Keskiyö

Epätietoinenrakkaus

Hei!
Minulla on aina ollut kovin sekavaa miesrintamalla, siipeeni olen saanut monet kerrat. Haluaisin sitoutua, mutta suhteet jäävät haluamattani lyhyiksi. Nyt tapailen erästä miestä, alkuun vaikutti kunnolliselta ja kiinnostuneelta ja luulin löytäneeni sopivan ihmisen. Yhtäkkiä on alkanut antaa ristiriitaisia viestejä kiinnostuksestaan. En saa hänestä selvää. Mitähän hän mahtaa miettiä ja voiko tästä tulla mitään? Millaisena näet rakkauselämäni tulevaisuudessa?

Kiitos!

1

55

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hei

sinun rakkauselämäsi on pitkä tarina. se alkaa sinun omanarvontunteestasi (olipas pitkä sana!) ja päättyy siihen, että sinä teet muutaman radikaalin muutoksen.

sinä haluat sitoutua - mikset kääntäisi peiliä niinpäin, että mies haluasi sitoutua?
      sinä tarvitset "remonttia".
      matka naisellisuuteesi kestää kotvan, se maksaa rahaa, mutta se on sen arvoinen.
      en tosiaankaan tarkoita arvostella sinua, mutta kun kysyit millainen rakkauelämä näkyy, niin vastaan että se näkyy pienen uurastuksen jälkeen paljon paremmalta!

älä koskaan lähde siltä kannalta, että sinun pitäisi odotella viestejä ja että olet sitten armollinen, kun niitä saat! ei, sinun pitää oppia tuntemaan oma arvosi ja kukoistaa siinä, siinä on sinun avaimesi minkä voin sinulle näyttää.

t. Keskiyö

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?

Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?
      Kalajoki
      108
      4843
    2. Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia

Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell
      Maailman menoa
      113
      2505
    3. Joku hukkui Hyrynsalmella?

Oliko mökkiläinen taas?
      Hyrynsalmi
      28
      2457
    4. Mitä sinä mietit

Mies?
      Ikävä
      201
      2225
    5. PoIiisi jahtasi mopopojan hengiltä

Toivottavasti on   s  i  n  i  v  u  o  k  k  o    nyt ylpeä itsestään, kun ajatti teinin päin lyhtypylvästä. https://w
      Maailman menoa
      429
      2071
    6. Sinä eräs, pyydän......

AUTA mua ole kiltti. Ei mun takia vaan.... Miten saan sut kiinni?
      Ikävä
      176
      1597
    7. Emme voi elää velaksi, sanoi Riikka

Valtionvelan odotetaan nousevan 86,3 prosenttiin bruttokansantuotteesta vielä kuluvan vuoden aikana. https://www.iltale
      Perussuomalaiset
      106
      1311
    8. Et halua kohdata niitä tunteita ja asioita, joita minä herätän sisälläsi

Vastustelet. Yrität esittää, että kaikki on hyvin. Leikit perhettä.
      Tunteet
      35
      1147
    9. Miksi epäilit kaivattusi kiinnostuneen

Juuri sinusta? Mihin piirteisiin hän aikanaan saattoi sinussa ihastua? Olivatko ne yhtään samoja asioita joihin itse iha
      Ikävä
      72
      996
    10. Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?

Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?
      Ikävä
      81
      910
    Aihe