Keskiyölle

Kristiina491

Miltä näyttää vaalean keski-ikäisen naisen kevät -kesä. Pettymyksiä on tullut monelta suunnalta oikein olan takaa, kiltti ja sinisilmäinen kun olen. Eikä työssäkään jaksaisi. Tosin saan sieltä työkavereiden kautta hyvää voimaakin. Poikanikin huolestuttaa. Tuntuu että änen elämänsä on kiinni netistä ja siellä olevista pelikavereista. Ja tämä nykyinen suhteeni.... tuntuu että sekään ei nyt ole kympin arvoinen ;)

1

61

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hei

monta asiaa on huolenasi.
      kirjoitin juuri niin pitkiä tulkintoja sähköpostissa, että olen ihan puhki. katsoisin sinulle mielläni, mutta etenkin tuo pyyntösi ajoista ei osu minun kohdalleni. minä en usko aikoihin, enkä niistä puhukaan.
      tuo netti on oikeasti pahasta, katso mahdollisuus, että näet millä sivuilla hän käy. seuraa sitä, niin kauan kuin poikasi jalat ovat sinun pöytäsi alla, se on minun neuvoni.

sinulla on raha-asiat hanskassa, osaat pyörittää talouttasi. ole kuitenkin tarkkana.
      nyt en enää pysty ja jaksa ennustaa tai katsella, voimani ovat ihan loppu.
      mies vierelläsi on kova tekemään töitä, siinä häneen voi luottaa monessa asiassa.

jos minulta haluat lisää tietoa, niin ota yhteyttä.
      hyvää yötä!

t. Keskiyö

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Duunarit hylkäsivät vasemmistoliiton, siitä tuli feministinaisten puolue

Pääluottamusmies Jari Myllykoski liittyi vasemmistoliittoon, koska se oli duunarien puolue. Sitä samaa puoluetta ei enää
      Maailman menoa
      205
      4764
    2. Olen väsynyt tähän

En osaa lopettaa ja koen huonoa omaatuntoa tästä. Kaikki on muutenkin turhaa ja tekemisesi sattuvat. Tunteita on vain hy
      Ikävä
      35
      3880
    3. Oppiiko vasemmistolaiset valehtelun jo kotonaan?

Sillä vasemmistolaiset/äärivasemmistolaiset valehtelee ja keksii asioita omasta päästään todella paljon. Esim. joku vas
      Maailman menoa
      200
      2691
    4. Seuraava hallituspohja - Kokoomus, kepu, persut + KD

Kokoomus saa ainakin 20% kannatuksen ensi vaaleissa, keskusta sanoisin noin 15%, persut todennäköisesti enemmän, ehkä 17
      Maailman menoa
      126
      2268
    5. Olenko mies sinun mielestä outo?

Saat vastata rehellisesti.
      Ikävä
      54
      1832
    6. Maailman laiskin eläin: persu

Persu ei ole eläessään laittanut rikkaa ristiin itsensä elättämiseen. Luonnossa tuollainen ei olisi mahdollista, mutta s
      Maailman menoa
      112
      1811
    7. Millasia unelmia sulla on?

onko unelmia...?
      Ikävä
      66
      1753
    8. Miten usein toivot

Tai olet toivonut että olisimme lähekkäin vai toivotko ollenkaan?
      Ikävä
      192
      1522
    9. Miksi et voi tutustua minuun irl?

Vastaa yleisellä tasolla/ympäripyöreästi, jos pelkäät tunnistamisia.
      Ikävä
      150
      1183
    10. Martina tienaa itse rahansa

Ei tarvitse anella elättäjältään rahaa, ruokaa ja laukkuja.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      241
      954
    Aihe