Rethymnon Zannis

Skep Tikko

Millaista Zannisissa on ollut tänä keväänä? Onko suomalaisille varattu ne huoneet/huoneistot joiden parvekkeelta näkyy vain naapurihotellin seinä, ja saksalaisille ja ruotsalaisille paremmat kämpät?
Entä onko auton pysäköintipaikkoja hotellin lähellä?
Ja allasalue toimii kai niin, että aamuisin tietysti joku ruotsalainen muija varaa pyyhkeitä ja sanaristikkolehtiä asettelemalla kaikki aurinkotuolit, mutta ei tule paikalle mölyävän sukunsa kanssa ennen kuin iltäpäivällä.
Vai onko hotelli vain suomalaisten käytössä?

4

523

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kesäesat

Viime viikolla olin tuossa hotellissa. Hotellissa vain suomalaisia ja yksi pariskunta saksasta. Altaalla sait olla monesti jopa yksikseen, joten sopi loistavasti rauhalliseen loman viettoon. Henkilökunta ystävällistä ja mukavaa, huoneet myöskin siistissä kunnossa. En tiedä miten asiat ovat sitten esim.heinäkuussa, mutta itse olin todella tyytyväinen.

• korva3

Viimevuonna oltiin kyseisessä hotellissa. Auto oli vuokrattuna ja se seisoi hotellin edessä kadun varrella. Meillä oli mieheni kanssa loistava huoneisto (kaksio) ei ollut vastapäätä hotellia vaan paikallisten asuintalo josta ei meille kuitenkaan ollut harmia. Paikallinen kukko kiekuili aina sillon tällöin mutta ei me koettu sitäkään häiritseväksi. Eikä uima-altaallakaan kukaan varannut tuoleja etukäteen ja siellä oli kyllä aina tilaa. Ehdotankin että jos jo etukäteen ennen loman alkua murehtii miten paljon muista matkailijoista on harmia niin loman ajaksi kannattaa vuokrata ihan oma Villan tai lomahuvilan niin saa olla rauhassa eikä kukaan mölyä tai melua häiritsevästi. Finnmatkat tarjoaa näitä vaihtoehtoja.

• juti4

Meillä muutaman viikon päästä lähtö kyseiseen hotelliin ja pelkkää hyvää olen kuullut.
      Onko myös tosiaan niin että ilmastointi on ilmainen?
      Entä löytyykö hotellin läheltä hyvää leipomoa?

• korva3

Hyvä valinta :) ilmastointi on ilmainen tai ainakin viimevuonna oli. Hotellin lähellä on ihana leipomo, jossa todella ihania tuotteita. Oikein hyvää matkaa Kreetalle.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. 20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle

Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.
      4
      2437
    2. Pilasit mun

Elämän. Sitäkö halusit?
      Ikävä
      116
      1607
    3. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      36
      1346
    4. Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin

Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin
      Maailman menoa
      156
      1181
    5. Lasse Peltonen on kunnanjohtaja

18/21 ääntä 1 Stoor ja 2 Vauhkonen
      Sysmä
      52
      1095
    6. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      113
      1082
    7. Syntymäpäivä

Milloin on kaipaamasi henkilön syntymäpäivä!? Hänellä miehellä on tammikuussa.
      Ikävä
      57
      1041
    8. Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...

Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi
      Maailman menoa
      105
      1034
    9. Olet tärkeä

mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.
      Ikävä
      46
      909
    10. Vaikutat mukavalta ja

hyväsydämiseltä ihmiseltä. Oltais oltu hyvät kaverit. ❤️
      Ikävä
      60
      882
    Aihe