Eli ajattelin järjestää tälläisen wicca ryhmän.Itse en ole VIRALLISESTI wicca,mutta olen lukenut siitä ja niin edes päin.Kaikki jotka haluavat liittyä wicca piiriin jonka nimi on wicca´s moon lyhennettynä WM lähettäkää mulle sähkäriä jossa kerrotte vähän itsestänne ja sen jälkeen kun olen lähetänyt vastauksen niin lähetä kirje jossa on kuvasi.Ryhmän kesken me juttelemme sähkärin tai etana postin kautta toisillemme ja juttelemme uskonnostamme ja ehkä joskus voisimme kaikki kokoontua jonnekkin.Ikä raja on alle 18.
Kaikki wiccat tänne!
10
527
Vastaukset
- pumpuli
Mä voisin kiinnostuukki tost...annappa mailis, niin aletaan lähetellä etana postii...se ois paljon jännempää... :)
- Mie
...olla kiinnostunu. Kriteerit täytettynä eli olen alle 18:)
Joten laita mailis nii mäki kirjotan. - Vilja
Todella virkistävä idea. Mutta pieni varoituksen sana. Jos ikinä aiotte järjestää tapaamisia IRL (=muualla kuin netissä), tavatkaa jossain hyvin julkisessa paikassa esim. kahvilassa tms. Nimittäin kaikenlaisia sekopäitä on netissä liikenteessä ja esim. joku perverssi saattaa esiintyä teille 15-vuotiaana wiccatyttönä, vaikka olisikin oikeasti 38-vuotias pedofiiliukko.
Mutta oikein mukavaa, että nuoret järjestävät itse toimintaa nuorille wiccankin saralla. Parhainta jatkoa teille. :) - *Ada*
Miun sähkäri on [email protected]ähettäkää sinne ja sitten annan teille sen kautta mun IRL osotteen.Muistakaa että osoite annetaan vain niille jotka liittyvät.
- Repo
Heippati!
Pahoittelen, ettei seuraava viesti liity wiccaan.
Ihan tulevia viestejä ajatellen. Ei kannata koskaan laittaa sähköpostiosoitettaan näkyville internetsivuille sen oikeassa muodossa. On olemassa ohjelmia, jotka keräävät näitä näkyviä sähköpostiosoitteita ja lähettävät niihin spammia, elikkäs sitä mainosroskaa. Klassinen kikka välttyä kirjoittamasta osoitettaan, mutta silti saattaa se muiden tietoon, on korvata @-merkki (a) :lla. Suurin osa oivaltaa mistä on kyse, mutta automaattiohjelmat eivät tunnista yhdistelmää.
Roskapostittomamman maailman puolesta heiluttelee häntäänsä Repolainen. ;)
- cassandra-
sähköpostiosotetta vaan esille,niin minäkin pyrin mukaan :)
- Selane
Olen mäkin kiinnostunut, 15-v tyttö joka hoksas wiccat muutama kuukausi sitten... Tietoa kaipaisin ja kipeesti! Toivottavasti ei haittaa ettei mulla ole valokuvaa netissä...
- Selane
Luulisin että se ei oo ihan oikee osoite, kun en kerran pystyny lähettään sinne mun viestiä... jos vaikka kertaisit sen tai mailaisit mulle?
- Lorelai
onkohan tämä vielä voimassa????
- *Ada*
Juu onhan tämä vielä voimassa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää1383829Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri3362964Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt81865Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa51598Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja41079- 71934
Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar38864- 44774
- 65741
Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat22708