan perusohjetta vielä myöskin.
https://www.dropbox.com/help/167 - Kalakkuna
Kalakkuna kirjoitti:
Käytätköhän nyt selaimella vai millä sitä drop boxia, no samatuo kun samalla tavalla niiden pitäisi pelata.
1. lataat tiedostosi drop boxiin.
2. Valitset sen julkiseksi, eli saat linkin tiedostoosi jonka voit jakaa kelle vain, vaikka sählöpostilla kaverillesi. (teet vaikka yhden kansion julkiseksi johon on linkki, sinne voit laittaa julkisia tiedostoja)
3. Maalaat linkin tai kopioit sen ihan miten haluat.
4. Menet sähköpostiisi, ei drop boxissa vaan ihan vaikka omaan sähköpostiisi ja liität linkin sinn.
5. lähetät postin, nyt vastaan ottaja saa ladattua tiedostosi linkkiä klikkaamalla.
Ihan perus linkitys homma tuo on ja tosi helppo, mitään rahoja ei pitäisi kysellä jos et ole ostamassa jotain suurempaa tallennustilaa sinne, eikä varsinkaan mitään tiedoston muuntimia siellä ole.
Lueppas tuosta ihan perusohjetta vielä myöskin.
https://www.dropbox.com/help/167Lisäystä:
Huomaa kuitenkin että jos teet kansiolle linkin (share link tai copy link to desktop) ja lähetät sen niin kaikki joilla on linkkisi pääsee katsomaan ja lataamaan kaikki kansion sisällä olevat tiedostot.
Jos haluat vain yksittäisen tiedoston jaettavaksi niin teet vain tiedostolle linkin, ei siis koko kansiolle.
No tuossa ohjelinkissä nämäkin on kerrottu paremmin. - osoitetiedosto
Kalakkuna kirjoitti:
Lisäystä:
Huomaa kuitenkin että jos teet kansiolle linkin (share link tai copy link to desktop) ja lähetät sen niin kaikki joilla on linkkisi pääsee katsomaan ja lataamaan kaikki kansion sisällä olevat tiedostot.
Jos haluat vain yksittäisen tiedoston jaettavaksi niin teet vain tiedostolle linkin, ei siis koko kansiolle.
No tuossa ohjelinkissä nämäkin on kerrottu paremmin.Kiitos vaan neuvoista. Kopioin ja tallensin ne itselleni myöhempää tarvetta varten. Tällä kertaa kuitenkin poistin ohjelman ja kuljettelen toistaiseksi tikulla.
Kun en osaa englantia, on tuo asennuskin arvausta. Siellä oli muutamia kohtia, joissa piti valita vaihtoehdoista jatko, etenin aina oletuksen mukaan, koska arvelin, että se sopii tavalliselle käyttäjälle. Itse ohjelmassa oli valikot suomeksi, mutta hyvin äkkiä törmäsi englantiin.
Esimerkiksi mistään en ymmärtänyt, että pitäis muuttaa julkiseksi ja miten se tapahtuu. Onhan toki kansioissakin erikseet käyttäjällä "Tiedostot" kansiossa kansio "Julkiset", mutta tuskin se tiedoston siirtäminen sinne auttaa pelkästään. Sitten hiiren oikeanpuoleisen painikkeen takana on "Jaa seuraavan kanssa" mutta ei tietoa mitä riville kirjoitetaan. S.postiosite vai mitä.
Aika paljon helpompaa nää hommat olis, jos osais englantia. - Kalakkuna
Kiitos vaan neuvoista. Kopioin ja tallensin ne itselleni myöhempää tarvetta varten. Tällä kertaa kuitenkin poistin ohjelman ja kuljettelen toistaiseksi tikulla.
Kun en osaa englantia, on tuo asennuskin arvausta. Siellä oli muutamia kohtia, joissa piti valita vaihtoehdoista jatko, etenin aina oletuksen mukaan, koska arvelin, että se sopii tavalliselle käyttäjälle. Itse ohjelmassa oli valikot suomeksi, mutta hyvin äkkiä törmäsi englantiin.
Esimerkiksi mistään en ymmärtänyt, että pitäis muuttaa julkiseksi ja miten se tapahtuu. Onhan toki kansioissakin erikseet käyttäjällä "Tiedostot" kansiossa kansio "Julkiset", mutta tuskin se tiedoston siirtäminen sinne auttaa pelkästään. Sitten hiiren oikeanpuoleisen painikkeen takana on "Jaa seuraavan kanssa" mutta ei tietoa mitä riville kirjoitetaan. S.postiosite vai mitä.
Aika paljon helpompaa nää hommat olis, jos osais englantia.Ihan minkä vaan tiedoston päällä muistaakseni hiiren oikeaa nappia ja make publink link, eli tee julkinen osoite.
Tarkoittaa jaettavaa osoitetta josta voi ladata tiedoston kuka vaan.
Todella yksinkertaista kun vähän perehtyy.
Onhan niitä ohjeita you tubessakin mistä saa osviittaa vaikka ei englantia ymmärtäisikään.
Itse käytän drop boxia suoraan selaimella tai ipadillä, tietokoneella tuo drop box oma ohjelma ei oikein vakuuttanut niin siksi tietokoneellakin selaimen kautta.
Tuolta:
https://www.dropbox.com/
Ja tuossa selkeä Suomenkielinen ohje.
http://tamapaiva.blogspot.fi/2011/04/dropbox-tiedostolinkin-lahettaminen.html - osoitetiedosto
Kalakkuna kirjoitti:
Ihan minkä vaan tiedoston päällä muistaakseni hiiren oikeaa nappia ja make publink link, eli tee julkinen osoite.
Tarkoittaa jaettavaa osoitetta josta voi ladata tiedoston kuka vaan.
Todella yksinkertaista kun vähän perehtyy.
Onhan niitä ohjeita you tubessakin mistä saa osviittaa vaikka ei englantia ymmärtäisikään.
Itse käytän drop boxia suoraan selaimella tai ipadillä, tietokoneella tuo drop box oma ohjelma ei oikein vakuuttanut niin siksi tietokoneellakin selaimen kautta.
Tuolta:
https://www.dropbox.com/
Ja tuossa selkeä Suomenkielinen ohje.
http://tamapaiva.blogspot.fi/2011/04/dropbox-tiedostolinkin-lahettaminen.htmlEn enää oikein ilkeä, kirjoitella, mutta kun minulla ei ole ollenkaan noissa ohjeissa kuvattuja valikoita tai asioita. Minulla ei esim. ole Dropbox kansiota eikä siis siinä olevaa Public-hakemistoa. Pitäiskö nuo luoda itse - en tiedä. Olen ymmärtänyt, että ne syntyvät asennuksessa. Olen "Etsi" komennolla hakenut noita ja lisäksi "My Dropbox, joka myös jossain mainitaan. Asennus on kuitenkin näyttänyt menneen ihan ok.
Jos klikkaan kakkospainikkeella tiedostoa jotain tiedostoa (ei Public hakemistossa), ja valitsen "Jaa seuraavan kanssa", avautuu
- Lopeta jakaminen
- Määriertyt henkilöt
Ei kuitenkaan ole mitään vinkkiä kirjoitetaanko siihen nimi sposti.
En tiedä onko näin kovapäisiä muita. Pitäis kai mennä jonkun luo, joka näyttää jutun. Oman haittansa tähän tuo nuo käsitteet. Ei vaan tahdo ymmärtää mitä tarkoittaa. Ikääkin on jo miltei 80 v.
Älkää vaan enää yrittäkö neuvoa. Sekotan koko koneen kun yritän taas. Pari kertaa olen jo joutunut tekemään järjestelmän palautuksen. - Kalakkuna
En enää oikein ilkeä, kirjoitella, mutta kun minulla ei ole ollenkaan noissa ohjeissa kuvattuja valikoita tai asioita. Minulla ei esim. ole Dropbox kansiota eikä siis siinä olevaa Public-hakemistoa. Pitäiskö nuo luoda itse - en tiedä. Olen ymmärtänyt, että ne syntyvät asennuksessa. Olen "Etsi" komennolla hakenut noita ja lisäksi "My Dropbox, joka myös jossain mainitaan. Asennus on kuitenkin näyttänyt menneen ihan ok.
Jos klikkaan kakkospainikkeella tiedostoa jotain tiedostoa (ei Public hakemistossa), ja valitsen "Jaa seuraavan kanssa", avautuu
- Lopeta jakaminen
- Määriertyt henkilöt
En tiedä onko näin kovapäisiä muita. Pitäis kai mennä jonkun luo, joka näyttää jutun. Oman haittansa tähän tuo nuo käsitteet. Ei vaan tahdo ymmärtää mitä tarkoittaa. Ikääkin on jo miltei 80 v.
Älkää vaan enää yrittäkö neuvoa. Sekotan koko koneen kun yritän taas. Pari kertaa olen jo joutunut tekemään järjestelmän palautuksen.Mene nettiselaimella tuonne drop boxiin ja unohda ne asennettavat drop box ohjelmat aluksi kokonaan, ei sitä tarvitse jos nettisivun kautta käyttää tuota drop boxia.
Linkin annoinkin jo.
Itse en ole asentanut edes koko deop box ohjelmaa vaan käytän sitä nettisivujen kautta. - Kalakkuna
En enää oikein ilkeä, kirjoitella, mutta kun minulla ei ole ollenkaan noissa ohjeissa kuvattuja valikoita tai asioita. Minulla ei esim. ole Dropbox kansiota eikä siis siinä olevaa Public-hakemistoa. Pitäiskö nuo luoda itse - en tiedä. Olen ymmärtänyt, että ne syntyvät asennuksessa. Olen "Etsi" komennolla hakenut noita ja lisäksi "My Dropbox, joka myös jossain mainitaan. Asennus on kuitenkin näyttänyt menneen ihan ok.
- Lopeta jakaminen
- Määriertyt henkilöt
Älkää vaan enää yrittäkö neuvoa. Sekotan koko koneen kun yritän taas. Pari kertaa olen jo joutunut tekemään järjestelmän palautuksen.Nettiselaimen kautta drop boxinkäytössä et voi sekoittaa konettasi ainakaan mitenkään koska et asenna koneellesi mitään ohjelmia, joten siinä mielessäkin suosittelen sitä, jos nyt haluat enää edes koko drop boxiin koskea.
Dro boxin nettisivulla oikeassa reunassa ylhäällä on kirjautumisvaihtoehdot josta pääset omaan drop boxiisi. - osoitetiedosto
Kalakkuna kirjoitti:
Nettiselaimen kautta drop boxinkäytössä et voi sekoittaa konettasi ainakaan mitenkään koska et asenna koneellesi mitään ohjelmia, joten siinä mielessäkin suosittelen sitä, jos nyt haluat enää edes koko drop boxiin koskea.
Dro boxin nettisivulla oikeassa reunassa ylhäällä on kirjautumisvaihtoehdot josta pääset omaan drop boxiisi.Jaksatko vielä opastaa.
Näyttää olevan netin kautta yksinkertaisempaa. Kolme asiaa on kuitenkin vielä epäselvää.
- Tiedosto tulee ja on alkuperäistä muotoa XLS, DOCX tms. Kun sitä klikkaa kakkospainikkeella, ei valinnoissa näy Dropbox / Copy Public Link valintaa. On Share link, Download, Delete, Rename, Move, Copy, Previous version. Minkään alta ei löydy Copy Public Link vaihtoehtoa. Copy kopioi vaan tiedoston sellaisenaan. Minulla on Acrobat 11.0.2.0, joka ei tule näkyville kuten eräässä ohjekuvassa näyttää olevan.
- Kun vastaanottaja tallentaa tiedoston levylleen, pitääkö se ensin muuntaa alkuperäiseen muotoon vai muuttuuko se automaattisesti tallennettaessa.
- Voiko tällä lähettää tiedoston alkuperäisessä muodossa.
Tämä tiedoston siirtotarve on tällä hetkellä vielä jonkin aikaa ajankohtaista. Teemme nuoremman veljeni kanssa muistokirjasta äskettäin kuolleesta vanhimmasta veljestämme. Välimatkaa meillä on n. 200 km. Olemme tähän saakka pärjänneet lähettelemällä sähköpostin liitteenä palasia, mutta nyt kun alkaa olla työ loppuvaiheessa, pitäis saada menemään 20 mt tiedosto. Se sisältää paljon kuvia. Olemme laittaneet tiedoston koon pienentämiseksi kuvat .jpg muotoon, mutta ei riitä. - Kalakkuna
Jaksatko vielä opastaa.
Näyttää olevan netin kautta yksinkertaisempaa. Kolme asiaa on kuitenkin vielä epäselvää.
- Tiedosto tulee ja on alkuperäistä muotoa XLS, DOCX tms. Kun sitä klikkaa kakkospainikkeella, ei valinnoissa näy Dropbox / Copy Public Link valintaa. On Share link, Download, Delete, Rename, Move, Copy, Previous version. Minkään alta ei löydy Copy Public Link vaihtoehtoa. Copy kopioi vaan tiedoston sellaisenaan. Minulla on Acrobat 11.0.2.0, joka ei tule näkyville kuten eräässä ohjekuvassa näyttää olevan.
- Kun vastaanottaja tallentaa tiedoston levylleen, pitääkö se ensin muuntaa alkuperäiseen muotoon vai muuttuuko se automaattisesti tallennettaessa.
- Voiko tällä lähettää tiedoston alkuperäisessä muodossa.
Tämä tiedoston siirtotarve on tällä hetkellä vielä jonkin aikaa ajankohtaista. Teemme nuoremman veljeni kanssa muistokirjasta äskettäin kuolleesta vanhimmasta veljestämme. Välimatkaa meillä on n. 200 km. Olemme tähän saakka pärjänneet lähettelemällä sähköpostin liitteenä palasia, mutta nyt kun alkaa olla työ loppuvaiheessa, pitäis saada menemään 20 mt tiedosto. Se sisältää paljon kuvia. Olemme laittaneet tiedoston koon pienentämiseksi kuvat .jpg muotoon, mutta ei riitä.Tuota nuin, sinä muokkaat ihan tiedostot kotikoneellasi mihin muotoon haluat, drop box ei ole mikään tiedostonmuokkauspaikka vaan säilytystila, aivan kuten usb tikku mutta se on internetissä palvelimella.
Eli nimenomaan siinä muodossa miten haluat voi lähettää tiedoston, toki avaajalla pitää olla sitten se ohjelma millä se tiedosto avautuu, se ei liity mitenkään drop boxiin ja onkin aivan eri aihe ja kysymys.
Drop Box:
1. kirjaudut drop box nettisivun oikeasta yläreunasta sisään (sign in)
2. Teet vaikka uuden kansion klikkaamalla hiiren oikeaa korvaa ja valitsemalla new folder, nimeä kansio vaikka jaettavat tiedostot nimellä.
3. Tuplaklikkaa hirellä kansiosi auki jonka juuri teit.
4. Klikkaa hiiren oikeaa korvaa tyhjässä kohdassa kansiossasi ja valitse kohta UPLOAD.
5. Valitse avautuvassa ikkunassa kohta CHOOSE FILES
6. Valitse ikkunan kautta tietokoneellasi olevat tiedostot jotka haluat ladata drop boxiin, ja tämä lataus voi olla sitten todella hidasta hommaa.
7. Klikkaa hiiren oikeaa kohtaa juuri drop boxiin lataamasi tiedoston päällä ja valitse kohta SHARE LINK.
Halutessasi voit jakaa yksittäisen tiedoston sijaan koko kansion linkin klikkaamalla kansion päällä hiiren oikeaa korvaa ja valitsemalla SHARE LINK kohta.
8. avautuvassa ikkunassa voit valita suoraan sähköpostikontaktit tai tehdä kuten minä, eli paina kohtaa GET LINK.
9. Nyt linkki on kopioitunut ja voit kopioida sen vaikka talteen tekstitiedostoosi tai suoraan sähköpostisi liitteeksi.
- Menet sähköpostiisi ja kirjoitat nomaalin viestin ja valitset liitä, linkin pitäisi kopioitua nyt sähköpostisi tekstikohtaan.
Voit myös selaimen osoiteriviltä kopioida ja liittää linkin mihin haluat, vaikka tänne halutessasi tai sähköpostilla lähettää se kelle vain.
Suosittelen linkkisi talteen laittamista vaikka normaaliin tekstitiedostoosi josta voit sen kopioida myöhemmin uudestaan ja lähettää jos haluat, varsinkin jos kansio on jaettuna.
Tiedostojen muodolle on ihan sama, niitä ei drop boxissa muokkailla. - Kalakkuna
Kalakkuna kirjoitti:
Tuota nuin, sinä muokkaat ihan tiedostot kotikoneellasi mihin muotoon haluat, drop box ei ole mikään tiedostonmuokkauspaikka vaan säilytystila, aivan kuten usb tikku mutta se on internetissä palvelimella.
Eli nimenomaan siinä muodossa miten haluat voi lähettää tiedoston, toki avaajalla pitää olla sitten se ohjelma millä se tiedosto avautuu, se ei liity mitenkään drop boxiin ja onkin aivan eri aihe ja kysymys.
Drop Box:
1. kirjaudut drop box nettisivun oikeasta yläreunasta sisään (sign in)
2. Teet vaikka uuden kansion klikkaamalla hiiren oikeaa korvaa ja valitsemalla new folder, nimeä kansio vaikka jaettavat tiedostot nimellä.
3. Tuplaklikkaa hirellä kansiosi auki jonka juuri teit.
4. Klikkaa hiiren oikeaa korvaa tyhjässä kohdassa kansiossasi ja valitse kohta UPLOAD.
5. Valitse avautuvassa ikkunassa kohta CHOOSE FILES
6. Valitse ikkunan kautta tietokoneellasi olevat tiedostot jotka haluat ladata drop boxiin, ja tämä lataus voi olla sitten todella hidasta hommaa.
7. Klikkaa hiiren oikeaa kohtaa juuri drop boxiin lataamasi tiedoston päällä ja valitse kohta SHARE LINK.
Halutessasi voit jakaa yksittäisen tiedoston sijaan koko kansion linkin klikkaamalla kansion päällä hiiren oikeaa korvaa ja valitsemalla SHARE LINK kohta.
8. avautuvassa ikkunassa voit valita suoraan sähköpostikontaktit tai tehdä kuten minä, eli paina kohtaa GET LINK.
9. Nyt linkki on kopioitunut ja voit kopioida sen vaikka talteen tekstitiedostoosi tai suoraan sähköpostisi liitteeksi.
- Menet sähköpostiisi ja kirjoitat nomaalin viestin ja valitset liitä, linkin pitäisi kopioitua nyt sähköpostisi tekstikohtaan.
Voit myös selaimen osoiteriviltä kopioida ja liittää linkin mihin haluat, vaikka tänne halutessasi tai sähköpostilla lähettää se kelle vain.
Suosittelen linkkisi talteen laittamista vaikka normaaliin tekstitiedostoosi josta voit sen kopioida myöhemmin uudestaan ja lähettää jos haluat, varsinkin jos kansio on jaettuna.
Tiedostojen muodolle on ihan sama, niitä ei drop boxissa muokkailla."pitäis saada menemään 20 mt tiedosto. Se sisältää paljon kuvia. Olemme laittaneet tiedoston koon pienentämiseksi kuvat .jpg muotoon, mutta ei riitä. "
Teet vaikka äsken antamieni ohjeiden mukaan kansion kokonaan jonne laitailet kaikki tarpeeliset kuvat ym. tekstit ja sitten lähetät veljellesi suoraan linkin koko kansioon niin hän pääsee lataamaan kansion sisältä mitä haluaa.
Eli hiiren oikeaa korvaa kansion päällä ja valinta share link.
Sitten vain lähetät kyseisen linkin veljellesi, linkki toimii kansioon niin kauan kunnes tuhoat kansion drop boxistasi.
Veljesi voi tehdä saman homman ja lähettää sinulle linkkinsä jolloin sinä pääset hänen linkkinsä kautta lataamaan tiedostoja. - osoitetiedosto
Kalakkuna kirjoitti:
"pitäis saada menemään 20 mt tiedosto. Se sisältää paljon kuvia. Olemme laittaneet tiedoston koon pienentämiseksi kuvat .jpg muotoon, mutta ei riitä. "
Teet vaikka äsken antamieni ohjeiden mukaan kansion kokonaan jonne laitailet kaikki tarpeeliset kuvat ym. tekstit ja sitten lähetät veljellesi suoraan linkin koko kansioon niin hän pääsee lataamaan kansion sisältä mitä haluaa.
Eli hiiren oikeaa korvaa kansion päällä ja valinta share link.
Sitten vain lähetät kyseisen linkin veljellesi, linkki toimii kansioon niin kauan kunnes tuhoat kansion drop boxistasi.
Veljesi voi tehdä saman homman ja lähettää sinulle linkkinsä jolloin sinä pääset hänen linkkinsä kautta lataamaan tiedostoja.Kyllä tämä nyt jo sujuu. Hämääviä nuo kirjoitukset julkisista kansioista ym. Ja jossa olin lukevinani, että tämä hyödyntää Adoben tiedostomuotoa. Lähettelin aluksi itselleni ja nyt jotain velipojalleni. Kokeillaan nyt ensin, mutta hyvältä näyttää.
Oli todella suuri virhe kun aloin latailla ohjelmaa koneelleni.
Kiitos kärsivällisyydestäsi. - Kalakkuna
Kyllä tämä nyt jo sujuu. Hämääviä nuo kirjoitukset julkisista kansioista ym. Ja jossa olin lukevinani, että tämä hyödyntää Adoben tiedostomuotoa. Lähettelin aluksi itselleni ja nyt jotain velipojalleni. Kokeillaan nyt ensin, mutta hyvältä näyttää.
Oli todella suuri virhe kun aloin latailla ohjelmaa koneelleni.
Kiitos kärsivällisyydestäsi.Jep, eipä mitään, hyvä että alkaa homma sujumaan.
Itsekin mieluummin tuota nettisivua käytän kun se ohjelma tuntuu niin kömpelöltä ja hitaalta.
Ipadillä on kanssa hyvä drop box mutta siinä on oma ohjelma.
- SkyDrive1
Jos käyttis on Windows Vista tai uudempi ja käytätte MS Officea, niin avaa SkyDrive-tili. Paljon helpompaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?1022106- 991527
- 1211263
- 771232
- 1121197
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘571024- 51997
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis58976- 36912
- 33794