Serveri joka on pyörinyt 2011 vuodesta lähtien.
Olemme cräkätty joten jos et omista oikeata minecraft tunnusta voit silti pelata meillä.
Tämä serveri on Non-pvp mutta meiltä löytyy pvp-areenat siihen tarkotukseen (sekä toinen serveri joka on tarkoitettu pvp grief/raid juttuihin).
Lisäksi meillä on Mobarena, minipelejä, kauppa, factionit, chestilukitushärpäke etc...
Meiltä voi ostaa VIP-tilejä joilla saat hienoja erikois härpäkkeitä.
Omistaja: Riksha
Adminit: Zutto, tinke90, Kondekka, derek9355, RuostunutSielu ja Nuuska
Modit: BiBulZz
Sivut: http://mc.jumalauta.net/
IP:mc.jumalauta.net
Jumalauta Minecraft Server [24/7] [Cracked] [Survival]
5
801
Vastaukset
- kusipaa3
Sivut: http:// m c . j u m a l a u t a . n e t
- LUE!
Semmonen kysymys ois kaikille lukioille kertokaa mulle, miksi mun minecraft ei päivity, vaikka painan sieltä että force update!? että jos kaikki nyt vois kertoo niin se auttas mua tosi paljo!!!
- ImeMunaas
kosk maincräft o iha vitu paska peli ja ei kannata pelaa sellast syöpäst paskaa
- älytön
Asiani ei liity tähän mitenkään,mutta miksi en pääse tälle pohjankaivos.fi:n servulle?Osoite on kirjoitettu oikein jne..
kun painan yhdistä,siihen tulee lukemaan Internal exception: java.net.SocketException:Connection reset MIKSI??!!?!!??:( - SuperNalle123
Toimiiko tää enää
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m1494694Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1043944Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363559- 513340
- 553281
Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest332678Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182559- 232266
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami201908Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?361768