Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Jokaiselle matkailialle tarpeellinen varuste!!

siruu1993

Itse olen huomannut vesitiiviin kännykkäpussin olevan erinnomainen varuste ranta lomalle ja miksei muuallekkin. Löysin verkkokaupan mikä tarjoaa loistavan valikoiman vesitiiviitä pusseja kaikille puhelimille ja tableteille..

http://lux-case.fi/catalogsearch/result/?q=waterproof&x=0&y=0

11

593

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • piruu1969

      Mun pussit on kans vesitiiviit ja itsestääntäyttyvät, mutta poistoletkun kautta saa tyhjennyksen onnistumaan mukavasti.

      Onko oma, isin, siskon vai heilan firma, jonka tuotteita lobbaat seillä täällä sivustoilla?

      Tiesitkö, että mainonta ei ole sallittua, ei edes piilomainonta?

    • Joo, siis ei

      Verkkokauppa kaiketi on nykyään johtava alan sälän myyjä. Itse en ole käyttänyt vesitiivistä pussia lomilla, sen sijaan lenkeillä ja vesillä kylläkin. Vesitiiviiden pussien ongelma on, etten vielä ole nähnyt mallia, jolla voisi kuvata. Myös kuuluvuus on heikko, mutta parempi kuin kastuneella kännykällä.

      Lomamatkalla täytyy joka tapauksessa olla älypuhelin, johon saa paikallisen prepaid dataliittymän. Nykyisillä roamingmaksuilla se on ainoa järkevä tapa.

    • ranta lomalle

      ranta lomalle

    • Ilmankin pärjää

      Onx pakko mennä rannalle ja ottaa se kälätin vielä mukaan?

    • en ymmärrä

      minun lomalla ei kännykkä ole edes mukana rannalla....miksi se pitäisi mukaan ottaa....eikö sitä olla lomalla. Nytkin Thaimaahan 3 viikoksi enkä ota kännykkään mukaan lainkaan.,...mitä sillä tekee loman aikana...

    • Alle euron

      Minigrip toimii mainiosti.

    • MinneVaan007

      Matkoja on niin erillaisia. Jos menee viikon valmismatkalle missä ei tarpeen suunnitella eikä miettiä mitään niin ei ole varmaan puhelimella paljonkaan käyttöä. Mutta eihän se känny siellä ainakaan meillä soittelun takia niinkään ole vaan netiyhteyden jne. Omatoimimatkalla erittäin kätevä. Minulla toimii vähän muistikirjanakin.

      • kuolen nauruun

        muistikirjana...ja rannalla.....kuolen nauruun. Ja vielä pitäisi laittaa muovipussiin....


    • MinneVaan007

      No mä työnnän sen kapulan pyllyyni, värinähälytys päälle, ja ei muuta kun puheluita
      odottelemaan!

    • neppisleppis

      Edellinen ei kyllä ole saman MinneVaan kirjoitus..Uskomattoman lapsellista touhua täällä. Alkuperäinen nimim. MinneVaan007

      Ja juuri reissulta palanneena voin sanoa että hyvin toimi muistikirjana:)

    • kuvaaja2

      Kännykällä voi soittaa oppaalle ja monesti hekin viestivät siihen esim. jos lähtöajat muuttuu.. samoin matkatoimistosta voivat soittaa siihen. Entä jos olet keskellä vierasta paikka ja tarvitset aspua esim. ambulanssin tai poliisin. Ja itse lataan siiohen karttoja selattavaksi offline kaupunkilomilla. Eikä mulla ole erillistä kameraa vaan kännykamera kytössä..

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      93
      2454
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2153
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      82
      1808
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1601
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1576
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1545
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      33
      1498
    8. 54
      1350
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      89
      1309
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      40
      1237
    Aihe