Näin lähes kaiken

Juhani

Jatkoa Vaimoni vieraissa



Kultani vakipanomies Pekka oli kutusuttu meille onneksi jo perjantai-illaksi. Sopivasti olin varannut autolleni huollon, ja vein sen pois näkyvistä. Lupasin hakea pois vasta maanantaiaamuna.

Autotallin perällä olevaan aittavarastoon raivailin tilaa mahdollista yöpymistäni varten. Varasin sinne kylmälaukun, olutta ja pienen viskipullon sekä vähän suolaista jos nälkä yllättäisi.

Kiertelin taloamme syysillan hämyssä ja välillä käväisin sisällä varmistamassa esteetöntä näkökulmaa verhoja sopivasti raotellen. Halusin, että näkymä olisi paras mahdollinen niin saunaan,takkahuoneeseen olohuoneeseen ja varulta vielä makuuhuoneeseenkin.

Kello lähenteli jo seitsämää ja minun piti siirtyä talliin. En uskaltanut edes tupakoida, koska haju saattaisi paljastaa minut Pekan saapuessa. Tallinoven yläikkunasta näin taksin lähestyvän liittymäämme. Autosta nousi minua selvästi isompi mies. Tumma ja siististi pukeutunut. Ikää oli vaikea arvella, kun ei olisi hiukan nuorempi, kuin minä. Ovikellon soitto oli varmaan ihan turhaa, koska kultani oli heti avaamassa.

Poistuin tallista ja astelin takapihalle. Olin piruuttani varannut myös dikikameran mukaani ja varmistin että salama oli kytketty pois päältä. Ikkunan raosta oli melko esteetön näkymä eteiseen jossa he seisoivat kasvotusten ja jutellen. Pekan kädet olivat vaimoni vyötäisillä. Hän oli tuonut mukanaan jonkun viinipullon ja pullo oli puhelimen vieressä eteisen pöydällä. Tähtäsin ja zoomasin ja näpsäytin tervetuliaiskuvan kokeeksi. Deletoi vai tallenna. Ok Siinä oli virallinen ekakuva parista.

Katsoin sisään, mutta en nähnyt heitä. No mikäs kiire nyt tuli. Siirryin seuraavaan ikkunaan. Se oli takapihan ovi takkahuoneeseemme. Sinne oli katettu nätisti olutta ja siideriä pöydälle. Kaksi valkoista pyyhettä korituolien selkänojilla. Tuikkukynttilöitä takanreunuksella jne. Ovi avautui ja Pekka astui edellä Ei oikeastaan hassumpi valinta kullaltani. Ihan reippaan oloinen mies ja hyvin fyysinen olemus. Ei kuitenkaan mikään pilleribodari vaan kaikin ( päällisin ) puolin OK. Kaljaakin osasi juoda pullosta ja lasia ei tarvinnut liata. Vielä ei ainakaan mustasukkaisuuden tunnetta ilmennyt, jotenkin päinvastoin.
Nyt he alkoivat riisuutua ihan omatoimisesti. Kuvittelin ensin, että toisensa siinä hitaasti riisuisivat ja sitten ei saunaan enää joutaisikaan. Olin väärässä. Ihan niin kuin mekin vaimon kanssa saunaan mennään. Itse vaatteet pois.
Katselin heidän riisuutumistaan. Totesin vaimoni olevan tosi upea pienet rintsikat ja pikkupöksyt enää päällään ja Pekalla vielä t paita ja pikkukalsarit. Vaimo vapautti rinsikat ja suloisen pyöreät ja kiinteät rinnat heilahdellen hän asetti ne muiden vaateiden päälle. Pekka oli jo alasti ja toisin, kuin minulla hänen kalunsa riippui velttona, tosin ihan kookkaana suoraan alaspäin. Minulla seisoi puolikovana housujen alla ja sain napattua kuvankin heidän siirtyessään suihkun kautta saunaan.

Siirryin hiukan loitommaksi ja polttelin hermosavukkeen. Onneksi olinkin kauempana, sillä takaovi avautui ja Pekkakin tuli kaljapullon kanssa tupakille. Ei hän minua olisi nähnyt pensasryhmän takaa ja hämäräkin jo oli. Ääneti piti kuitenkin olla.
Vaimoni tuli ovelle myös vilvoittelemaan ja hänen puheestaan päätellen siideri ja olut oli jo hiuikan ääntä koventaneet. Yleensä sen huomasi jo eka paukun jälkeen.

Kädestä pitäen he siirtyivät sisätiloihin ja minä taasen oven tuntumaan. Suihkuun ei ollut siitä suoraa näköyhteyttä, joten siirryin eteenpäin seinustalla. Nyt pesut oli jo alkaneet ja kultaani pestiin hellästi ja huolella vaahdoten sienellä ja käsin melko tunnollisesti. Seisoo se kohta Pekallakin kun kultani pesee häntä herkistä paikoista. Melko kookkaana seisoikin ajattelin vertaillen omaani. Saippuavaahdot huudellen suihkulla rakkaani ottaa sen käteensä, kumartuu ja suutelee pitkään kiiltävän puhdasta nuppia. Katsoo Pekkaa ylöspäin ja hymyilee. Kamera käy ja kuvia tallentuu. He eivät voi aavistaa, että olen vajaan parin metrin päässä heistä. Tosin ihan pihalla, mutta kuitenkin.

Siirtyminen saunaan ja ovi kiinni. Nyt piti vain odotella, koska saunanhämyyn en näköyhteytta voinut järjestää.
Kävin tallissa ja vetäisin pitkät kulaukset viskipullostani. Mihin he asettuisivat saunan jälkeen, mietin.
Katsoin takapihalle ja siellä he kuivailivat hämärän valon kajastaessa avoimesta ovesta. Kuului puhetta ja nyt oli jo laseissa jotain muuta juomaa.
Arvelin heidän jäävän takkahuoneeseen, joka olisi minun kannaltani hyvä paikka jatkaa tirkistelyäni. Vaaleat kylpyviitat yllään he kuitenkin menivät olophuoneeseen. Lasit käsissä ja Pekalla vajaa viinipullo mukana he asettuivat vierekkäin sohvalle istumaan. Pekka hyväili vaimoani ja he suutelivat pitkään.
Housuissani tunsin painetta ja kameralla tähtäilin olohuoneen matalasta ikkunasta josta oli hyvä näkymä sivuttain istuvaan pariin. Kylpyviitat valuivat yhä alemaksi hyväilyjen kiihtyessä.
Pekka laskeutui polvilleen sohvan eteen ja vaimoni jalat olivat koukussa. Pekka alkoi nuolla kultaani jalkovälistä. Rytmikkäästi liikkuen ja myötäillen pikkuiseni sai sellaista kohtelua, että varmasti teki hyvää. Pekka kohottautui nyt ylemmäksi ja näin kuinka hänen suuri ja paksu elimensä hakeutui pikkulutkani avustamana tuonne ihanaisen sulosieen ja nyt varmaan jo tosi märkään uomaan.

Alkoi sellainen nainti, että siinä oli kiimaisen parin yhtymistä oikein antaumuksella. Oma kaluni oli kivikovana housuissani. Otin zoomikuvia ja pakko oli vapauttaa sojottava kalu housuista.

Teki mieli mennä mukaan, mutta koska sellainen ei oltu sovittuna, niin en tietenkään niin tehnyt. Miksi tämä oli näin jännää. Omaa rakasta nussi vieras mies ja minä vaan katselen verhon raosta. Runkkasin rajusti ja lennätin lastit nurmikolle. Nainti vain jatkui edelleen. Nyt Pekka oli puolimakaavassa asennossa ja pikkulutkani ratsasti tissit pomppoillen Pekan päällä. Varmaan tuntui taivaalliselta ja vauhdista ja äänistä päätellen kohta saa sisäänsä vierasta spermaa. Näin kävikin ja rajun laukeamisen jälkeen he vaipuivat sylikkäin suutelemaan toisiaan.

Muutaman tovin kuluttua rakkaani alkoi selvästi härnäämään Pekan elintä uuteen taistoon. Hän sormillaan ja huulillaan hyväili Pekkaa ja sai parrun heräämään täyteen miehuuteen. Näin nyt paremmin, sillä nurkkalamppuun oli sytytetty valo, joka valaisi parin entistä paremmin.

Vaimoni asettui vuorostaan matolle polvilleen ja nojasi kyynärpäillään sohvaan. Pikkuinen kiinteä peppu koholla ja Pekka valmiina kyrpä tanassa hänen takanaan.
Käsi jo tunnustelemassa tuota märkää ja kiimaista pimpsaa ja toisella kädellä ohjaamassa takaapäin sisään.
Ei sentään. Voi helvetin helvetti. Näyttää siltä, että Pekka tunkee paksua liukasta ja kiiltävää munaansa lutkavaimoni peppuun. Voihan juma.. Ei koskaan, ei ainakaan minun kanssani. En ole edes uskaltanut ehdottaa. Nyt tuo sika aikoo tunkea kakkoseen. Hitaasti edeten ja kultani ilmeistä päätellen se alkaa painua pikkureikään. Nyt näyttää, että on jo sisällä ja hitaasti kädellä auttaen se uppoaa syvälle peppureikään. Asento on minulle otollinen ja pystyn kuvaamaan tuota työntymistä melko hyvin. Luulisi kultani tajuavan, että jossakin minä heitä tarkkailen. Vai siksikö juuri nän näin antaa tehdä. Siksikö valaistusta lisättiin. Nyt alkaa varsinainen liikkuminen. Rauhallisesti ja varoen paksu elin liikkuu edestakaisin tuossa ääriään myöten avautuneessa aukossa. Vuoroin sormilla pillua hyväillen vuoroin kultani rintoja puristellen Pekka nussii ja kiimainen vaimoni, kiiltävän hikinen iho punoittaen myötäilee jotain soperrellen. Tahti kiihtyy ja Pekka nussii jo ihan täysillä. Sormet työskentelevät pillussa ja paksu elin peppureiässä. Nyt kuuluu jo voimakkaita ääntelyjä. Kultani valittaa ja vikisee nautinnon ja varmaan kivunkin rajamailla. Pekka nytkähdellen purkautuu peppureikään ja kalun sykkiessä se luiskahtaa puolivelttona ja kiiltävänä pois. Kulta retkahtaa puolitajuttomana lattialle ja Pekka hänen viereensä. Kietoo syleilyyn ja suutelee niskaa ja hyväilee vatsaa.

Käppäilin talliin ja jätin heidät toipumaan. Kello lähenteli jo puoltayötä. Päätin soittaa mussukalleni. Pienellä viiveellä hän vastasikin edelleen äänekkäänä ja pikkusievässä. Sanoin, että tilaappa Pekallesi taksi ja pimpsukkaasi et sitten käy huuhtelemassa. Tulen heti, kun taksi on pihasta häipynyt. En malta enää odotella.

Join pari olutta ja taksin äänen kuultuani tarkistin, että Pekka oli lähtemässä, kiiruhdin sisään. Menin suoraan puolialastoman kultani eteen, suutelin himokkaasti. Talutin hänet suoraan sänkyymme. Halusin hänen asettuvan kontalleen vuoteelle pylly koholle. Katselin tuota turpeaa ja märkää pillua vain hetken. Sitten työnsin pakahtumaisillaan olevan elimeni syvälle sisään. Aloin naimaan tuota litimärkää ja kuumaa herkkupillua hyvin rajuin työnnöin. Kulta voihki ja vaikerteli. Ihanaa voi rakas hän soperteli. Työnsin peukalon hänen peppuunsa ja kysyin saanko minäkin tätä, mitä Pekkakin sai.

En jäänyt odottelemaan vastausta, vaan vaihdoin peukalon tilalle kovan ja liukkaan terskan ja aloin tunkeutumaan pikkupeppuun. Se upposi sinne helposti ja vain hetken kestin tuota tiukkaa puristusta kunnes laukesin syvälle ja spermaa valui pitkin ennestään märkiä reisiä.

Nyt saat mennä pesulle ja minä tuon vielä yhden yllätyksen hetken kuluttua. Kävin tallentamassa kuvat kannettavalle koneellemme ja toin sen vaimoni vuoteelle. Hän ei aluksi halunnut katsella kuvia ja sanoi, että tuhoa ne heti. Sain kuitenkin hänet katselemaan niitä ja yllättäen hän myös innostui näkemästään ja ryhtyi hamuamaan kaluani aloittaen hyväilemällä ja liikuttamalla sitä puristaen välillä hyvinkin voimakkaasti saaden sen jälleen kerran kovaksi. Etkö tosiaankaan ole vielä tarpeeksi saanut, kysyin ja yhdyimme vielä kerran nyt rauhallisemmin ja perusteellisemmin kuin hetki sitten.
Nukahdimme varmaan heti aktimme jälkeen. Aamulla katselin kuvia, kun vaimo vierellä heräili onnellisena ja tyydytettynä varmaan vähäksi aikaa. No en tiedä sen näkee ...
On minulla suloinen vaimo, pikkulutkaseni.

Juhani

7

22660

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • HAHHHAHH

      Ja sitten heräsit ja päästit kissan ulos, hikinen nörtti!!!

    • pidin (n)

      Tosi hyvä jatka vaan

    • Ville

      Itsekin haaveilen vähän samanlaisesta, mutta tuskin osaisin koskaan kirjoittaa siitä noin hyvin. Oikein makoisaa luettavaa... kiitos.

      • Big Jack

        Ihan hyvä tarina, toisaalta ei vaikuttanut oikein uskottavalta.


      • Ville
        Big Jack kirjoitti:

        Ihan hyvä tarina, toisaalta ei vaikuttanut oikein uskottavalta.

        Oikeastaan en jaksa välittää siitä, oliko tarina totta. Eiköhän tuo kuitenkin aika monen haaveisiin kuulu, ja varmaankin joku on tuon suuntaistakin kokeillut.


    • sirpa

      Olet jussi tosi vapaamielinen kaveri. Annat vaimosi lainaksi ja vieläpä nautit siitä. Vaimosi taas hyvin estoton seksin suhteen. Teillä ei liene lapsia " katselemassa " touhujanne.

      En moralisoi vaan pidän tapaanne hiukan erikoisena. ( joskin hyvin kiihottavana )

      Hyvää ja estotonta seksielämää. Toivottavasti se
      jatkuu edelleen yhtä vapaana. sirpa

    • alixa

      tais olla naisellas paha kusitulehus tuollasen jälkeen. kannattaa aina pestä pillu, eikä jättää permoja sissää.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1836
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      49
      1615
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1554
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1507
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1495
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1395
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1306
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1271
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1153
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1128
    Aihe