Voisitteko seurustella pienimunaisen miehen kanssa?

Minimuna!

Hei! Vositteko tytöt/naiset seurustella/elää parisuhteessa pienimunaisen miehen kanssa?

22

1149

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ldlgjc

juu,mutta sillä pitäs panna että sais tyydytettyy naisen.

• Minä

Määritelkää "pieni"

• Minimuna!

No 5-10 cm kooltaan.

• nolomuna sittenki?

eikelpaa,eipysty ees tyydyttäää muijjaa....

• hyihelevetti

Kenellä aikuisella miehellä voi olla 5 cm kyrpä?!

• Anonyymi

Tiedän 2miestä, kenellä on 5cm penis.

• Minimuna:)

Voi jollain olla! Haluaisitko semmosta sisääsi ja kokeilla?

• MINIMUNA?!

Hyi helvetti mikä heruttaja heruttaa jotain 5cm mini kyrpää

• hyihelevetti

No hyi en! :D Tollanen nysä ei edes ylettyis mun G-pisteeseen :DD

• kkkkko

Ei se ole se pituus vaan paksuus.
      Ja jos osaisi (tai olisi valmis opettelemaan) liikuttaa sormiaan ja kieltään niin tuskin ongelmaa olisi.
      Eli voisin seurustella.
      Eikä se peniksen koko oikeasti nyt niin tärkeä ole.

• johannainennn

Mulle näin naisena on oikeest yks ja vtun sama joku peniksen koko....

• interracial

Koollahan ei ole väliä, kunhan käyttää vehjettä oikein :)

• kyllä kelpaa

Voisin, ei koolla oo niin paljo välii :)

• it Matters
        kyllä kelpaa kirjoitti:

Voisin, ei koolla oo niin paljo välii :)

haluaisin tähän väliin sanoa että koolla ON väliä ja se on tutkittu juttu se.

• wwwxxxccc
        it Matters kirjoitti:

haluaisin tähän väliin sanoa että koolla ON väliä ja se on tutkittu juttu se.

Niin, mutta vain miehille.

• Ännäli

Voisin hyvinkin. Kyse on siitä mitä mies osaa sillä tehdä. Jos viitsii olla asian kanssa avoin naiselle ja keskustella siitä aikuisten kesken niin varmasti yhdessä löytyy molempia tyydyttävä sävel. Kokonaisuus on naiselle kiehtovampi, kuin joku yksityiskohta. Koko niinkään ei ole se isoin ongelma, asenne ratkaisee.

Itse heilastelen (en seurustele) n. 8-10cm omistajan kanssa (mikä minusta on vielä normaalin skaalassa), mutta ainut ongelma hänellä on erektion kestävyys. Pohdin miten saisin hienovaraisesti hänet käymään urologilla. Minusta ei ole mitään hävettävää käyttää ammattilaisen apua ongelmassa. Mies on keski-ikäinen ja urheilullinen. Oman kokemuksen perusteella jokaisella viidellä kokemallani yli 40v miehellä on tähän asti ollut jokin urologille tuttu ongelma. On orkunpidätysongelmaa, leikkausta vaativaa poimunpoistoa, psyykkisestä ja hormonaalisesta syystä erektiohäiriötä tai elämäntavoista häiriöitä. Kolme olen passittanut jo urologille ja ongelmat kaikilta kadonneet. Kukaan ei ole katunut käymistään siellä, joten kai voin sanoa myös itsekin onnistuneeni. Ja mitä kokoon tulee, niin kellään ei vielä ole 12cm pidempää ollut. Minulle 12 on raja, koska se alkaa jo sattumaan kovassa käytössä. Tai sitten minulla on pieni. Miettikää, että lähes kaikki naiset elämänsä aikana käyvät gynekologilla. Mikseivät miehet kävisi urologilla?

Ja naisille vinkiksi, että ei ole yksin miehen tehtävä tuottaa naiselle orgasmia. Se on yhteinen tavoite ja naisen tulee olla yhtälailla aktiivinen sen suhteen. Jos orkkua ei tule niin puhukaa siitä lääkärinne kanssa.

• tyttelitei

Riippuu kuinka pienestä puhutaan. Jos siitin on tarpeeksibiso yhdyntään niin kyllä voin.

• Joku vaa

Minimuna! ei sanonut että hänellä olisi pieni muna. Kuitenkin: rakkaus ei katso ulkonäköä.

• saderwg

En tiedä, kyllä varmaan jos kuitenkin seksi olisi tyydyttävää. Se on surullinen tosiasia. Jos ei saa rakastellessa kunnollista tyydytystä niin se vaikuttaa koko suhteeseen, minusta tulisi ärsyyntynyt ja turhautunut, eikä suhde tulisi onnistumaan.

• Kanttis olla iso niinku mulla, kyllä se on kiva kun saa kehuja siitä että on iso ja täysi olo kun se on sisällä, akat leikkii ja imee myös isoa paljon varmemmin ;)

• Minin tykkääjä

Kokemuksesta voin sanoa, että pienempää on kivempi imeskellä. Se mahtuu suuhun ja sillä voi oikeasti tehdä temppuja. Iso vain tukkii suun ja saa hampaat hankaamaan.

• marjukka54

itse ainakin kysyn jo ekoilla treffeillä sitä peniksen pituutta ja jos on alle 18cm loukkaannun ja poistun paikalta

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!

Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit
      Pitkäveto
      3
      2718
    2. Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille

Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?
      Ikävä
      158
      1351
    3. Heikki Silvennoinen ( Kummeli)

Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on
      Kotimaiset julkkisjuorut
      49
      1165
    4. Mitä toivot

ensi vuodelta? :)
      Ikävä
      127
      1028
    5. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      18
      1016
    6. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      207
      1010
    7. Hyvää huomenta 18. luukku

Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️
      Ikävä
      223
      974
    8. Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?

Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk
      Pyhäjärvi
      299
      908
    9. Haluaisin vain varmistua

Sinusta tarpeeksi.
      Ikävä
      42
      899
    10. Olet sä silti

Ihana ❤️ tykkään
      Ikävä
      72