Tietotekniikka > Linux-osastolla on pari käytännössä kuolluttakin palstaa, Madriva ja Fedora.
Mintille on pyydetty omaa palstaa syystä, että se on tätä nykyä maailman kolmanneksi tai neljänneksi yleisin käyttöjärjestelmä, ja melko tasoissa yleisimmän Linux-jakelun, Ubuntun kanssa.
Mint-kysyjiä törkeästi sorsitaan Ubuntu-palstalla, kun Minttiä pidetään Ubuntu-johdannaisena jonkinlaisena epäpyhänä kilpailijana, vaikka Ubuntukin on Debian-johdannainen.
Onko tätä pyyntöä esitettävä maailman tappiin?
http://keskustelu.suomi24.fi/debate/5369
Miksi ei ole edelleenkään Linux Mint-palstaa?
3
76
Vastaukset
Hei,
kiitos palautteestasi. Voit ehdottaa keskustelupalvelusta puuttuvia tai poistettavia palstoja tämän lomakkeen kautta: http://www.suomi24.fi/node/589
Terveisin,
Piia
Suomi24- anonyymina pysyn
Miksi tota ei voi tehdä anonyymina, mihin te tarvitsette täydelliset nimi ja yhteystiedot?? TE ETTE TEE NIILLÄ OIKEASTI MITÄÄN!!!!! Vai aiotteko kenties myydä tietoja mainostajille? MINÄ EN ainakaan ala täyttämään tuollasia lomakkeita jos ei niitä voi täyttää anonyymisti! Koko Suomi24 perustuu juuri sille että voi anonyymisti kirjoitella tänne!
- nimimerkki löytyy
anonyymina pysyn kirjoitti:
Miksi tota ei voi tehdä anonyymina, mihin te tarvitsette täydelliset nimi ja yhteystiedot?? TE ETTE TEE NIILLÄ OIKEASTI MITÄÄN!!!!! Vai aiotteko kenties myydä tietoja mainostajille? MINÄ EN ainakaan ala täyttämään tuollasia lomakkeita jos ei niitä voi täyttää anonyymisti! Koko Suomi24 perustuu juuri sille että voi anonyymisti kirjoitella tänne!
Itsekkin jätin täyttämättä koska yhteystietoja kyseltiin ilman perusteluja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881587
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla151471- 981390
- 1191285
- 691260
- 1161150
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n258987- 69971
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o18935- 37917