Hei!
Ostin kannettavan ja haluaisin katsella leffoja.
Mun telkkarissa ei ole sellaista johon voisin työntää sen s-liittimen. Eikö mun telkkarilla sitten pysty katselee millään tavalla tietsan kautta olevia leffoja. Huh..huh...tää on nyt aika vaikeasti selostettu, mutta toivottavasti joku saa selkoa :o)
s-liitin
5
556
Vastaukset
- Esko A
sellainen scart adapteri johon saat sen s-video piuhan. Äänethän täytyy tietenkin tuoda tietokoneelta äänikortista telkkariin myös. Siihen tarvitset myös johdon ja se menee myös siihen adapteriin...
- Maarit
Mistä mä sellaisen johdon ostan?
- Maarit
onko se adapteri tällainen jonka löysin täältä http://www.pcsuperstore.fi/tuote.html?product_id=BEL-F8V3017&category_id=11_1
- Esko A
Maarit kirjoitti:
onko se adapteri tällainen jonka löysin täältä http://www.pcsuperstore.fi/tuote.html?product_id=BEL-F8V3017&category_id=11_1
Juuri tommoinen liitin. Tohon menee se s-video johto ja sitten siinä on paikka äänelle. Varmaan sama löytyy esim. anttilasta halvemmalla kuin pc-superkalliista... Anttilasta löydät myös sen äänijohdon.
- fhfdhfg
Esko A kirjoitti:
Juuri tommoinen liitin. Tohon menee se s-video johto ja sitten siinä on paikka äänelle. Varmaan sama löytyy esim. anttilasta halvemmalla kuin pc-superkalliista... Anttilasta löydät myös sen äänijohdon.
Biltemassa myydään myös tuommoisia osia, sielläkin ne ovat aika halpoja. Tuota 15 euroa ei missään tapauksessa kannata maksaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3411301- 629162
- 1375455
- 1443754
- 753690
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373599- 403348
- 612713
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak722430Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal152249