meikki kevätjuhlaan? :3

poikatyttö_XD

Eli siis meikki kevätjuhlaan :D Menin lupaamaan kavereille että meikkaan kevätjuhlaan edes vähän, mutta kun olen vähän "poikatyttö" enkä tavallisesti edes meikkiä käytä niin olen ihan pulassa... Voisko joku kertoo vähä mitä kannattais laittaa? Ihan kevyt perusmeikki riittää :) Olen 14v eli seiskalla.. Kiitti niille jotka vastaa

9

127

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eebinlolrofl

      kysy äidiltäs, ehkä paras ja helpoin tapa

    • MINÄJOKUPAASASAa

      Ripsari, ja jtn luomarii.....

    • abcd...

      joku huulikiille tekee jo paljon

    • Toiv. oli apua c:

      Eka vaik puhdista ja pese naamas, sit jotain peitepuikkoo tai vaik vähä puuterii. Ehkä jotain huulikiiltoo tai vaan huulirasvaa. Luomivärii ei kantsi paljoo laittaa, mut (riippuu vaatteist ja silmienväristä) vaik sellasta persikan tai jonkun muun suht vaaleen väristä luomiväriä. Sit ripsarii (ei oo pakko olla mustaa, voit kokeill vaik sinistä). Tai jos tykkäät, nii voit myös laitttaa jotain rajauksii silmiin. (ite en tykkää)

    • dark_angel_89

      kajaalia

    • ErNuGirl4ever

      Jos oot muuten poikamainen, nii en hirveitä huulipunia vetelis^^

      Perus suunnilleen: peitevoide, ripsari /jos haluut rajata silmät, ni eyeliner, mutta muista muru harjotella ennen juhlaa...
      -.-"

      • 2 vuoden kokemuksella

        siis oot seiskalla etkä käytä meikki!! :O mäki oon ja en tunne ketään sen ikästä joka ei käyttäis:0 mutta laita nyt sentää meikkivoide, puuteri, ripsiväri, kajaali ja jotain sun silmien väristä luomiväriä ja joku kiva huulipunaa tai kiiltoo!! :))


      • 3-3
        2 vuoden kokemuksella kirjoitti:

        siis oot seiskalla etkä käytä meikki!! :O mäki oon ja en tunne ketään sen ikästä joka ei käyttäis:0 mutta laita nyt sentää meikkivoide, puuteri, ripsiväri, kajaali ja jotain sun silmien väristä luomiväriä ja joku kiva huulipunaa tai kiiltoo!! :))

        Kuule nykyaikana meikkipellen uran aloittaminen ala-asteella ei ole kaikista se viisain ratkaisu - kukin tekee kuin parhaaksi näkee.

        Aloittajalle: meikkipohja, ja huomio joko silmiin (ripsarin lisäksi rajaus ja luomiväri yms.) tai huuliin (voimakas huulipuna/kiilto)


    • Anonyymi

      Laita Essencen ripsaria ( taivuta ripisientaivuttimella ennen sitä jos haluat ) .
      Laita vaikka huulikiiltoa tai huuliöljyä .

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Selänteiden kommentit

      Se on kesä taas. On alkanut Selänteen rouvakin antamaan lausuntoja ja ohjeita meille. Ei voi olla totta. Yksi Selännekki
      Kotimaiset julkkisjuorut
      499
      5123
    2. Miehen lapsettomuus keski-ikäisten deittailussa

      Tällä palstalla esitetään usein ajatus, jonka mukaan lapsia saanut nainen olisi parisuhdemarkkinoilla huonommassa asemas
      Sinkut
      237
      2052
    3. Nyt kun pride on ohi on siks

      Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että homoseksuaalisuuden harjoittaminen on syntiä (1. Moos. 19:1-13; 3. Moos. 18:22;
      Luterilaisuus
      410
      1923
    4. Olisit saanut minut naisen

      Jos olisit oikeasti halunnut. Mutta et halunnut. Annoit paaaaljon epämääräisiä signaaleja, annoit jutun edetä todella hi
      Ikävä
      57
      1372
    5. Miehelle naiselta

      Jos haluat anna jokin vinkki, niin saan varmuutta ottaa yhteyttä. Tai onko niin että otat yhteyttä itse, jos haluat pitä
      Ikävä
      88
      1281
    6. Kunpa voisin halata sinua

      ja sanoa sinulle miten onnellinen olen siitä, että olet elämässäni. Mutta et ole halausetäisyydellä... etkä elämässäni.
      Ikävä
      44
      1073
    7. Kaipaan sinua...

      J-mies. Surullinen olo kaikesta.
      Ikävä
      86
      1039
    8. Muut yrittää seata meidän välejä

      Nainen, oot varmaan sen myös huomannut. Ihan irl oon sen huomannut jo hyvän aikaa. Eihän anneta sen häiritä.
      Ikävä
      99
      999
    9. Tulethan sitten

      loppukesästä katsomaan minua? Nyt sinulla on mahdollisuus ”kostaa” ja herpaannuttaa minun keskittymiseni. Jos yhtä inten
      Ikävä
      38
      972
    10. Mikä oli se hetki

      kun tajusit rakastuneesi?
      Ikävä
      73
      955
    Aihe