Jokaiselle matkailialle tarpeellinen varuste!!

siruu1993

11

707

Vastaukset 11

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • piruu1969

Mun pussit on kans vesitiiviit ja itsestääntäyttyvät, mutta poistoletkun kautta saa tyhjennyksen onnistumaan mukavasti.

Onko oma, isin, siskon vai heilan firma, jonka tuotteita lobbaat seillä täällä sivustoilla?

Tiesitkö, että mainonta ei ole sallittua, ei edes piilomainonta?

• Joo, siis ei

Verkkokauppa kaiketi on nykyään johtava alan sälän myyjä. Itse en ole käyttänyt vesitiivistä pussia lomilla, sen sijaan lenkeillä ja vesillä kylläkin. Vesitiiviiden pussien ongelma on, etten vielä ole nähnyt mallia, jolla voisi kuvata. Myös kuuluvuus on heikko, mutta parempi kuin kastuneella kännykällä.

Lomamatkalla täytyy joka tapauksessa olla älypuhelin, johon saa paikallisen prepaid dataliittymän. Nykyisillä roamingmaksuilla se on ainoa järkevä tapa.

• ranta lomalle

ranta lomalle

• Ilmankin pärjää

Onx pakko mennä rannalle ja ottaa se kälätin vielä mukaan?

• en ymmärrä

minun lomalla ei kännykkä ole edes mukana rannalla....miksi se pitäisi mukaan ottaa....eikö sitä olla lomalla. Nytkin Thaimaahan 3 viikoksi enkä ota kännykkään mukaan lainkaan.,...mitä sillä tekee loman aikana...

• Alle euron

Minigrip toimii mainiosti.

• MinneVaan007

Matkoja on niin erillaisia. Jos menee viikon valmismatkalle missä ei tarpeen suunnitella eikä miettiä mitään niin ei ole varmaan puhelimella paljonkaan käyttöä. Mutta eihän se känny siellä ainakaan meillä soittelun takia niinkään ole vaan netiyhteyden jne. Omatoimimatkalla erittäin kätevä. Minulla toimii vähän muistikirjanakin.

• kuolen nauruun

muistikirjana...ja rannalla.....kuolen nauruun. Ja vielä pitäisi laittaa muovipussiin....

• MinneVaan007

No mä työnnän sen kapulan pyllyyni, värinähälytys päälle, ja ei muuta kun puheluita
      odottelemaan!

• neppisleppis

Edellinen ei kyllä ole saman MinneVaan kirjoitus..Uskomattoman lapsellista touhua täällä. Alkuperäinen nimim. MinneVaan007

Ja juuri reissulta palanneena voin sanoa että hyvin toimi muistikirjana:)

• kuvaaja2

Kännykällä voi soittaa oppaalle ja monesti hekin viestivät siihen esim. jos lähtöajat muuttuu.. samoin matkatoimistosta voivat soittaa siihen. Entä jos olet keskellä vierasta paikka ja tarvitset aspua esim. ambulanssin tai poliisin. Ja itse lataan siiohen karttoja selattavaksi offline kaupunkilomilla. Eikä mulla ole erillistä kameraa vaan kännykamera kytössä..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä tuot pöytään parisuhteessa?

Siinäpä se kysymys on otsikossa. Mitäpä siis tuot/toisit pöytään parisuhteessa? Oletko mies vai nainen? Koetko sen mitä
      Sinkut
      350
      1379
    2. 2 km on nykyään liian pitkä koulumatka

Hesarissa päivitellään lapset joutuu nyt kulkemaan 2 km kouluun jösses. Ruostefillarilla tuo matka menee vaikka miten äk
      Lieksa
      66
      798
    3. Mikä sinua ja kaivattuasi

Yhdistää??????
      Ikävä
      54
      783
    4. Martinan bisneksillä ei mene hyvin

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/c46da6ab-340f-4790-aaa7-0865eed2336 Yrityksen konkurssihakemus on tullut kärä
      Kotimaiset julkkisjuorut
      185
      776
    5. Sinulle mies

Kohtaamme jälleen kun on oikea aika. Sitä ei voi mikään eikä kukaan estää <3 <3
      Ikävä
      38
      745
    6. Tiesitkö? Martina Aitolehden isäpuoli on tämä suosittu laulaja

Martina Aitolehti on seurattu julkisuuden henkilö. Lähipiiriin mahtuu muitakin tunnettuja henkilöitä. Tiesitkö, että Ma
      Kotimaiset julkkisjuorut
      28
      715
    7. Miia Heikkinen avautui !

Olipa hyvä kirjoitus, kiitos. Ongelmat mitkä nostat esille on todellisia ja tämä ylimielisyys totta ja se näkyy kaikessa
      Judo
      64
      664
    8. 52
      662
    9. 57
      648
    10. Voiko meidän välit

Koskaan parantua tästä?
      Ikävä
      59
      641