Miksi kaikkien pitää juoda?

sddsdsdsdsdsds

Mikä siinä on kun pitää alkoholilla läträtä? Mitä hauskaa on olla humalassa? Itse olen ollu pari kertaa, enkä kummallakaan kerralla ymmärtänyt mitä kivaa siinä on. Alkoholin mausta kyllä pidän. Mutta sitä en tajua miksi pitää tuolla yötä myöten "juhlia" eli kännätä ja sählätä? Juhlatkin ovat paljon miellekkäämpiä kun porukalla on järkeä päässä.

28

1474

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • öligäovlb

ujot ihmiset tulee kuorestaan se nostaa mielialaa ja kaikki on hauskempaa myös tulee rohkeutta lisää jne....
      kyl niit haittojaki on........

• mr penis @ baari

Koska viina vaa on nii vitun paras ! Ja rÖÖki ofc

• Juooppo_MaaritSalin

Kun on vähän humalassa, niin on tosi hyvä mieli ja kaikki tuntuu olevan hauskaa ja hyvin. Mutta heti, jos juo vähän liikaa, niin ei enää tunnukaan niin hauskalta, kun alkaa huipata. Yksin juominen on vähän tylsää. On vaikeaa selittää, että mikä siinä juhlimisessa kiehtoo, mutta hauskaa se on.

• ääö

joku tutkimus oli et noin puolet ala ikästen juomisest on vaa kehuskeluu et mieti sitä

• alaikäinen

Itse juon sen takia, että haluan pitää hauskaa. Toki voin pitää hauskaa ilman juomiaki mut ei se oo läheskää yhtä hauskaa kun kännissä. Kun juo unohtuu kaikki muu ja keskittyy vaa hauskan pitoon. Ite en juo sen takii et oisin "cool" enkä pahemmin juomisella kehuskele...Toki on niitä 6,7lk noloja jotka juo et olis vitun yolo.

• 121121

Emmä kyllä tiiä, en oo ite koskaan juonu kunnolla, vaikka ikää on kertynyt 19 vuotta. Kyllä mä kuljen juovien kavereiden kanssa ja silleen, mutta en jaksa itse koskea noihin litkuihin.

• sadfsarfvadsfv

Nonnii orvot rotat sitte takaisi sinne koloihinne, kesä tulee ja nyt juhlitaa. Rappio on parasta mitä on!

• Lateksino1

Koska vttu pystyy

• imekääanustabanaani

pitää juoda ku kaikki kivat päihteet on laittomia...

• Hyvä hyvä! Tee vain rohkeasti omia valintoja päihteiden suhteen. Me kaikki ihmiset arvostamme niitä, jotka osaavat tehdä omia valintoja elämässään. Tämän pitää näkyä myös kaveriporukassa.

T: NettisSaapas Sami Espoosta

• mr penis

Koska viina on paras ja rÖÖki:D ja netti saapas on Spede:D

• minulla ei ole nimeä
        mr penis kirjoitti:

Koska viina on paras ja rÖÖki:D ja netti saapas on Spede:D

en juo yleensä ja kun juon niin juon yksin

• 1111121

Ja sinä olet idiootti.

• xDxD

Mitä hauskaa on humalassa? nii-i sanoppa se.
      Yleesä mitä jää kätee nii o kaamee krapula tai sitte vaa onnistuu nolaamaa ittesä tavalla tai toisella.... watch this -> http://www.youtube.com/watch?v=gKnQ070dKyo

• fsffsdssddsdsds

Tämä vastaa melkeimpä täysin sitä ilmapiiriä kännäämisessä. Kukaan ei kuuntele ja puhuu täysin sekavia ja turhia asioita, eikä missään oo mitään järkee.

• Sanotaan suoraan

Jos joisin niin joisin melkeinpä puhtaasta esittämisen ja muille todistelun pakosta. Ei ole oikea asenne mutten kyllä ole viinaa viälä kiskonukkaan.
      Terveisin tyhmä teini.

• 12+7

Ei kukaan oikeasti juo siksi, että "haluaa esittää" tai "todistella jotain", ainakaan ensimmäisen kerran jälkeen. Nuo fraasit löytyvät peruskoulun terveystiedon oppikirjoista, ja niitä viljelevät ainoastaan yläasteen opettajat oppilaita pelotellessaan sekä tietenkin ne, joilla ei ole omakohtaista kokemusta juomisesta.

Kaikille alkoholi ei sovi ja joillakin on omat henkilökohtaiset syynsä juomattomuuteen. Alkoholin juominen tai juomattomuus on jokaisen oma valinta ja itse kunnioitan kumman tahansa valinnan tehneitä, mutta henkilökohtaista valintaa on vähän kyseenalaista perustella haukkumalla toisin valinneita.

Itse olen juonut yläasteen alusta lähtien siksi, että sopiva määrä alkoholia yhdistettynä hyvään kaveriporukkaan tuo minulle monta päivää kestävän hyvänolon tunteen ja saan solmittua lisää sosiaalisia kontakteja, koska uskallan lähestyä muita ja he minua paljon helpommin kuin normaalisti. Tapaan myös vanhoja tuttuja ja voin vaihtaa heidän kanssaan kuulumisia, kun satumme joskus samaan paikkaan juhlimaan. Maailma muuttuu hyvällä tavalla erilaiseksi ja ulkopuoliseksi. Lisäksi ainoastaan tapahtuman kokeneet tietävät sen mahtavan tunteen, kun pääsee humalassa halaamaan juuri sitä tiettyä kaunista tyttöä, silittämään hänen hiuksiaan sekä tuijottamaan syvälle silmiin. Siitä voi sitten jatkaa haluamallaan tavalla.

Mielestäni on aina parempi mennä nuortentapahtumiin kuin jäädä koneen ääreen nyhjöttämään, vaikka tapahtumissa joutuisikin "altistumaan alkoholin vaaroille". Uudet kaverit kun eivät ilmesty kotiovelle ennen kuin heihin on tutustuttu. Itse olen satunnaisesta, kerran tai pari kertaa kuukaudessa juomisestani huolimatta saanut ysiltä hyvän päättötodistuksen ja päässyt juuri siihen lukioon mihin halusinkin. Opiskelut ovat sujuneet hyvin ja juhliessa olen saanut paljon uusia kavereita.

• älämeepoliisiakarkuu

Itse tykkään juoda alkoholia, lähinnä sen takia että auttaa rentoutumaan arjesta ja tutustun helpommin uusiin ihmisiin. Kuulostaa joidenkin korviin todella väkinäiseltä skeidalta, mutta sen jälkeen kun on baarit ja alkoholi tullut kuvioihin, on elämäni muuttunut paljon ja myös minun ja kavereideni kesken, ja se muutos on ollut lähes kokonaan positiiviista.

Alkoholia olen alkanut juomaan vasta täysi-ikäisenä, eli ei ole kyse mistään pikku nassikkana ulkona juomisesta ja sitten sydän kurkussa kotiin takaoven kautta ettei äiti herää. Sellaisia 15 kesäisiä lähinnä vain säälin, kun yhden siiderin vedettyään ovat ojassa ja poliisi tuo kotiin vanhempien hävetessä silmät päästään kun naapurit saa tietää.

Mutta, kuten mainitsin, on alkoholi tuonut paljonkin positiivista elämääni. Baareissa olen tavannut erilaisia ihmisiä, niin naisia kuin miehiäkin, ennen täysi-ikäisyyttä en ollut edes suudellut miestä, nyt on tullut sitä puoltakin harjoitettua enemmän kuin tarpeeksi, olen myös tavannut yhden miehen josta olen nyt kiinnostunut kovasti, baarissa. Ystäväni ovat kaikki löytäneet baarista miehet, ja heidän kauttaan tutustunut moniin uusiin ihmisiin. Kaikista tärkeimpänä pidän ystävieni ja minun välien lähentymistä. Nykyään voimme puhua ihan kaikesta, myös seksi ja muut asiat, joista emme syystä tai toisesta koskaan kummemmin puhuneet, ovat avoimia asioita nykyään.

Toki myönnän että kännissä tulee tehtyä kaikenlaista, enkä itsekään vieläkää välillä osaa hallita omaa juomistani välttääkseni humalatilan. Mutta ikinä ei minua ole tarvinnut kantaa omien jalkojen ollessa poissa pelistä enkä ole agressiivinen tai muutenkaan viheliäinen kännissä, ja aina olen osannut itsestäni huolehtia.
      Ja olen 19- vuotias.

• mukko

koska kaikki haluu sulle paskan mielen :D

• Juominenparast

JUOMINEN ON PARAST! Tulee hyvä fiilis, vapautuu estoista, on sosiaalisempi saa uusii kavereita!

• mr penis

Kosk juomine on vaa nii vitun paras !!!!!

• Alphamale

En juo alkoholia ikinä. Ei mun tarvitse.

• Alphamale

En edes tiedä miltä humala tuntuu, enkä halua edes tietää.

• :---)

Ei kenenkään pidä juoda, mun mielestä on vaan hyvässä seurassa ottaa vähän kuppia :)

• kansanedustaja..

ensimmäinen alkoholi tippa voi tappaa.

• 15v

Itse en juo, mutta muutaman kerran oon kavereita ollu vahtimassa ja meillä on kyllä aina ollu hauskaa. Mun mielestä se on oma asia. Jos juo, niin juo, jos ei, niin on juomatta.

• röökimuija14

Kun juon nii sillon pääsee pakoon todellisuutta ja vitun ongelmia jossa pitää kontata arkena

• päihtynyt mc

Ei vittu kattokaa tuol on Marco c oho ei se oo ku se o päihtynyt mc

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mistä puhuitte viimeksi kun näitte

Kerro yksi aiheista
      Ikävä
      101
      7443
    2. 81
      5047
    3. Se on hyvästi

Toivottavasti ei tavata.
      Ikävä
      79
      4869
    4. Olenko saanut sinut koukkuun?

Hyvä. Rakastan sua.
      Ikävä
      132
      4268
    5. Alavuden sairaala

Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan
      Ähtäri
      10
      3058
    6. Miksi sä valitsit

Juuri minut sieltä?
      Ikävä
      52
      2699
    7. Sisäsiittosuus

Tämän kevään ylioppilaista 90% oli sama sukunimi?
      Suomussalmi
      40
      2596
    8. Kerro nyt rehellisesti fiilikset?

Rehellinem fiilis
      Suhteet
      53
      2247
    9. Törkeää toimintaa

Todella törkeitä kaheleita niitä on Ylivieskassakin. https://www.ess.fi/uutissuomalainen/8570818
      Ylivieska
      10
      2221
    10. Suudeltiin unessa viime yönä

Oltiin jossain rannalla jonkun avolava auton lavalla, jossa oli patja ja peitto. Uni päättyi, kun kömmit viereeni tähtit
      Ikävä
      21
      1850
    Aihe