Mihin on hävinnyt Fillari-Antti?

Fillari-Anttiii...

Eikös Antti ollut aiemmin Kauppatorilla, mutta nyt ei löydy sieltä. Missä ihmeessä luuraa, kipeästi kaivataan pyörälle korjaajaa?!

23

7563

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • fillaristi100

      Viime kesänä kun juttelin hänen kanssaan niin puhui jotain sen suuntaista että olisi jäämässä oloneuvokseksi.

      • Fillari-Anttiii...

        No voi sun helvata! Missäs sitä nyt sitten muka pyöränsä korjauttaa!!?


      • Trek
        Fillari-Anttiii... kirjoitti:

        No voi sun helvata! Missäs sitä nyt sitten muka pyöränsä korjauttaa!!?

        Kyllä se fillari-Antti löytyy arkiaamuisin taas kauppatorilta.On siirtänyt "firmansa" renkaiden päälle pakettiautoon. Talven oli oloneuvoksena, mutta kevään tullen ONNEKSI palannut ....


    • Fillarikaterpillari

      Antti on näköjään mobilisoinut korjaamonsa. Oli torilla korjailemassa fillareita sellasella pikkukuormurilla jossa korjauskamat kontissa.

    • .. .. .. .. .. .. ..

      Antti päätti sitten heittä Suomi24 palstalle ilmaisen mainoksenkin :D

    • henkka-75

      Jatkaa kyllä toimintaansa tänä kesänä. Nimi on vaan muuttunut, nykyään firman nimi penaali-antti.

    • Fillari-Anttiiiii

      Ei ollut kyllä Antin mainos, vaan ihan oikea asiakas täällä kyselee.

    • fillaristi100

      Kyllä se Antti torilla tänä aamuna oli pyöriä huoltamassa ja korjailemassa. Torstaisin on Joutsenossa ja vkl vapaalla ja sade päivinä pitää siestaa.

    • fillaristimummo

      Hyvä tietää. Minulla on pyörä vielä talven jäljiltä huoltamatta, kun en Anttia vanhalta paikalta löytänyt. Pitää huomenissa viedä pyörä sinne.

    • KissanPaskaa

      13.5.2013 Antin auto (yritys ei ole enää siinä hallin päädyssä) oli Kauppatorin laidassa pyöriä huoltamassa

    • pate256

      Antti lähti kokeilemaan korjaamiaan polkupyörän jarruja liisanmäkeen, ei ole miehestä kuulunut sen jälkeen.

    • Pahin

      Tää Antti on......jotain sellasta mistä ette haluu kuulla......pkp

      • vaaaaginaaaa

        Mie halluun kuulla..............................


      • Anonyymi

        Löysin tälläsen reppanan kirjoituksen, säälittävää. Fillari Antti on miu kamu ja siitä ei tollasten surkimusten tartte paskaa jauhaa.Saatanan vellihousut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Löysin tälläsen reppanan kirjoituksen, säälittävää. Fillari Antti on miu kamu ja siitä ei tollasten surkimusten tartte paskaa jauhaa.Saatanan vellihousut.

        Höpö höpö


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Höpö höpö

        Joo älytöntä puhuu tollasta idioottia!!käytin kesällä pyörääni korjattavans siellä torilla,pätevä mies!


    • Anonyymi

      Sitä en tiedä,onko enää näin syksyllä??

    • Anonyymi

      On se varmaan yhtä pätevä syksylläkin jos on kaikkina muinakin vuodenaikoina kätevä ,mitä häh ?

    • Anonyymi

      On se siellä torilla. Ja vain käteismaksu käy ja kuittia ei antanut. Ei edes MP käy maksuvälineenä. Että sellanen yrittäjä..

      • Anonyymi

        Ei se ole antti vaan joku toinen, antti on jäänyt eläkkeelle. Entä sitten jos ei käy kun vaa käteinen, ei se mua ainakaan haittaa yhtää


      • Anonyymi

        No tori,lta löytyy pimeitä tekijöitä, siis muutamalla kympillä.. ilman y tunnuksia


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No tori,lta löytyy pimeitä tekijöitä, siis muutamalla kympillä.. ilman y tunnuksia

        Ja se haittaa sua vai ?


      • Anonyymi

        Pidä kansalaispoliisi huoli omista asioistasi


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 112
      2274
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      62
      2127
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      1971
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1707
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1628
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      13
      1422
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      12
      1364
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1363
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1347
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1272
    Aihe