Osaisiko joku sanoa missä mahtaa olla vika, kun tuollaisella -97 vuoden vekkulilla ajellessa kuuluu sellainen metallinen kolahdus hanttarin puolen takarenkaan tienoilta aina töyssyn/kivetyksen yms. yli ajettaessa?
Ajattelin että vika olisi iskareissa, mutta ne menivät katsastuksesta läpi. Kolinaa on kuulunut jo pidemmän aikaa, nyt viimeeksi ajaessa kolina muuttui voimakkaamaksi ja viimeisintä kolahdusta seurasi rahina pyörän tuntumasta.
Mahtaako olla laakerivian merkki? Tosin miksi se kolisisi töyssyissä...
Takapyörältä kuuluva kolahtelu
seppo1111
1
175
Vastaukset
- b nolla nolla
takapään kumihelat vaihtoon. uloimmat (4kpl per puoli) kolisevat ja pohjassa olevat isommat helat (1kpl per puoli) kolisevat myös mutta samalla tuntuu että perä "ohjaa" koko aika eli pääsee sivuttain joustamaan. talvella ja urissa huomaa hyvin... mutta vaihda nuo uloimmat ensin.. maksaa jonku kympin ja laitto vähän lisää ellei ite halua pulata.. vaatii vaan oikeanlaisen ulosvetäjän mutta senki saa tehtyä kierretangosta ja prikoista.. ocf.fi:stä löytyy lisää juttua. korjaamolla vaihtaavat nuo 1-2tunnissa..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 938078
- 403862
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021906- 241340
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html321163Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,311089Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia11885Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53847Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31822Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v27772