Itse olen huomannut vesitiiviin kännykkäpussin olevan erinnomainen varuste ranta lomalle ja miksei muuallekkin. Löysin verkkokaupan mikä tarjoaa loistavan valikoiman vesitiiviitä pusseja kaikille puhelimille ja tableteille..
http://lux-case.fi/catalogsearch/result/?q=waterproof&x=0&y=0
Jokaiselle matkailialle tarpeellinen varuste!!
11
648
Vastaukset
- piruu1969
Mun pussit on kans vesitiiviit ja itsestääntäyttyvät, mutta poistoletkun kautta saa tyhjennyksen onnistumaan mukavasti.
Onko oma, isin, siskon vai heilan firma, jonka tuotteita lobbaat seillä täällä sivustoilla?
Tiesitkö, että mainonta ei ole sallittua, ei edes piilomainonta? - Joo, siis ei
Verkkokauppa kaiketi on nykyään johtava alan sälän myyjä. Itse en ole käyttänyt vesitiivistä pussia lomilla, sen sijaan lenkeillä ja vesillä kylläkin. Vesitiiviiden pussien ongelma on, etten vielä ole nähnyt mallia, jolla voisi kuvata. Myös kuuluvuus on heikko, mutta parempi kuin kastuneella kännykällä.
Lomamatkalla täytyy joka tapauksessa olla älypuhelin, johon saa paikallisen prepaid dataliittymän. Nykyisillä roamingmaksuilla se on ainoa järkevä tapa. - ranta lomalle
ranta lomalle
- Ilmankin pärjää
Onx pakko mennä rannalle ja ottaa se kälätin vielä mukaan?
- en ymmärrä
minun lomalla ei kännykkä ole edes mukana rannalla....miksi se pitäisi mukaan ottaa....eikö sitä olla lomalla. Nytkin Thaimaahan 3 viikoksi enkä ota kännykkään mukaan lainkaan.,...mitä sillä tekee loman aikana...
- Alle euron
Minigrip toimii mainiosti.
- MinneVaan007
Matkoja on niin erillaisia. Jos menee viikon valmismatkalle missä ei tarpeen suunnitella eikä miettiä mitään niin ei ole varmaan puhelimella paljonkaan käyttöä. Mutta eihän se känny siellä ainakaan meillä soittelun takia niinkään ole vaan netiyhteyden jne. Omatoimimatkalla erittäin kätevä. Minulla toimii vähän muistikirjanakin.
- kuolen nauruun
muistikirjana...ja rannalla.....kuolen nauruun. Ja vielä pitäisi laittaa muovipussiin....
- MinneVaan007
No mä työnnän sen kapulan pyllyyni, värinähälytys päälle, ja ei muuta kun puheluita
odottelemaan! - neppisleppis
Edellinen ei kyllä ole saman MinneVaan kirjoitus..Uskomattoman lapsellista touhua täällä. Alkuperäinen nimim. MinneVaan007
Ja juuri reissulta palanneena voin sanoa että hyvin toimi muistikirjana:) - kuvaaja2
Kännykällä voi soittaa oppaalle ja monesti hekin viestivät siihen esim. jos lähtöajat muuttuu.. samoin matkatoimistosta voivat soittaa siihen. Entä jos olet keskellä vierasta paikka ja tarvitset aspua esim. ambulanssin tai poliisin. Ja itse lataan siiohen karttoja selattavaksi offline kaupunkilomilla. Eikä mulla ole erillistä kameraa vaan kännykamera kytössä..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä742472Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1721792Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on741474Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2461457Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2591446- 851272
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel3901245Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3421225Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3581197- 1281185