nikin takana piileskelee sama tyyppi joka kirjoittaa myös zisel nikillä.
persona-non-grata
16
78
Vastaukset
- näin se on<3
Ihquuuu
- persoona111!!!!
eli Ville Antimaa aka dazu.
Har! Sekin on minun ja Ziselin tukinikki ja tietysti Dazun ja Ankka-Alven. Jaetut käyttäjätunnukset rulettavat muuallakin kuin Pohjanmaalla.
- zisel
En mä ole sulle rakas vihanen.. :-/ Mä jo pelästyin että ajoin sut pois koko palstalta..
- Outooo
zisel kirjoitti:
En mä ole sulle rakas vihanen.. :-/ Mä jo pelästyin että ajoin sut pois koko palstalta..
Vaikka pohjimmiltaan halveksii sua ?
- zisel
Outooo kirjoitti:
Ai halveksii? No sinähän sen tiedät tietenkin parhaiten :)
- nainen vai mies
Outooo kirjoitti:
To bi on muotia, sukupuoli kun näyttää olevan epäselvä :P
- monte24.
mie luulen et se aineilla aivonsa pilannu lotakko ole ihan oma ittens
- tyhminkin hokannut
Tuon tietämiseen ei edes tarvitse olla salapoliiti :P
- tyyppi pähkäilee :P
Miehenä vai naisena? Kas siinä kysymys?
- Seriöus problem:.!1#
.
onko se sopivaa sanoa pidä itsesi she-malena?????????
Har!
. - feikki mikä feikki
zisel nikki on onneton suoritus, koska sen hokaa tyhmempikin URPO!
- ei usko edes Usko
zisel on feikki :DDDD
Joku legenda tää persona-non-grata kun vähän väliä siitä täällä jauhetaan?
- sama on!
"mystinen zisel"
- persona-non-persona
sama on! kirjoitti:
"mystinen zisel"
Linkkiä tai kukaan muu kuin te ei nähnyt mitään!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Dannysta tulee isä 83-vuotiaana
Huh huh sentään sellaista naista, joka laitattaa itsensä paksuksi ikälopulle papalle ! Ajatellaanko lapsen oikeuksia oll1234865Seida Sohrabi: Suomi ei ole rasistinen maa
Seidalta taas täyttä asiaa. Miksi punavihreät naiset eivät pysty samaan - no se ideologia estää. "Meillä on valitettava1733722Ketkä haukkuu suomalaisten ÄO:tä?
Siinä on kaksi vaihtoehtoa, joko siis rutiköyhä vajaaälyinen vasuri tai venäläinen. Kyllähän täällä käy suomenvenäläisi463168Pääsiäisen kunniaksi tekoälyn analyysi Riikka Purran kirjoituksesta
🧠 Mitä kirjoitus kertoo Riikka Purrasta? 1. Asenteellinen ja epäasiallinen sävy: Kirjoitus pursuaa halveksivaa, jopa a213143Henkirikos kiuruvedellä
Poliisi tutkii maaliskuussa tapahtunutta 50 luvulla syntyneen kuolemaa henkirikoksena. Missä päin tälläinen sattunut391657Gallup: Mitä teillä syödään pääsiäisenä, onko juhlaruokaa vai meneekö arkiruoilla?
Monessa perheessä pääsiäisenä pöytään pistetään vähän parempaa herkkua. Pääruokaan panostetaan ja lisäksi leivotaan vaik391261Loimaan k-citymarketilla puukotus
Jonka on puukotettu Loimaan citymarketilla tänään iltapäivällä noin klo 14. Kuulin kun ambulanssi huusi kaupungilla kun361157Martinan ex-rakas ulkoilutti Espanjassa koiraa.
No on hyvä asia, että heillä on kuitenkin hyvät välit, vaikka eroneet jo viimme syksynä.3031070Kunnanjohtaja haista sinä
Kyvytön johtamaan kuntaa! Täysin kyvytön. Toivottavasti Hattula saa sinut vaivoikseen. Epäpätevä, ammattitaidoton, yhtei231044- 831006