Isabella lähti sitten eilen kohti Tallinnaa

Isaisaisa

turun satama-altaasta!

Hyvästi entinen isabella,nykyinen Isabelle!

Olit ihana laiva työpaikkana!

Ja matkustaja-aluksena!

14

404

Vastaukset 14

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Korjausta:
    • Turum Poik

Onhan meillä sentään Turussa Amorella, muuten taitaa olla aikalailla 1:1 Isabellen kanssa, paitti että Amorellassa ei ole lainkaan Sky Bar:ia, mutta eipä siellä juuri mitään menoa kyllä ollutkaan :)

• Sieltä näkee

Kyllä se Panorama Barin yläkerros on hyvä näköalapaikka

• Turum Poik
        Sieltä näkee kirjoitti:

Kyllä se Panorama Barin yläkerros on hyvä näköalapaikka

Kyllähän tuo "Disco" löytyy molemmista laivoista, tosin se mahtava kattoikkuna on molemmissa pietetty styroksilla, ja ikkunoiden edessä verhot :)

Mutta tuo Sky Bar löytyi vain Isabellsta, se oli hyvä paikka päivisin leppoisaan oluen uontiin, karaoken järjestämiseen, nettikahvilana yms yms...

Muuten ei taida Amorellalla ja Isabellalla mitään merkittäviä eroja olla

• aleksi laine

varmaan mennen tänä vuonna amorellalle ja isabelle

• ville laine

minä meen varman myös isabelle

• marikakaka

Ihana Isabella....on ikävä laivaa.

Työpaikkana oli mukava laiva ja henkilökunta siellä mahtavaa!

kaikki hyvä loppuu aikanaa ja niin Isabellankin kulku suomen vesillä!

• Turum Poik

Totta....

Tallink Silja teki pahimman mokansa, että siirti Europan pois samaan aikaan kun Vikingline siirsi Isabellen pois Turun reitiltä...

Ois meinaan muuten Tallink Silja saanut ne vanhat Isabellen matkaajat lähes kaikki itselleen....

Isabelle ois voinut tullut muuten Rosellan tilalle Turun "yölaivaksi" joka lähti 23:00 aikaan, ja oli takas joskus 22:00 ja kävis Kapiksessa kääntymässä... en kyllä muista kuinka monta vuotta tota linjaa ajettiin... olin niin lapsi silloin :)

• Anonyymi

Yhä sama henkilökunta kuin yhdeksän vuotta sitten?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Yhä sama henkilökunta kuin yhdeksän vuotta sitten?

''Yhä sama henkilökunta kuin yhdeksän vuotta sitten?''

Tuskinpa kun lippukin vaihtui.....

• Anonyymi

Olut on alkoholijuoma, se kuuluu alkoon. En ymmärrä, että olutta myyddään kaupoissa ja huoltoasemilla, siinä kun on alkoholia. Alkoholijuomat kuuluvat alkoon, kuten oluet

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Anteeksi arkuuteni

Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän
      Ikävä
      53
      1087
    2. Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?

Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll
      Iisalmi
      23
      1069
    3. Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.

https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl
      Maailman menoa
      514
      842
    4. kenen näköinen

kaivattusi on ?
      Ikävä
      50
      824
    5. Mikä on ollut

Söpöintä välillämme?
      Ikävä
      46
      735
    6. Hyvännäköinen pakkaus

Olet hyvännäköinen pakkaus nainen.
      Ikävä
      37
      659
    7. Tykkäätköhän vielä minusta?

Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin
      Ikävä
      30
      616
    8. Vihervasemmistofeministinaisasianaiset

Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE
      Sinkut
      181
      615
    9. Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?

Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan
      Maailman menoa
      62
      609
    10. Olet ihana

Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩‍❤️‍👩❤️😼😘
      Ikävä
      38
      562
    Aihe