Vinkkaan vaan, että kivitalonkin voi saada nyt suomessa talopakettina.
talokauppa24.fi
Saksalainen talopaketti.
2
276
Vastaukset
- Hyvää palvelua
Voisin tilata, mutta kun on niin vaikea valita kahdesta ihanasta vaihtoehdosta. Paljonko talopaketti maksaa, meillä olisi 116 000 budjetti, saa kyllä mennä ihan vähän yli, kiitos.
- Marko.
Onko kyseessä koko brojektin budjetti, tontteineen päivineen?
Valitettavasti en usko kenenkään pystyvän tarjoamaan valmista kivitaloa tuolle budjetille, vaikka "ihan vähän yli" onkin aika suhteellinen käsite?
Jos kyseessä on pelkän seinä/katto paketin budjetti, niin pieninkin toimitussisältö talokauppa24.fi :llä on ulkoa täysin valmis, lukuunottamatta katon pinnoitetta. Ja sisäseinät ovat valmiit tapetoitaviksi, sekä pistorasian pohjatkin/sähköputkitus ja vesipisteet ovat valmiina. Joten toimitusta ei voi verrata oikeastaan suoraan perinteiseen "seinät ja katto" toimitukseen.
Huomautan myös, että elementit voidaan tehdä myös asiakkaan piirrustuksista, joten talon koko, ulkonäkö ja huonetilat ovat vapaasti valittavissa.
Mallitalot sivuilla ovat pääasiassa puurunkoisia, ja talot kiviseinillä maksavat noin 5% enemän.
Ehkä olisi paras aloittaa suunnittelu soittamalla sivuilta löytyvään numeroon?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k354193- 552905
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut472827- 302583
Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s82555Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.3212521- 382119
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t541855Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta461673- 1411517