Tietääkö kukaan ?
Millainen unilääkäri on Olli Polo ?
6
931
Vastaukset
- 16+14
Kuka? :D
- Tietääkö kukaan?
Joku poloinen Tampereelta
- Tipsu_77
Moi!
Minun anopilla on uniapnea ja silloin kuin ei kukaan (terveyslääkäri, aguta, ambulanssi, mehilainen) osanut autaa , Olli Polo autoi. Tosi hyvää , kiltti ja paras lääkäri tässä Suomessa! Suositelen lämpimästi! - ...
Tipsu_77 kirjoitti:
Moi!
Minun anopilla on uniapnea ja silloin kuin ei kukaan (terveyslääkäri, aguta, ambulanssi, mehilainen) osanut autaa , Olli Polo autoi. Tosi hyvää , kiltti ja paras lääkäri tässä Suomessa! Suositelen lämpimästi!Tipsu_77. Hassua että minä jolle vastasit. Minulla on tiibetinspanieli ja olen syntynyt vuonna 77. Kiitos vastauksesta
- 3+16
Sanoisin että suomen fiksuimpia lääkäreitä.
- Anonyymi
Hei hyvät ihmiset! Olli Polo on todella erittäin hyvä unilääkäri, hän on paljon hienompi lääkärinä ja ihmisenä,, - mitä edes osasin odottaa. Hän todella välittää ja on kiinnostunut potilaan auttamisesta.
Me jotka kärsimme uniongelmista, olemme yleensä vain kiusallisia ns. tavalliselle lääkärille, niinkuin sairaus olisi jotenkin omaa syutä
Menetämme hänet "pelkään sitä" ulkomaille
Hän on erittäin koulutettu ja jo luonteensa puolesta sellainen harvinaisuus, sympaattisen, ihmisiä ymmärtävä ihminen. Olli Polo takaisin auttamaan ihmisiä
Hän tekee kutsumustyötään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121431
Se helpottaisi oloa jos
Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin881287Palsta kysely..
Mikä on mielestäsi hyvä ikäero parisuhteessa? Tulevassa/kuvitteellisessa tulevaisuuden suhteessa, voisitko harkita ”ott1341028- 68964
- 39887
- 71863
- 97857
- 75836
Haluaisin nainen vain välillä heilutella peittoa sinun kanssa
Mutta kuitenkin oltaisiin uskollisia toisillemme.53807Ihmeellistä millaisissa tilanteissa ajatukset kulkuun sinuun
Eilen seurasin kun ihmiset ajoivat kaupan parkkipaikalle ja menivät yhdessä kauppaan. Iski jotenkin ikävä. Mietin että39764