rakkaudesta, keskiyö?

ruudullinen essu

olen eronnut kuutisen vuotta sitten, ero oli riipivä ja raastava. Olen elänyt vain lapsilleni mutta nyt nuorinkin alkaa irrotella essun nauhoja ja oma olo tuntuu välillä yksinäiseltä vaikka viihdynkin jopa pelottavan hyvin yksin. Sain parisuhteessa niin pahasti siipeeni että pelkään miehiä, en halua että minuun sattuu taas. Voiko näin rikkinäiselle ihmiselle olla enää rakkautta tarjolla? Entä onko muuttoa näkyvissä?

2

52

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hei

vai että ihan ruudullinen essu, minusta se on sydämillä täytetty!

nostan hattua sinulle ja panoksellesi! tajusit mikä on tärkeintä, et lähtenyt juoksentelemaan hetkellisen hurmion perässä, niinkuin niin moni tekee.... sinä teit tehtäväsi päätökseen ja kaikki kunnia siitä sinulle.

tuo itsensä kanssa viihtyminen on musiikkia korville, sinä et ole hermostunut ihminen. tuosta moni unelmoi, muttei opi ikipäivinä...

et sinä ole rikkinäinen ihminen, olet kokonainen nainen! olet käynyt läpi kaksi vahvaa elämänvaihetta, kohta on kolmannen ja pisimmän vuoro.
      sanon pisimmän, koska sinä olet pitkäikäinen ja vahva ihminen.

sinä olet minun nähdäkseni ihan "aloittelija" näissä miesasioissa. näet vaaran joka nurkan takana ja laskukoneesi raksuttaa jo mahdollisia velkoja ja muita pelottavia harhalyöntejä.

lähdet laivamatkalle ja tapaat kivoja ihmisiä. sitä kautta kohtaat ihmisiä, joilla taas on tuttuja.... pitkä virsi...
      siellä sattuu sitten olemaan tutun tuttu, jolla on hyvä koulutus ja tilava talo vailla emäntää...
      mies ei ehkä ulkoisesti ole mikään adonis, mutta sitäkin viisaampi. sinulla on älykkäitä lapsia, ethkä halua joutua heidän varjoonsa.

t. Keskiyö

• ruudullinen essu

Kiitos vastauksestasi:)Vielä kysyn, että tuleeko tyttäreni hyväksymään mahdollisen tulevan suhteen? On ollut niin kiinni minussa, että pelottaa. En välttämättä ole aloittelija miessuhteissa, taisin aikoinaan olla aikamoinen pelinainenkin: suhteita oli ja tuli. Mutta viimeisten vuosien aikana en ole edes katsonut miehiin päin. Häpeän vuosiani ja kilojani, olin ennen kaunis, nyt olen kulunut. Sekin pelottaa, itsetuntoni on nollissa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?

Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?
      Kalajoki
      108
      4843
    2. Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia

Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell
      Maailman menoa
      113
      2505
    3. Joku hukkui Hyrynsalmella?

Oliko mökkiläinen taas?
      Hyrynsalmi
      28
      2457
    4. Mitä sinä mietit

Mies?
      Ikävä
      201
      2225
    5. PoIiisi jahtasi mopopojan hengiltä

Toivottavasti on   s  i  n  i  v  u  o  k  k  o    nyt ylpeä itsestään, kun ajatti teinin päin lyhtypylvästä. https://w
      Maailman menoa
      429
      2071
    6. Sinä eräs, pyydän......

AUTA mua ole kiltti. Ei mun takia vaan.... Miten saan sut kiinni?
      Ikävä
      176
      1597
    7. Emme voi elää velaksi, sanoi Riikka

Valtionvelan odotetaan nousevan 86,3 prosenttiin bruttokansantuotteesta vielä kuluvan vuoden aikana. https://www.iltale
      Perussuomalaiset
      106
      1311
    8. Et halua kohdata niitä tunteita ja asioita, joita minä herätän sisälläsi

Vastustelet. Yrität esittää, että kaikki on hyvin. Leikit perhettä.
      Tunteet
      35
      1147
    9. Miksi epäilit kaivattusi kiinnostuneen

Juuri sinusta? Mihin piirteisiin hän aikanaan saattoi sinussa ihastua? Olivatko ne yhtään samoja asioita joihin itse iha
      Ikävä
      72
      996
    10. Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?

Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?
      Ikävä
      81
      910
    Aihe