Olen tuoksu sinun hiuksissasi, olen hymy sinun huulillasi. Olen perhonen kädelläsi, joka värjää kauniit silmäsi. Sydämeni kertoo rakkain sen, olet kaikki mitä tarvitsen.
Sinusta hehkuu hyvänolon tunne, lämpö ja läheisyys, minusta paistaa ulos vain suunnaton ikävyys.Tulethan taas kohta, rakkain, vierelleni, niin halataan.Voi kuinka sinua kaipaankaan.
Pilvet taivaan tekevät kuvasi, tuulet raikkaat tuovat ihanan tuoksusi. Yötaivaan kirkkaat tähdet heleinä loistavat, ihaillessani niitä, ne minulle kertovat. Rakkain, olet matkalla luokseni, joutuin käy matkasi, kohti lemmenpesäämme, armaani.
Enkelisiipien näen jo lähestyvän, sateenkaaren värien välkkyvän. Täällä sinua jo odotan, kyyneleet silmillä mietin, rakkain,saavuthan.
Vaik et koskaan enää luoksein pääsekkään, sen tiedän, rakkain, en koskaan voi sinua jättää.
Muistot menneistä tuovat tuskan rintaani, silti minun täytyy jatkaa, elämääni, tulevaisuuttani.
Suru häviää aikanaan, muistot ei milloinkaan. Tulethan vastaan, rakkain, minua siellä, kun taivaassa tavataan. Otathan minut vastaan, kun taas kohdataan. Saanhan sitten sinua koskettaa, vierellesi istahtaa ja sinua rakastaa.
Rakkain
* Man on the moon *
2
320
Vastaukset
- donna
...*kyynelehtii*...
- paljasta
olen odottanut myös,mutta sekavin tuntein.
kaivannut mutta myös pelännyt.
sinä et kysy mitä pelännyt,koska samat ajatukset sulla
kelpaanko,riitänkö,osaanko
uskallanko,toivoa
että tämä on totta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3511437- 639870
- 1475580
- 1443784
- 753750
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373635- 403378
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal243183- 632793
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak792603