Kävin 2.4 haastattelussa ja hyväksyvää/hylkäävää päätöstä ei ole vielläkään saapunut.
ps. Kestääkö sen takia kauan kun hain 2 aseeseen luvat.
Mikä maksaa?
9
122
Vastaukset
- wwooolds35
Ja jos hain pumppuhaulikkoon luvat (12/89) niin saanko vaihtaa sen vaikka rinnakkaispiippuiseksi?
- ei ääliö
Pitäisi älytä kertoa missä päin hait lupia. Eri puolilla suomea kestää eri aikoja. Onko mieleesi tullut tiedustelevasi, joko luvat ovat valmiina?
Aselupaa hakiessa lomakkeessa ei tiedustella kovinkaan yksityiskohtaisesti mitä haetaan. Miksi ihmeessä kirjoitit hyvin yksityiskohtaiset tiedot aseesta? Joissakin piireissä ei jousteta yhtään, jos ase ei ole se ole juuri sama, jolle lupa myönnettiin. Tyhmyydestä saa kärsiä ja peilii kannattaa katsoa ja hokea **tu sä oot tyhmä. - Mykkäerkki
Olen täysin mykkä. Haastatteluun pitäisi mennä. Miten tässä tapauksessa toimitaan?
- $£€¥₩
ota kynä ja paperia mukaan ja pyydä lukutaitoinen poliisi haastatteluun.
- kuuromykkä
$£€¥₩ kirjoitti:
ota kynä ja paperia mukaan ja pyydä lukutaitoinen poliisi haastatteluun.
Itse en valmistautuisi mykkänä haastatteluun mitenkään. Ongelmahan olisi haastattelua suorittavan poliisin. Koko haastatteluaika menisi todennäköisesti yhteisen kommunikaatiotavan löytämiseen.
- kieltävä päätös
Jos kestää kauan, niin se on paha merkki, luultavasti lupaa ei tipu. Poliisi kun konsultoi psygologin kanssa noissa tapauksissa ja se vie tavallista enenmmän aikaa.
- hiiohoi1
höpö höpö.. saattaaa kestää vain viikko pari mutta voi mennä pari kuukauttakin. niinkuin mulla meni viimeksi kun sanoin että ei ole kiirettä asian kanssa. soita sinne jos on hätä
- SokkoPaavo
Ei voi ees soittaa, ku menee munerot skaisin =(
Mahtaako muuten sokkous olla jonkinasteinen haitta metsästyksessä ?- HuitojaErkki
Mnä olen selvinnyt viittomilla niin autokoulusta, armeijasta, kuin aselupahaastattelustakin.
Yhdelle tutulle joka on tahdonvastaisessa hoidossa Niuvanniemessä onnistuin viittomaan kolmen kuukauden kesäloman ja hirvikiväärin. Lähdemme kesällä porojahtiin kuolan alueelle. Saapahan nähdä miten siellä viittomilla pärjää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212656Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292282- 1482254
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532160Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211772Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3881627Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961566- 2901454
- 1331408
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131399