Onko kokemuksia ja onko taksi paras vaihtoehto matkustaa tuo väli.
Hinta ja matkan kesto kiinnostaa ?
Tarkoitus olisi matkustaa Dubaihin ja käydä sieltäkäsin katsomassa marraskuussa F1 kista ABu Dhabissa.
Dubaista Abu Dhabiin taksilla
6
3209
Vastaukset
- :))
Met kävimmä Dubaista Abu Dhabissa bussilla, joka ajoi n. 100km/h koko matkan, eikä pysähtynyt kuin kerran. Hinta oli niin halpa etten muista sitä enää. Bussi lähti keskusasemalta heti kun bussi oli täysi, vähintään n.20min välein. Ajankohta oli joulu-uusi vuosi 2012.
- laske itse
Busseja lähtee 10 min välein Dubain linja-autoasemalta (Chubaiba) Abu Dhabiin, maksaa 25 dirhamia/hlö/suunta, matka kestää 2 h, ei pysähdy välillä.
Yas Island (F1) sijaitsee AD:n keskustasta n. 30 km Dubaihin päin, joten bussiasemalta pitää ottaa taxi sinne.
Nopeammin pääsee taxilla Dubaista: lähtö3 dirhamia 1,60 dirhamia/km jokunen dirhami menee liikennevaloissa pysähdyksiin. Matkaa esim. Dubai Mallilta Yas Marinaan 110 km.
Vaihtoehtona on mennä ensin metrolla IBN Battuta Mallin tai Jebel Alin metroasemalle, josta jatkaa taxilla Yas Islandille. Jebel Alista Yas Islandille matkaa n. 80 km. Näin taximatkasta tulee edullisempi. - taksaillen
Minusta taksikaan ei ole kallis tuolla. Dubain ja Abu Dhabin keskustojen väli maksoi jotain 50 euron luokkaa ja kesti noin 2 tuntia, en viitsisi lähteä bussien kanssa sähläämään. Taksit ajavat mittari päällä. Ja hinta tuonne radalle olisi varmaan vielä edullisempi koska se ei edes sijaitse AD:n keskustassa. Miten sitten kisan jälkeen on takseja saatavilla paluukyytejä varten, se voi osoittautua vähän työläämmäksi mutta tämä on vain arvaus.
- ....:)
google kartoilla Dubai-Abu Dhabi; 150km, 1h 30min
Dubai - Abu Dhabi F1 rata; 124km, 1h 20min
Abu Dhabi - F1 rata; 42km 38min.
Niinpä niin... Joku kertoi matkojen hinnoista, noistahan voi laskea. - biu
Hei
Onko kokemusta,onko tuo dubai AD matka naisen turvallista matkustaa taksissa yksin? - Bibii
Ota naiskuljettajan taxi, pinkkikattoinen - sillä ainakin on turvallista.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi mies
En vaan osaa kohdata sinua ja olla normaali. En tiedä mikä vaivaa. Samaan aikaan tekee mieli tulla lähelle ja kuitenkin578807Mietin aina vain
Minä niin haluaisin nähdä sinut. Ei tuo yhden ainoan kuvan katsominen paljon helpota... Miksi sinä et voisi olla se roh123469Hetken jo luulin, että en ikävöi sinua koko aikaa
Mutta nyt on sitten taas ihan hirveä ikävä jotenkin. Tiedätköhän sinä edes, kuinka peruuttamattomasti minä olen sinuun r262660Kysely lieksan miehille
Olemme tässä pohtineet tällaista asiaa, että miten on. Tästä nyt on paljon ollut juttua julkisuudessakin aina sanomaleht802040Palstan henkisesti sairaat ja lihavat
Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals1142030Outoa että Trump ekana sanoutui irti ilmastosopimuksesta
kun Kaliforniaa riepottelee siitä johtuvat tuhoisat maastopalot. Hirmumyrskytkin ovat USA:ssa olleet tuhoisia.3571747Saan kengurakkaan kotiin viikon päästä
Mitä tapahtui? Martina hehkutti tätä stoorissaan reilu viikko sitten, mutta eipä aussimiestä Suomessa näkynyt, vaan tapa2411442FinFamin ryhmät
Älkää hyvät ihmiset luottako tähän tahoon. Ryhmiä on, mutta eivät ne toimi. Ihmisiä savustetaan ulos, vaikka näissä piir01211Olen vähän
Hysteerinen se on totta. Etkai ymmärrä miten syvästi tunnen sinua kohtaan. Ja olet aina lähelläni. Olet osa jo jotain. I101095Osmo Peltola voitti ansaitusti Kultaisen Venlan - Kirvoitti yleisöltä mahtavan reaktion!
JEE, onnea Osmo! Osmo Peltola voitti Vuoden esiintyjän Kultainen Venla -palkinnon. Isä-Peltsin ja Osmon luontoseikkailu681050