Emätinpierut

..............

Miten eroon emätinpieruista? Netistä löytyy juttua lähinnä yhdynnän aikana tulevista emätinpieruista mutta entäs kun niitä tulee muulloin... Monesti pidemmän istuskelun jälkeen ylös noustessa saattaa tulla aivan kauhean kuuloisia pieruja... Onkohan merkki huonoista lantionpohjan lihaksista?

13

2861

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Olisiko tämä

      Jos emätinpieruja tulee ilman yhdyntää tai sellaisia jumppaliikkeitä jossa ilmaan voisi imeytyä emättimeen, kyseessä voi olla bakteeritoiminnan aiheuttama kaasu. Jos sinulla tulee emätinpieruja ihan vaan istuessa normaalisti, kyseesä voi olla tuo.

    • Täti T

      Kokeile lantionpohjatreeniä. Parempi vähän kuin ei ollenkaan. Itselleni niitä tulee lähinnä, kun jo kiihottuneena vaihtaa seksissä takaapäin asentoon. Kiusallista on, kun ei tunne sitten mitään muuta kuin ilman rutinaa.

      Yleensä lihakset reagoi aika nopeasti treeniin, kunhan varmistat, että teet liikkeet oikein. Voit käyttää jotain apuvälinettä tai vain supistella. Jos et itse onnistu, niin ymmärtääkseni jotkut fysioterapeutit auttavat asiassa. On tärkeää, että jännittää oikeita lihaksia ja että osaa ne myös rentouttaa.

    • Itku Iita

      Ei auta jumppaliikkeet. Lääkärillä olen käynyt vuosi sitten ja ehdotti jumppaliikkeitä. Ei ymmärtänyt vaikka gynellä kävin, yhdisti tämän vaivan yhdytään. Tuntuu ihan turhalta puhua lääkärille tai terveydenhoitajalle näistä vaivoista. Vain toinen joka itse nämä kokenut ymmärtää vaivan ja tunteen kun pelkää esim. nousta seisomaan julkisella paikkalla, kun ei koskaan tiedä milloin tulee ääniä. Äänen tuloa kun ei voi mitenkään ennustaa eikä siten mitenkään sitä estää. Joskus "pitkiäkin" aikoja ettei ääniä tule ja sitten on aikoja kun niitä tulee. 7 vuotta olen jo näistä kärsinyt. Apua ei saa mistään. Itkettää.

      • kummaja

        HEIPS..KYLLÄ APUA SAA!!! INCONTILASER CITYKLINIKKA..N.600e


      • Anonyymi

        Sama ongelma mulla. Pelottaa, että tulee jossain ihmisten ilmoilla. Joka tulppa pitäs pilluun saada.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sama ongelma mulla. Pelottaa, että tulee jossain ihmisten ilmoilla. Joka tulppa pitäs pilluun saada.

        Tulppana käytä tamponia;-)


    • Cami_

      Minulla on ihan sama ongelma ja tapahtuu ilman mitään yhdyntää ja yhdynnän aikana jatkuvasti :/

    • Camilla__

      Minulla on ihan sama ongelma ja tapahtuu ilman mitään yhdyntää ja yhdynnän aikana jatkuvasti :/

    • Vanha rouva 63v

      Kun jyskytetään vitunpohjaa isolla mulukulla, niin ei ihme että ilmaa purkautuu, kun miehen iso kalu painaa ilmaa kuin kompressori sisääsi, minulla myös sama juttu, vaikka olen mieheni mielestä jo löysä kuuskymppinen akka, mutta en anna puheiden enkä pillupierujen häiritä, nautin kuitenkin nussimisestamme paljon.

    • Anonyymi

      Teidänkö pillunne hurisee? hyi.

    • Anonyymi

      Ehkä oot syöny liikaa hernekeittoa?

      • Anonyymi

        Aikamoinen anatominen ihme kun piereskelee hernekeittopieruja emättimestä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      201
      3338
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2161
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2071
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1935
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      70
      1598
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1361
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1251
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1247
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1207
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1198
    Aihe