Rethymnon Zannis

Skep Tikko

Millaista Zannisissa on ollut tänä keväänä? Onko suomalaisille varattu ne huoneet/huoneistot joiden parvekkeelta näkyy vain naapurihotellin seinä, ja saksalaisille ja ruotsalaisille paremmat kämpät?
Entä onko auton pysäköintipaikkoja hotellin lähellä?
Ja allasalue toimii kai niin, että aamuisin tietysti joku ruotsalainen muija varaa pyyhkeitä ja sanaristikkolehtiä asettelemalla kaikki aurinkotuolit, mutta ei tule paikalle mölyävän sukunsa kanssa ennen kuin iltäpäivällä.
Vai onko hotelli vain suomalaisten käytössä?

4

438

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kesäesat

      Viime viikolla olin tuossa hotellissa. Hotellissa vain suomalaisia ja yksi pariskunta saksasta. Altaalla sait olla monesti jopa yksikseen, joten sopi loistavasti rauhalliseen loman viettoon. Henkilökunta ystävällistä ja mukavaa, huoneet myöskin siistissä kunnossa. En tiedä miten asiat ovat sitten esim.heinäkuussa, mutta itse olin todella tyytyväinen.

    • korva3

      Viimevuonna oltiin kyseisessä hotellissa. Auto oli vuokrattuna ja se seisoi hotellin edessä kadun varrella. Meillä oli mieheni kanssa loistava huoneisto (kaksio) ei ollut vastapäätä hotellia vaan paikallisten asuintalo josta ei meille kuitenkaan ollut harmia. Paikallinen kukko kiekuili aina sillon tällöin mutta ei me koettu sitäkään häiritseväksi. Eikä uima-altaallakaan kukaan varannut tuoleja etukäteen ja siellä oli kyllä aina tilaa. Ehdotankin että jos jo etukäteen ennen loman alkua murehtii miten paljon muista matkailijoista on harmia niin loman ajaksi kannattaa vuokrata ihan oma Villan tai lomahuvilan niin saa olla rauhassa eikä kukaan mölyä tai melua häiritsevästi. Finnmatkat tarjoaa näitä vaihtoehtoja.

    • juti4

      Meillä muutaman viikon päästä lähtö kyseiseen hotelliin ja pelkkää hyvää olen kuullut.
      Onko myös tosiaan niin että ilmastointi on ilmainen?
      Entä löytyykö hotellin läheltä hyvää leipomoa?

      • korva3

        Hyvä valinta :) ilmastointi on ilmainen tai ainakin viimevuonna oli. Hotellin lähellä on ihana leipomo, jossa todella ihania tuotteita. Oikein hyvää matkaa Kreetalle.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      69
      1980
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      164
      1539
    3. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      140
      1397
    4. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      90
      1318
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      49
      1250
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      273
      1067
    7. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      992
    8. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      120
      968
    9. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      110
      957
    10. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      49
      787
    Aihe