Luumäellä kannattaisi vastuuvakuutuksien päivitys päättäjäasemassa oleville, kunnanjohtajalle ja virkamiehille että naisille virkavelvolisuuden laiminlyönnin varalta!
Luulisi vakuutuksen kattavan virkavirhen, onhan se 600.000€ rahaa mille kunnalle tahansa.
Sitten kannattaisi miettiä mitä virkaa on kunnan hallituksella ja sen jäsenillä jos ei olla ajan tasalla ja asioista yhtään kiinnostuneita.
Teillä onkin ns. Senior Advisor naapurikaupungin kasvatti ja kellokas jolla luulisi vähintään hänellä olevan homman hanskassa.
http://www.esaimaa.fi/Online/2013/05/03/Luumäki menetti ison rahasumman/2013115645908/4
Kenen on vastuu 600.000€:sta
4
323
Vastaukset
- Odotan toimia
Erkki, olet oikeassa.
Virheiden tekijät pitää saada vastuuseen. Yleensähän korkean koulutuksen saaneilla henkilöillä on vastuuvakuutus jo liittojensa kautta.
Jos kunta ei lähde perimään vahingonkorvauksia, niin taas joku tekee virkavirheen.
Nythän virkamiehet nousevat yhdessä sellaisia luottamusmiehiä vastaan, jotka uskaltavat arvostella tapahtuneita möhläyksiä.
Saattaahan myös jotkut luottamushenkilöt olla olleet vaikuttamassa hyväksyttyyn välinpitämättömyyteen, mutta virkamiehet ovat päävastuussa alueensa asioiden hoitamisessa. - Stradivarius...
Kaliiksi käyvät Luumäen nykyiset virkamiehet.
- Ans kattoo...
Löytyyköhän mokauksen aiheuttaneet vastuulliset virkamiehet nyt, kun tilintarkastajakin on asiaan puuttunut, vai painetaanko villaisella.
- minne menet
Kenestäkään ei ole muuhun kuin kantamaan poliittisen vastuun. Mikä se sitten lieneekään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 938088
- 403882
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021906- 241360
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html321193Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,311099Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia11925Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53847Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31822Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v29787