Tuntijasi

yli keski-iän nainen

Ehditkö katsoa minulle.
Tällä hetkellä mieli maassa, ei ole työtä, taloudellinen tilanne surkea.
Ainoatakaan ystävää ei myöskään ole.
Saanko asioitani kuntoon asia kerrallaan.
Kiitos, jos ehdit.

4

77

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hei

      no kyllähän tuo haikealta näyttää. pitäisi korjata muutama epäkohta, että elämä pääsisi taas rullaamaan. niitä ei toinen puolestasi korjaa, mutta sen verran sinulla kyllä on voimia, että saat kevättä tupaan ja kukkia pöydälle.

      luet nähdäkseni, älä vain lue mitään psykologiaa tai muuta kallonkuristusta. tarvitset hyviä trillereitä ja romantiikkaa. nimenomaan on aloitettava asia kerrallaan, ettei tule stressiä!
      miehen kanssa olet selät vastakkain, uskoisin että ette ole enää yhdessä. näen nuoren naisen häät, heille tulee vauvakin. siellä on asiat hyvin.
      olet koti-ihminen ja rakastat kotiasi. pidä se raikkaana ja laita niitä kukkia pöydälle, vaihtele vaikka huonekalujen järjestystä, että saat iloa itsellesi!

      nyt vain on tällainen vaihe elämässä. mitä jos etsisit uuden harrastuksen, pidätkö pyöräilystä? sateen jälkeen paistaa aina aurinko, uutta odotellessa voi myös siivota paikkoja ja heittää vanhaa menemään, joskus niitä voi myydäkin..

      t. Keskiyö

      • yli keski-iän nainen

        Kiitos paljon vastauksesta!
        Tällä hetkellä mieli parempi, vaikka asiat samat.
        Yksi kirjoitushetkellä ollut huoli (turha) poistunut.
        Hyviä asioita neuvot, samaa mieltä olen niistä.
        Olen kova lukemaan, enkä juuri tuollaista kevyttä kuin
        suosittelet. Ehkä pitää keventää..
        Tuleekohan tuo vauva perheeseen, jossa ennestään pieni vauva.
        Jaksaisitkohan vielä kertoa, näetkö minua työelämässä, jos laitan
        hakuja, tuottavatko tulosta.


    • Hei

      aivan hyvin voin puhua samastakin vauvasta, koska en osaa puhua ajoista. mutta rakkausavioliitto ja ihana vauva siinä näkyy.
      tällä hetkellä on vaikea löytää työtä, harmittavaa. mutta jos sitkeästi yrität, voisit tehdä jotakin myös kotoa käsin.
      olet löytänyt ystävän.

      lyhyitä työpätkiä olisi tarjolla matkan päästä, jos niin haluat. sen enempää en tästä saa kiinni.

      t. Keskiyö

      • yli keski-iän nainen

        Kiitos paljon ihana tuntijasi!

        Ehkä se on sitten juuri tuo perhe jossa on jo pikkuvauva,
        koska hän on todella ihana vauva.
        Hyvältä kuulostaa myös tuo rakkausavioliitto.
        kotoa käsin mielelläni tekisinkin työtä jos mahdollista,
        toivottavasti jotain löytyy..
        Lyhyetkin pätkät mieluisia.
        Ystäväkin on, tai ystäviä, pitää vain "kelpuuttaa"
        vaikkei ihan kaikkea kanssaan pysty jakamaan,
        enemmän vain olla kuuntelijana..
        Kiitos avustasi :)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1054
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      794
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      261
      570
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      15
      563
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      92
      499
    7. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      472
    9. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      417
    10. Haluatko vain sitä

      Kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      30
      406
    Aihe