kääpiökettuterrieri

hullero

Moikka!:)Halusisin kääpiökettuterrierin, eli kaikki ketkä tietävät jotain kääpiökettuterrieristä niin saa kertoa tähän:) koska tarvin tietoa siitä koska en löydä sitä paljonkaan mistään... Eli auttakaa mua! Ja oon niin törppö näiden koirien kanssa, niin päätin kääntyä teidän puoleen:))No mutta nyt siis asiaan, eli kysymykset ovat:
1)sopeutuuko kerrostaloon?
2)Haukkuisiko paljon? Esim. jos rapussa menee joku rappusia ala tai hissillä.
3)Onko lapsiystävällinen?
4)Miten sopeutuisi kahteen kissaan?
5) Tykkääkö ulkoilla?
6) Onko helppo tai vähän helppo kouluttaa?
7) Paljonko maksimissaan maksaisi?
8) Miten tarvitsee hoitaa?
9) Olisiko hyvä ensikoiraksi?

Kiitos kaikille vastanneille jo etukäteen!

1

1253

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • fghghhgj

      On niin harvinainen rotu että kannattaa mennä käymään kasvattajien luona ja tutustua siellä..

      1)sopeutuuko kerrostaloon? ihan varmasti
      2)Haukkuisiko paljon? Esim. jos rapussa menee joku rappusia ala tai hissillä. Koulutuskysymys mutta terrierit ei ole yleensä haukkuherkkiä mutta toki reagoi ovikelloon kuten kaikki rodut.
      3)Onko lapsiystävällinen?terrierit on leikkisiä ja lapsiystävällisiä mutta ihanpienet koiratei sovi pienten lasten käsittelyyn koska lapset on rajuja koiraa kohtaan ja voi vahingoittuakin.
      4)Miten sopeutuisi kahteen kissaan? koulutuskysymys jyrsijät eri asia koska pikkuterrierit on jalostettu jyrsijöitä metsästämään.
      5) Tykkääkö ulkoilla?terrierit on energisiä ja tykkää toiminnasta
      6) Onko helppo tai vähän helppo kouluttaa?terrierit on älykkäitä ja hyväkoulutteisia kunhan kouluttaja motivoi hyvin eli koulutus pitää olla hauskaa ja pieninä annoksina
      7) Paljonko maksimissaan maksaisi?kasvattajalta kyselemään sijoituskoira vaihtoehtokin on ja tulee halvaksi yleensä riippuen ehdoista.
      8) Miten tarvitsee hoitaa?öö kuten kaikkia koiria perehtyä kasvatukseen koulutukseen ja antaa virikkeitä ja lenkkeilyä koira on työläs lemmikki.
      9) Olisiko hyvä ensikoiraksi?
      kyllä menee kunhan perehtyy koulutukseen ja on jämpti se mikä kielletään kielletään ja mkä ei niin ei kuten kaikki rodut.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Savonlinnassa machete hyökkäys!

      Myös kirvestä käytetty lyömäaseena......näin se Savonlinnakin rikastui...
      Maailman menoa
      132
      1724
    2. Jos sinua kiinnostaa nainen

      tai olet miettinyt, niin ei minulla ole ollut ketään. Olen viettänyt hiljaista ja yksinäistä elämää. En ole "käynyt nais
      Ikävä
      57
      1391
    3. Suoraan Sinulle

      En usko välttämättä mihinkään sielunkumppanuuteen tai muuhun maagiseen voimaan, mutta sinussa olen silti nähnyt jotain,
      Ikävä
      49
      1139
    4. Mikä siinä sun kaivatussasi on niin

      erityistä muihin verrattuna? 🙋‍♂️
      Ikävä
      78
      1005
    5. Apokryfikirjat: mitä "kielletyt kirjat" kätkevät sisäänsä?

      Itämaiset palstat eivät ole Raamatun tai kristinuskon asialla, mutta koska meitä häiritään täällä, meidän on puhuttava a
      Hindulaisuus
      371
      861
    6. Miksi toisille löytyy kumppani, mutta joillekin ei?

      Usein ihmettelee, miten helppoa joillekin on löytää seuraa. Jo nuoresta asti on kumppani vierellä ja jos tulee ero, vaih
      Sinkut
      124
      729
    7. aa eli nyt tajuan..

      eli siis pitkä-aikainen vaikeus parisuhteen saamisesta johtuu omalta kohdaltani alhaisesta yhteiskunnallisesta asemasta.
      Sinkut
      117
      685
    8. Niin siinä kävi

      Mä ihastuin suhun. Kukapa ei? Olisi pitänyt kuunnella sisäistä naisen vaistoa, etten takuulla ollut ainut. Kuulin sattum
      Ikävä
      38
      684
    9. Mitä siellä tapahtuu?

      Mitä ihmettä? Joku hyökkäys?
      Savonlinna
      17
      651
    10. Mikähän auttaisi kun kuIIi

      Seisoo kun lipputanko. PaIIien sitominen antaa voimakkaan orkun mikä jeesaa himoja hetkeksi, mutta se panetus tulee pian
      Ikävä
      69
      636
    Aihe