moottoripyörät kielettävä

mannaanen

moottori pyörät tulisi kieltää alle 45 vuotiailta ne on niin vaarallisia ja nuoret eivät hallitse niitä. lihakset eivät riitä pitämään pyörää pystyssä

18

562

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Onko imatralla elämä

Ihan samaa mieltä ja myös yhdynnät kiellettävä yli 40 vuotiailta. Lihakset ja verenkierto eivät riitä pitämään piliä pystyssä tai lantionpohjanlihaksia timmissä kunnossa. Niin ja molemmista on syyttäminen mottooripyöräilyä alle 40 vuotiaana.

• Moottoripyöräily parasta hierontaa yli 40 vuotiaiden naisten lantio-ja reisilihaksille !

• Honda-Mies 60 vee

Just niin..aloittajalla ei ole itsellään pyörää ollenkaan,itse olen ajanut "vain" reilu kolmekymmentä vuotta ja uskallan väittää että nuoret hallitsevat pyöränsä.
        On korvien välissä mitä tapahtuu liikenteessä muille ja itselle,aloittajalle sen verran vielä että tehokas pyörä on turvallinen jos sitä osaa oikein käyttää.
        Vai että oikein lihaksilla sitä pyörää ajetaan--:DD

• vm.1974

Niinpä.Mutta kerro se noille kukkahatuillekkin. Hyvä pylly :)

• nomoto

Tuo nyt on täyttä p....aa. Ensinnäkin. Alapään lihakset eivät vahvistu pelkästä venytyksestä, Pitäisi olla myös supistusta. Kylmä ei myöskään edistä ko. lihasten toimintaa. Ja jalkojannehan te ette saa yhteen edes taukopaikoilla. Kun on "maksettava"kyyti.

Sama pätee myös jos ajat itse. Vai saatko jalkasi yhteen.

Joten "surinamimmien", j alan naisten, alapää kuukostaa samalta kuin huonosti hoidetun harrikan käyntiääni. Paljon pryyyyyytä.

• nomoto

Moottoripyöräily pitäisi kieltää ylipäänsä kaikilta. Vaarallist,saastuttava,turhanpäiäista ja nykyään vain vanhojen ukkojen tapa koittaa kieltää ikäänsä.

Kaiken kaikkiaan täysin turhaa toimintaa. Kun ei enää seiso ,ostampa moottoripyörän. Ompa edes jotain tekemistä. Ja näkeväthän edes naapurit ettei olla aivan köyhiä.

• cnv

samaa mieltä,turhanpäiväsiä rakkineita

• turhakkeet,

Koirat sais kieltää samalla. Aivan turhanpäiväisiä rakkeja. Kunnon raippavero tekis terää ja muiden suurkaupunkien malliin 1000 € sakot jos ei kerätä paskoja.

• kateusko taaaas

Hyvin seisoo mun mopoäijällä,ja 50 rikki jo,kohta taas kesä ja vipinää !
      Nam!

• c..

Kaikki elämänilo pitäisi kieltää kaiken ikäisiltä!!! silloin kun latukone ajaa talven ensimmäisen ladun lammassaaren ympäri saa tuntea hetkellistä tyytyväisyyttä 1-2 minuuttia, sen jälkeen on ehdottomasti alettava valittamaan huonosta ladusta sekä lapsista latujen varrella. puhumattakaan moottoripyöristä, ne on niitä vihonviimoisia rauhanrikkojia.

• neuvostomeininki!

Moottorikelkat vasta pitäiskin kieltää. Täysin turhia vehkeitä sekä hiihtäminen, täysin turhaa hommaa sekä yksityisautoilu.

• Patsaalla pantiin

Teiltä junteilta pitäisi kieltää inet. Ja kunnan ulkopuolellekkin pääsy vain kerran vuodessa, että pääsette edes silloin kertomaan kurjuudestanne. Kun ette ymmärrä sieltä paskalävestä poiskaan lähteä.

T: Hesalainen jo vuodesta 2012

• kuis on?

^ Meneekö se niin, että böndeltä tulevat on hesalaisia ja alkuperäiset on stadilaisia?

• pinnahitsari

"Moi, mä oon Stadista. Mist sie?"

:)

• Jep4

Moottoripyörä on yhdys-sana.

• vi-iru

kahden konsonantin väliin ei tuu vii-vaa

• Jep4

Lause alkaa isolla kirjaimella, ja päättyy pisteeseen.

• Täydelinen
        Jep4 kirjoitti:

Lause alkaa isolla kirjaimella, ja päättyy pisteeseen.

Ensin kuntoon lauseenmuodostus ja kirjoitusvirheet pois. Mie en ainakaan yhtään tosissain ota,jos on mottoori pyörää kirjoitettu.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      172
      1167
    2. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      132
      867
    3. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      84
      803
    4. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      738
    5. Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies

Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?
      Ikävä
      45
      609
    6. Olisitko oikeasti valmis rikkomaan

Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk
      Ikävä
      55
      559
    7. Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla

Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä
      Maailman menoa
      296
      548
    8. Martinan tarve valehdella.

Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t
      Kotimaiset julkkisjuorut
      220
      519
    9. Rakastan sinua

Päivä päivältä enemmän 🥰 Miehelle.
      Ikävä
      50
      514
    10. Pakkomielle

Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs
      Ikävä
      45
      502
    Aihe