Miehellä ei seiso?

wwwwe

Ei tämä tännekään ihan kuulu, mutta en nyt parempaakaan paikkaa keksinyt.
Itse siis 23v. nainen, mies 21.
Ollaan kavereiden kautta tavattu ja vain viihteellä nähty.
Päädyimme joskus viettämään yötä kämpilleni. Miehellä ei kuitenkaan seissyt kovan humalan takia, mutta tyydytti minut sitte sormilla ja kielellä. Ollaan tämän jälkeen lähdetty lähes aina samaan osoitteeseen kun ollaan törmätty, ehkä 6 kertaa. Aina sama juttu, miehellä ei seiso. Sanoo johtuvan humalasta, mutta tuntuu että minussa se vika on ollut kun noin monesti käynyt sama homma. Olen siis koittanut ottaa suihin ja kysynyt mieheltä mitä hän haluaisi minun tekevän. Vastaus on ollut "En tiedä." No sehän on hyvä.
Kuitenkin aina viihdyttänyt minua noilla muilla konsteilla.
Ollut aamuisin aika hiljainen, mutta mies on muutenkin ujo, silti tullut välillä fiilis että häntä kaduttaa taas minun vierestäni herääminen. On halaillut ja silitellyt ja hakenut läheisyyttä myös aamuisin. Muutaman yökyläilyn jälkeen hän on kuitenkin joka kerta ollut vähän puheliaampi ja läheisempi, vaikka aika nopeasti on kotiin lähtenyt luotani ja minä hänen luotaan.
Kerran lähdettiin taas luokseni yöksi ja otin häneltä suihin, jolloin miehellä alkoi seisomaan. Antoi minun olla päällä, mutta ei itse halunnut olla. Ei halunnut myöskään takaapäin, lusikkaa tai mitään muuta asentoa. Vain ratsastus kävi. Kun sitten halusin vaihtaa asentoa, mies alkoi toistelemaan kuinka ei toimi, ei tästä tuu mitään ja tietysti tuolla asenteella hänellä sitten lörpähti. Otin sitten suihin loppuun asti ja hän taas nuoli minulle orgasmin.
En ymmärrä, mies sanoo että johtuu kännistä eikä sen takia pysty, mutta kyllähän hänellä jo seisoi. Nautti myös siitä kun olin päällä ja jaksoi monta tuntia viettää alakerrassani ja muutenkin kiehnätä, eli ei väsymyksestäkään voinut oikein johtua.? On aina innoissaan tyydyttämässä mua, tietää että nautin siitä ja on ensimmäinen joka sai minulle orgasmin.
Mistä tämä siis johtuu? Enkö ole tarpeeksi viehättävä, onko mies oikeasti aina niin kännissä, onko hän jotenkin epävarma vai mitä ihmettä? Miksi lähtee mukaan/pyytää mukaan jos asenne on "Ei minulla kuitenkaan seiso"?
Mies on hieman kokemattomampi kuin itse olen ja hän myös valehteli hieman yläkanttiin kaatojensa määrän, tällä hetkellä en oikeaa määrää tiedä eikä sillä ole edes väliä.
Yhdelle kaverilleni olen tästä ongelmasta puhunut ja hän epäili miehen olevan neitsyt, en itse tätä usko. Epäili myös, että miestä jännittäisi niin paljon, ettei "uskalla" olla se joka lykkii.
Kerran näin sattumalta kun mies istui baarissa yhteisten kavereidemme kanssa ja kävin heitä moikkaamassa. Mies ei vilkaissutkaan minuun päin ja lähti paikalta aika nopeasti pois.
Toisella samanlaisella kerralla he tulivat kaveriporukoineen istumaan pöytään, jossa istuin omien kavereideni kanssa ja tällöin mies katsoi minua muutamaan kertaan, aina kun käännyin hänen suuntaansa käänsi katseen pois. Tuli myöhemmin kuitenkin juttelemaan mukavia ja heitimme yhdessä läppää ja oli hauskaa.
Hän on myös alkanut vasta parilla viimeisellä kerralla "neuvomaan" minua, eli on pyytänyt suutelemaan kaulaansa tai hieromaan palleja. Ennen ei ole pyytänyt tekemään mitään, vaan ollut tuolla "en tiedä" -asenteella.
Mielipiteitä? Teenkö jotain väärin vai onko mies vain vähän hitaasti syttyvä?
Kokemuksia tai mielipiteitä mikä vialla?

8

679

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • zdhukj

      luulisin että se mies on varattu?siks.

      • wwwe

        Ei ole varattu, tämän tiedän varmuudella.


    • jiihootee

      Ota iisisti, tätä onkelmaa on jonku verran miehillä, eivät tiedä itsekkään siitä ennenkuin tosipaikan tullen. Vaatii myötäelämistä, yleensä kaverit fiksuja mutta tää asia varmasti vaivaa, eikä vika oo sinussa. Yritä aloitetta varkain/yllättäin joskus saattaa auttaa, hänellä on pikku pelko aina ku kähette kämpille, pitää saaja onnistumisia alle, nii paranee vähän...

      • cccjggt

        Just näin, kaveri on aika kokematon, siitä kaikki johtuu. Kokemattomuus ajaa ottamaan viinaa, jotta olisi rento, kun seksin aika tulee, mut viina sit heikentää erektiota, joka muutenkin on heikko epäonnistumisen pelon vuoksi. Voi olla hankala päästä pois tosta kehästä, mut toisaalta ykskin onnistunut pano voi lopettaa ongelman.


      • Ahdistunut usein
        cccjggt kirjoitti:

        Just näin, kaveri on aika kokematon, siitä kaikki johtuu. Kokemattomuus ajaa ottamaan viinaa, jotta olisi rento, kun seksin aika tulee, mut viina sit heikentää erektiota, joka muutenkin on heikko epäonnistumisen pelon vuoksi. Voi olla hankala päästä pois tosta kehästä, mut toisaalta ykskin onnistunut pano voi lopettaa ongelman.

        Asia on just noin!!Olen kokenut itse tasan saman "helve.in" epäonnistumisen
        pelon vuoksi!Kierre paheni jatkuvien epäonnistumisien vuoksi ja menin
        hakeen apua psykiatrilta koska tilanne täysi kestämätön!!Olin herkkä nuorukainen,
        jännitin etukäteen homman pilalle!Ai niin sain psykolta pillerireitä joka auttoi
        hermoiluun ja epävrmuuteen!Onnistuneet panot tekivät todella hyvää psyykelle
        ja pikkuhiljaa tilanne parani!!
        Tiedän kuinka kirottua on kun on kuuma nainen vieressä ja työkalu ei vain
        osoita elon merkkejä!!Pitkä suhde päättyi lopulta eroon,aloin uuden suhteen
        Paljon nuoremman kaa jja taas sama kierre mut tyttö oli kärsivällinen ja
        muutaman kuukauden kuluttua harmit olivat ikävä muisto vain!Sen voin sanoa
        Omalta kohdalta että jo vähäinenkin alko pilaa seisokin!!Onneksi nyt on näitä
        pillereitä saatavilla joilla seisoo vaikka pää onkin punainen,siis yläpääkin!


    • uusi kierrokseen

      ap, et vain kiihota tätä miestä tarpeeksi. Nuoret kollit on yleesä tosi kovia panemaan. Varsinkin naisen kanssa joka sytyttää hetkessä. Ne tykkää rakastella moniakin kertoja päivässä. Ja touhunne on vain ogasmikeskeistä, ja sulla nainen on ehkä kiire. Mies ei vaan tunne oloaan kotoisaksi kanssasi.
      Ette pane enää montaa kertaa. Jätkällä ei seiso, kun et ole hänen mieleen. Mies tarvitsee tunteen, ja sitä ei ole kanssasi.

    • Muutama kommentti

      Kyse voi olla jännityksestä tai kokemattomuudesta. Sekin tietysti vaikeuttaa tilannetta, että olette epäonnistuneet jo niin monta kertaa peräkkäin. Tulee sellainen epäonnistumisen pelko.

      Suoraan sanottuna minua vähän ihmetyttää tuo teidän touhunne. Et selvästi ole ihan pelkän seksisuhteen perässä, varsinkaan kun seksi ei oikein toimi. Selvästi siis pidät siitä miehestä.¨

      Kysymys kuuluukin, että miksi ette voi tutustua ihan rauhassa ja normaalisti, vaan aina kännissä ja yritätte aina väkisin panna? Eipä ihme, ettei homma toimi.

      Jotenkin nuorten suhdeasiat ovat menneet ihan päälaelleen. Ensitapaamisella voidaan lähteä panemaan, mutta ei uskalleta tutustua toiseen selvinpäin ihan ajan kanssa ja ilman paineita. Seksiä voi harrastaa sitten kun se tuntuu luontevalta, eikä jokaisen kanssa ole pakko panna.

      Pikku vinkkinä myös sellainen, että 21v mies tuskin haluaisi että kerrot hänen erektio-ongelmistaan kavereillesi. Aika typerä veto ja luottamuksen pettäminen. Jos mies saa hölötyksesi selville, niin luultavasti hän katkaisee välit heti. Ei tuollaisia juttuja kuulu kavereille hölöttää, ne ovat kahdenkeskisiä juttuja.

      • m45n42

        Harvinaisen hyvä ja asiallinen kommentointi tällä foorumilla.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      159
      6620
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      34
      3948
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      25
      2015
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      18
      1979
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      27
      1819
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1656
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      17
      1563
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      27
      1538
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      18
      1515
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      36
      1398
    Aihe