Pirteä lastenhoitaja PK-seutu

lastenhoitaja44

Heippa! :)

Olen 15-vuotias, vastuuntuntoinen, sympaattinen ja luotettava tyttönen Helsingistä! Olen hyvin lapsirakas ja kokenut lastenhoitaja ja viihdyn lasten seurassa. :) Minulta onnistuu niin vauvojen kuin uhmaikäistenkin pikkuisten hoitaminen, sillä kokemusta on laajalti eri-ikäisistä kullannupuista. Olen hyvin huolellinen ja järkevä, joten minulta hoituu tilanne jos toinenkin. En polta enkä käytä alkoholia tai muitakaan päihteitä.

Tähän väliin: voin työskennellä Vantaalla, Helsingissä, Espoossa ja Kirkkonummella!

Tykkään leikittää lapsia ja keksiä heille erilaisia kivoja aktiviteetteja aarrejahdeista sanaleikkeihin. Minun kanssani lapsesi olisivat turvallisessa ja samalla hauskassa ja viihtyisässä seurassa. :) Pikkuvälipalat ja isommatkin ateriat kokkaisin kädenkäänteessä.

Palkkatoiveita ei sen kummemmin ole, riippuu ihan keikkojen pituudesta ja siitä, kuinka usein niitä on luvassa. Voin tehdä töitä iltapäivällä, illalla, yöllä ja viikonloppuisin. Olen hyvin joustava ja otan sinun toiveesi tietysti joka osa-alueella huomioon, enkä vain mieti omia tarpeitani. Aikataulut saan myös aika usein järjesteltyä uudelleen, joten pienelläkin varoitusajalla pääsen varmasti paikalle.

Jos olisin mielestäsi sopiva lastenhoitaja juuri sinun lapsellesi, laita toki viestiä sähköpostiin, niin sovitaan esim. haastattelusta tarkemmin. :)

[email protected]

15

210

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lastenhoitaja44

      nostan! :)

    • äiti774564

      Laitoin viestiä! :)

    • mol45

      jooo

    • mol233

      joo

    • lastenhoitaja44

      Nostan! :)

    • mirka721

      mailasin sinulle, toivottavasti vastaat pian

    • lastenhoitaja44

      Vielä voi viestiä laittaa! :)

    • 15v lastenhoitaja

      Oletko saanut työkeikkoja? :)

      • lastenhoitaja44

        Joo. :)


      • 15v lastenhoitaja
        lastenhoitaja44 kirjoitti:

        Joo. :)

        Tämän kauttako? :) Vinkkejä tarvitsisin :)


      • lastenhoitaja44
        15v lastenhoitaja kirjoitti:

        Tämän kauttako? :) Vinkkejä tarvitsisin :)

        No enpä mä voi oikeen muuta sanoa ku että kirjota hyvä ilmotus ja odottele yhteydenottoja. :D


    • 4713
      • lastenhoitaja44

        Tietääkseni se ei ole varsinaista työtä jos nukun itsekin suunnilleen. :D


    • lastenhoitaja44

      Vielä voi viestiä laittaa! :)

    • lastenhoitaja44

      Vielä voi laittaa viestiä! :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      4955
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      31
      3134
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1807
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1760
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1625
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1491
    7. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1247
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      10
      1243
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1217
    10. Ison Omenan uhri tukahdutettiin kuoliaaksi. Kuolinsyynä sydämen pysähdys.

      Eli naisen hengittäminen estettiin ja tästä oli suorana seurauksena sydämen pysähdys. Ihan oppikirjan mukainen tapaus. H
      Maailman menoa
      17
      1207
    Aihe