AIna hehkutetaan sitä suzukin kuuluisaa I/Ö mottia mikä on vaikkapa bandiitissa se 1200cc
Paska se on, mulla oli jokunen vuosi sitten se ja kokemukset vaan huonoja.
Kaasarikone ei oikein ole hyvä, hyvällä kelillä ja ja tähden asennoilla toimi hyvin, muuten sai aina leikkiä ryypin kanssa. Oli putki ja suuttimet vaihdettu sekä säädetty ihan ammattilaisen toimesta.
Sitten sylinterin yläpuolella oleva kansi rupes fuskaamaan öljyä, kansi irti uusi tiiviste ja kaikki kunnolla laitettuna niin kohta jo uudestaa ölppää tuli, mikä lie, ei huohotinkaan tukossa....toista se on nykysin nestejäähdytteisellä ruiskukoneella, jossa putkisto ja "lastutettu" toimii ja pelaa ja on toimintavarma.
Hehkutus turhaa....
6
530
Vastaukset
- urpo ja turpo
voi voi... olipa pahat viat. sen siittä saa kun ostaa viritettyjä vehkeitä.
- Vikaa asentajissa
Olithan tietoinen, että sitä venttilikoppaa kiinni pitävien pulttien kiristysmomentti on luokkaa 4 Nm?
Tuon koneen erittäin yleinen vika on kotiasentajien aiheuttama venttiilikopan vuotaminen. Äijät vetävät pultit niin että "varmast pitää" . Tällöin kierreholkit nousevat ylös koloistaan ja koppa alkaa vuotaa öljyä.
Hiukan olisin nuo kaasutinongelmatkin taipuvainen laittamaan virittelyjen piikkiin. Tai sitten kaasarit olivat likaiset tai kuluneet. Noitten mottien kaasarit ovat herkäät tukkimaan suuttimensa säilytyksessä.
Itellä on justiin viikoloppuna suuttimien putsaussulkeiset tulossa.. - tulin järkiin
No ei ne isoja vikoja olekkaan, mutta kokoajan noita saa rassata. KYllä minä sain sen vehkeen toimimaan ja möin pois, vaan kyllä vanhan kaasarikone i/ö jäähdyllä on pelkkä riesa vaan. Aina saa oll aöljyn vaihdolla tai säätämässä ja synkkaamassa kaasareita, millonmitäkin sontaa.
Nykyaikaiset vehkeet on parempia ja varmempia. Ei muuta ku bensaa tankkiin ja menoks. - Rosvokuski
Mutta toiset ne vaan haluaa huoltaa ja korjata oman pyöränsä. Ajaminen on vain yksi osa harrastusta. Tietty jos on kädetön remonttihommissa, niin vie sitten liikkeeseen tai vaihtaa vaativan harrastuksen vaikka postimerkkien keräykseen. Siinä ei kädet sotkeennu ja pienempikin äo riittää hommaan.
- niin niin joo joo
Sekö se on motoristin mitta, jos ei kiinnosta aina samoja juttuja räplätä vaan haluaa mahdollisimman vähä remppaisen pyörän ja käyttää laitot mp-pajalla???
Voihan sitä uskotella itselleen vaikka mitä. - hyviä molemmat
Mitä ihmeen leikkimistä sen ryypyn kans on , itellä ollut 8v bandit 1200S ja pyörä on erinomainen käyttöpyörä.
Kylmä kone ryyppy täysin auki ja starttaus, pyörä hörähtää käymään , pikkasen kaasulla kierroksia, pienennä ryyppy puoleen väliin minuutin päästä vallan pois, ryyppyyn ei tietenkään kosketa kun kone on lämmin.
Olen ajanut omalla pyörällä 60tkm ja mistään ei vuoda öljyä, ei todellakaan.
MUTTA jos banditin kannen menee kiristämään joku joka ei asiaa tunne kiristää kannenpultit liian tiukkaan ja vuoto on varma.
Hyvin huollettuna hieno pyörä.
Toisena pyöränä mulla on 2008 mallin hayabusa joka tietty ruisku, on vaivaton käynnistää , voimaa julmetusti, mutta usein vaan otan banditin ja lähden sillä cruisailemaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2329666
- 1216652
Olen miettinyt kauan
miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h486204- 794657
Vanhempi mies
Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa324460- 343439
- 573124
On niin vaikea olla lähelläsi
En saa ottaa kädestäsi kiinni, en saa halata. En saa silittää hiuksiasi. Enkä saa sinua koskaan omakseni. ☔ Miehelle na283045Minne sä aina välillä joudut
Kun pitää hakemalla hakea sut sieltä ja sitten oot hetken aikaa esillä kunnes taas menet piiloon, en ymmärrä 🤔❤️ Oot ta253008Ostiko maailma sinut minulta?
Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue263003