moi!
mulla on narttu 11kk vanha pitkäkarvanen chihu.
haluaisimme tietää että onko jossain helsingissä jotain chihu tapaamisia?
onko kellään tietoa?
olisi kiva josvastaisitte!
myös kaikki ketkä omistaa chihuja olisi kiva jutella kaikista!?
ja vielä sellainen asia, että chihuni ei ole vieläkään sisä siisti, mistä se johtuu kun kuitenkin vien sitä ulos....?
chihuahua
4
285
Vastaukset
- kakkailua
Meillä on kaksi chihu poikaa. Toinen on 11 kk ja toinen 9 kk. Molemmat leikattiin koska merkkasivat sisälle joka päivä ja joka paikkaa. Se loppui leikkauksen myötä, mutta ne edelleen kakkaavat paperille ja päivällä sekä öisin pissaavat myös paperille. Olemme jo luopuneet toivosta, että niistä tulisi kokonaan sisäsiistejä. Olisi hieno kuulla jos jonkun chihusta on tullut kokonaan sisäsiisti ja minkä ikäisenä? Meidän pojat eivät pydä ulos jos niillä on hätä. Ja nyt niille jotka aikovat kirjoittaa veden juonnin vähentämisestä ja ulkonakäyttämisestä, niin koirat käytetään kolmesti ulkona ja juomakupit otetaan yöksi aina pois.
- chihu
Hello chihujen omistajat!
Meillä on 13kk tyttö ja välillä tulee pissailtua matolle, mutta yleensä jos on mahdollisuus viedä illalla myöhään viim. kerran ulos ja aikasin aamulla ,ongelmia ei ole. Välillä kun tyttö syö vasta illalla (ruokaa aina tarjolla) saattaa tulla yön aikana myös kakat. Ihan viimeisen kuukauden aikana tyttö on alkanut pyytää itse ulos...
Hyvää jatkoa teille!
PS. Olisi kyllä mukava kirjoitella enemmänkin chihu-asioista :)
- tipsu
Mulla on kohta 12 viikkoinen uros chihuahua, ja oon oppinut siitä todella lyhyessä ajassa paljon. meinaan ton pissa kakka touhun kanssa. Siellä missä on tassuille pitoa, (siis sisällä)sinne pissitään. sanomalehdille kakitaan. jos ei tulla kiittelemään ajoissa oikeaan paikkaan tehdyistä tarpeista, niin pentu käy syömään kakkaansa. no,onneksi se on nyt melkein saatu opetettua pois siitä tavasta.. pissat saatiin kohdistettua tehtäväksi myös paperille siivoamalla väärät pissat vähin äänin pois ja suihkuttamalla etikkaa siihen tilalle.Koirat inhoaa etikan tuoksua.. aina kun koira tekee väärin, ihan mitä tahansa, jätä se huomioimatta. koiralle kaikki huomio on mukavaa, välinpitämättömyys puolestaan on rangaistus.
- EbSu
paljonkos chiucauat maksavat??
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi735002Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal1174717- 804203
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak1064158Veli Sofia teki urosmehiläisen työn
Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa33318Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no1223124- 352838
- 282787
- 402773
- 372762