Voiko tytöllä olla poikien maastopyörä?

Maastopyörä(kö?)

Olen jo pitkään maastopyörän ostoa ja mietin, että voiko tytöllä olla poikien maastopyörä?

Ja, jos sellaisen päättäisin hankkia niin mistä hintaluokasta?

12

237

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lifemocker

jos pystyt elämään sen suoran tangon kanssa siinä niin miksi ei?

• Oikea koko tärkeä

Voi toki olla. Onhan tytöille myös malleja jotka näyttävät melkein poikien pyörältä. Tässä yksi esimerkki.

http://www.fun-corner.de/index.php/en/Cube-Kid-240-Girl-2013/c-WG000885/a-A011567

Kannattaa käydä testaamassa eri malleja ja katsoa mikä tuntuu parhaimmalta ja kevyimmältä pyöräillä. Testaamatta ei kannata ostaa.

Oikean pyörän valinta - kannattaa vilkaista
      http://www.pyorakeskus.fi/pyoran-valinta.html

Ja tämä jossa on asiaa oikeasta pyörän koosta.
      http://www.fillari-lehti.fi/jutut/2005//Oikeakoko.pdf

• pyörä-erkki

Jos oikeesti tarviit maastopyörää, niin ehdottomasti ns. miesten rungolla, sillä pyörä on siten paljon kestävämpi. Jos pyörä tulee kaupunkiajoon, ni sit ei kannata hommata maastopyörää yhtään minkäänlaisella rungolla.

• Anonyymi

Tidtiditiriteit

• hfjkv

Ei voi olla. Sehä ois tosi noloo ja kaikki naurais sulle.

• TROLL face

EI kyl naurais (trololololololollolololololo)

• mukko

Jep jopo sen pitää tytollä olla

• Madison.

Miksi kukaan jopoa ostaisi? Maksaa 350-400€, madisonilta saa saman tyylisen pyörän 199-249€ 10 vuoden runkotakuulla ja kevyemmällä rungolla. Ihmiset ketkä ajattelevat kotimaista pyörää, kannattaa muistaa että runko kestää laadukkaissa pyörissä aina eikä helkamakaan viime vuonna pyöriään suomessa tehneet. Että se niistä paskapuheista että jopo on jollain tavalla parempi.

• mukko

Mut se sopii tytöille parhaiten :D

• gjjgjfk

no miksei vois

• Vastoin lakeja

Koska ei vaan voi

• CARRARO BOY!

Kyl tytöil voi olla maastopyörä. Mulki on vihree Carraro-pyörä (oon kyl poika :) )

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      118
      1600
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1458
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      35
      849
    4. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      819
    5. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      746
    6. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      34
      718
    7. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      698
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      690
    9. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      42
      679
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      653
    Aihe