Kuinka Lumiassa otetaan pois päältä omituisuus että saapuva tekstiviesti ja sen lähettäjä vilahtaa aloitusnäytössä vaikka puhelin on lukittu?
Eli omin sanoin, kuinka toiminto otetaan pois päältä?
saapuva tekstiviesti ja sen lähettäjä vilahtaa aloitusnäytössä
12
450
Vastaukset
- jonnaoa
Lumia-tietäjät, kertokaas nyt :)
- outo8
se on ominaisuus
- No jo on..
outo8 kirjoitti:
se on ominaisuus
No onpa hieno titeoturvaominaisuus!
Eikös Nokia mainosta puhelinta oikein "yrityspuhelimeksi"? - 71107
outo8 kirjoitti:
se on ominaisuus
Oivoi, välillä sitä ihmettelee että mitä siellä Microsoftilla ajatellaan, kun lukee näistä Windows mobiilikäyttiksen erikoisuuksista. Eipä oo tosiaan tarvetta #switch Windows Phoneen. ;)
Moro "suomi rules"
Viestin tullessa ruudussa näkyy tosiaan vähintään lähettäjän nimi tai numero, mut voit kuitenkin säätää että näkyykö itse viestistä myös alkuosa vai ei:
Valikko -> Asetukset -> Lukitusnäyttö -> "Valitse sovellus tarkemman tilan näyttämiseen"
:D
Tero@SoneraPartio- suomi rules?
Moro "sonerapartio"
Voitko kertoa mitä tuolta "valitse sovellus tarkemman tilan näyttämiseen" kohdasta valitaan?
minä kokeilin kyllä kaikkea, mutta silti viestin alku ja lähettäjä näkyy lukitussa aloitusnäytössä.
Eli kerro tarkemmin, kiitos.
Mulla siinä kohdassa on valinta "ei mitään".
Mutta kun aloin taas testaamaan niin täytyy sanoa että mulla pääs tuossa yllä pahemman luokan aivopieru!
Kyseinen toiminto ei piilota ym tietoja, jos se on päällä niin silloin luuri näyttää ruudun alareunassa lisätiedot esim saapuneesta viestistä, tai vaikka seuraavan kalenterimerkinnän tiedot. Mutta, vaikka siinä olisi toi "ei mitään"-valinta niin silti viestin lähettäjä ja viestin alkuosa näkyy ruudun yläreunassa.
Pyydän anteeksi postaustani, potkin itseäni tällä puolella ruutua hetken aikaa!!
Tero@SoneraPartio- suomi rules?
Tuostahan on todella paljon juttua Microsoftin foorumeilla. On aivan käsittämätön fiba käynyt että tuollainen "ominaisuus" voi puhelimessa olla..
Kaikki näkee näppäinlukoista ja suojakoodeista huolimatta kun sulle tulee viesti. Sen kuka lsen ähetti ja viestin ensimmäiset sanat, äänimerkin kanssa.
Kirjesalaisuudesta ei ole tietoakaan!
Harmittaa koko puhelimen osto. Eihän sitä voinut mitenkään arvata että tällainen ominaisuus voi nykypäivänä edes päästä tuotantoon... huoh.. - autaisiko
suomi rules? kirjoitti:
Tuostahan on todella paljon juttua Microsoftin foorumeilla. On aivan käsittämätön fiba käynyt että tuollainen "ominaisuus" voi puhelimessa olla..
Kaikki näkee näppäinlukoista ja suojakoodeista huolimatta kun sulle tulee viesti. Sen kuka lsen ähetti ja viestin ensimmäiset sanat, äänimerkin kanssa.
Kirjesalaisuudesta ei ole tietoakaan!
Harmittaa koko puhelimen osto. Eihän sitä voinut mitenkään arvata että tällainen ominaisuus voi nykypäivänä edes päästä tuotantoon... huoh..Kokeilpa poistaa koko laatikko. tai piilottaa.
- näin se vaan on
autaisiko kirjoitti:
Kokeilpa poistaa koko laatikko. tai piilottaa.
Ei tuohon ole mitään muuta keinoa kuin poistaa koko puhelin.
- välkyy lagaa
windows on paskaa
- Lumia my ass
Androidissa ja iPhonessa ko. ominaisuus on myös olemassa, MUTTA SEN SAA POIS PÄÄLTÄ.
Saako Nokian Lumiassa? EIPÄ TIETENKÄÄN.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli265153Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm123765Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle403177IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm462719Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista
Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas861298Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.2811267- 591165
- 791129
Natoon liittyminen on alkanut kaduttaa.
Nato on muuttunut niin paljon, että se ei ole enää se mihin haluttiin liittyä. Usa on vetäytynyt ja 5% osuus valtion tul3941106Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2081029