Ranskalaiset parhaita rallikuskeja

Ei ole Latvalan ja Hirvosen reppanoilla mahdollisuuksia ranskalaista Ogieria vastaan. Sääliksi käy näitä suomalaisia kuskeja.

11

222

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vruuuuum

      Latvala kajauttaa kohta johonkin kiveen..

    • jokken joll

      Sääliksi käy j-pennasta , taas junkkaamassa.

      • Palstan valvojalle

        Jos et kerran tunne henkilöä, niin on lapsellista ja asiatonta syyttää ihan vierasta henkilöä junkkaamisesta.

        Jos taas tunnet ko. henkilön, niin käy hänelle itselleen sanomassa ihan kasvotusten asiasta.

        Palstan valvoja voisi laittaa tämän nimimerkin jokken joll viestit heti poistoon.


      • sopu sijaa antaa
        Palstan valvojalle kirjoitti:

        Jos et kerran tunne henkilöä, niin on lapsellista ja asiatonta syyttää ihan vierasta henkilöä junkkaamisesta.

        Jos taas tunnet ko. henkilön, niin käy hänelle itselleen sanomassa ihan kasvotusten asiasta.

        Palstan valvoja voisi laittaa tämän nimimerkin jokken joll viestit heti poistoon.

        Palstan valvojalleJos et kerran tunne henkilöä niin eälä sinäkään syytä lapselliseksi.Se on joakaisen vapaus kirjoitella tänne kommenttia kirjoitti sitten mikä tuntuu sopivalta.


      • On tuo nähty
        sopu sijaa antaa kirjoitti:

        Palstan valvojalleJos et kerran tunne henkilöä niin eälä sinäkään syytä lapselliseksi.Se on joakaisen vapaus kirjoitella tänne kommenttia kirjoitti sitten mikä tuntuu sopivalta.

        Palstan valvojalle. Jos joku laittaa tänne viestejä joissa syytetään toista junkkaajaksi ,niin heti poistoon ja kyseinen taho suljettava kokonaan pois tältä palstalta.
        Ei Kajaanin keskustelupalsta kaipaa tuommoisien älyttömyyksien kirjoittajia.
        Nämä henkilöt eivät kommentoi edes itse keskustelua.
        Laittavat vaan jokaiseen avaukseen "olet junkkaji"-tyylisiä kommenttejaan.


      • 6985565
        On tuo nähty kirjoitti:

        Palstan valvojalle. Jos joku laittaa tänne viestejä joissa syytetään toista junkkaajaksi ,niin heti poistoon ja kyseinen taho suljettava kokonaan pois tältä palstalta.
        Ei Kajaanin keskustelupalsta kaipaa tuommoisien älyttömyyksien kirjoittajia.
        Nämä henkilöt eivät kommentoi edes itse keskustelua.
        Laittavat vaan jokaiseen avaukseen "olet junkkaji"-tyylisiä kommenttejaan.

        Dementiaa potevaa väkeä on nämä vassarit.Sanoppa miten j-pennanen voi nimitellä sitte tällä palstalla ihmisiä. On tuo nähty eikö ne aloitukset voi poistaa kans.ei hänkään tunne heitä.


      • käytöstavat kunniaan
        sopu sijaa antaa kirjoitti:

        Palstan valvojalleJos et kerran tunne henkilöä niin eälä sinäkään syytä lapselliseksi.Se on joakaisen vapaus kirjoitella tänne kommenttia kirjoitti sitten mikä tuntuu sopivalta.

        Ei ainakaan aikuismaiselta vaikuta jokken jollin muiden syyttely junkkaajaksi.
        Meneekö kyseinen jokken joll ihan kadullakin tuntemattomia ihmisiä nimittelemään junkkaajaksi ?


      • kaikki poistoon
        käytöstavat kunniaan kirjoitti:

        Ei ainakaan aikuismaiselta vaikuta jokken jollin muiden syyttely junkkaajaksi.
        Meneekö kyseinen jokken joll ihan kadullakin tuntemattomia ihmisiä nimittelemään junkkaajaksi ?

        Milloin olet nähny tällä palstalla asiallista keskustelua? aina haukutaan toisia.


    • ken ken

      Mikä tämä häirikkö on joka tyhjänpäiväisistä asioista koettaa saada jutun juurta ...
      Se lyllerö mopoukko ?????

    • jokken joll oikia

      Mainittakoon,että tuo ei ollut oikia jokken joll,joka olen minä. Ja pennanen laittaa ite myös kyseisellä nikillä viestejä, että revipä siitä.

      • seliseliseli

        Niimpä varmaan. Kyllä kaikki viestit joissa puhutaan junkkaamisesta on jokken jollin itsensä laittamia. Muuta on turha edes väittää.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      62
      1735
    2. SINÄ nainen hyvin läheltä

      Pidän sinusta. Mutta mene ensin juttelemaan lääkärin luokse, ja hoida itsesi kuntoon. Sit kun sä olet kunnossa, niin mä
      Ikävä
      68
      1064
    3. 45
      1035
    4. Et voi olla loputtomasti hiljaa

      Nainen. Tarkoitan siis meidän juttua. Eihän tämä tällaiseen epätietoisuuteen voi jäädä siinä vaan särkyy kumpikin. Kerto
      Ikävä
      63
      980
    5. Ajatus aamuun

      Tämä jollekin tärkeälle. On asioita mistä jutellaan, on asioita mistä vitsaillaan, on myös asioita mistä ei puhuta kenen
      Ikävä
      71
      939
    6. Nainen mitä tekisit

      Joutuisit tekemään miehelle ja sinulle tai sinulle ja miehellesi ja kahdelle lapselle ruokaa ja kaapista löytyy 2 litraa
      Sinkut
      158
      909
    7. Siis ei ole edes mahdollista

      että ei törmätä, ei sit millään vaikka päällä hyppisi
      Ikävä
      44
      860
    8. Martina kauniina lehtihaastattelussa

      Martina antoi hyväntuulisen haastattelun lehteen. Tyylikkäitä kuvia ja kivoja vaatteita kauniilla Martinalla.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      182
      815
    9. J-miehelle

      haluan kertoa että olet edelleen mulle rakas. Ajattelen sinua päivittäin kulta.
      Ikävä
      58
      798
    10. Minä en luota sinuun yhtään nainen

      ja aistin että yrität taas satuttaa henkisesti koska tiedät että olet heikkouteni joten siksi tein mitä tein mutta en ki
      Ikävä
      34
      762
    Aihe