kotoa "karkaaminen"

iid1

mulla on rahaa joku 300e, menis vaan ruokaan. kauan tuun pärjäämään? kotoa olis tarkotus lähtee.

en kiiinnitä huomiota trolleihin.

16

218

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vituntyhmä

      missäs roskiksessa meinasit nukkua

    • tyhmä?

      Jos pelkkään ruokaan (etkä wcpaperiin tms) niin ehkä 2kk jos säästeliäästi käytät. Et kyllä pelkällä ruualla pärjää kun vettäkin pitää ostaa. Kaikki muu huomioiden ehkä 1kk.

    • fanisi

      Otat vettä ja paperia julkisista vesaoista, mutta jäät kiinni vähintään viikossa.

    • dffffffffffffdddssss

      Miks vitussa sä haluut karkaa kotoa sä tuhlaat siinä vaan rahaa ja tuntuu vähän siltä että sun vanhemmat on tehny sulle jotain kun sä haluut lähtee pois kotoa mutta sä tuut pärjään 300 eurolla jotain yhen kuukauden.

      • ElämäOnHelvettii

        Mäki haluun karkaa! Elämä välillä yhtä helvettii täällä.. Mut so what en kerro ittestäni enempää välii et mua hakataan.. Mut rahaa mulla on kans n.300e pärjääx sillä about kuukaus?? Karkaan koska.. No. Musta on tehty joku ilmotus ja lähen pakoon ku mut otetaan muuten huostaan tai johonki lastenkotiin :'( En halu lähtee sijaiskotiin koska mun tulis ikävä mun porukoita vaik ne hakkaa mua. Mut mites tää "turvallisuuspuoli" et jos joukot lähettää poliisipartion perään nii kauan niiltä voi piilotella ja "paeta"? Millon sit jäisin kiinni? Ja onx jotain takeita millä voi päästä esim. Hotelliin yöx ilman papereita tai aikusta? Oon 12w liqqa :-(


    • Haistakaa paska

      VOI VITUN PERSE SAATANA TEKIS MIEL SELITTÄÄ TÄSSÄ KAIKKEE MUTTA EI KUMMISKAAN MEE TEIÄN JONNIEN PÄÄHÄN! "Yhyy karkaan kotoo kun mun vanhemmat on niin ilkeitä" No älä VITTU SUUTUTA NIITÄ! Ei oo niin vaikeeta, koita vaan jumalauta perkele vittu elää kunnolla!

      • iid1

        kiitos aivan ihanasta kommentista :) vois kysyy kanssa että eikö sun päähän mene että kaikki ei aivan ole näin yksinkertasta? et sä voi tietää mitä siellä kotona tapahtuu, joten meeppä purkamaan sitä raivoas jonnekki muualle :) tai jatka vaan hyvä ihmine täällä, ei se mua haittaa!


      • ElämäOnHelvettii
        iid1 kirjoitti:

        kiitos aivan ihanasta kommentista :) vois kysyy kanssa että eikö sun päähän mene että kaikki ei aivan ole näin yksinkertasta? et sä voi tietää mitä siellä kotona tapahtuu, joten meeppä purkamaan sitä raivoas jonnekki muualle :) tai jatka vaan hyvä ihmine täällä, ei se mua haittaa!

        Öööö.. Itteppä sä tosiaan tiiät kaiken mun elämästä.. Ok, kiva näkemys elämään se, et vituttelet kaikki joilla on kurjaa kotona ja jotka kertoo mielipiteensä ja kysymyksensä täällä?? Ja mun äitil on psyykkisii hommia joten se hakkaa mua VAHINGOSSA ja iskä kännissä kanssa.. Ja mun isoveli hakkaa mut koska se on taas juonu ja on iha pöllyssä ja koska en osta sille röökii.. Huom. Oon 12 ja isoveljeni on 17!! Ja en oo tehny niille mittää ne vaan o kännissä ja hakkaa mua six. Kyllä ne mua rakastaa mut lähen siis sen niitten juoppojengin bileitä ja lastenkotii pakoon!! Että vinkkejä miten voi onnistua??


    • korppi™

      onko sinulla nintendo 3ds jos on kertoisitko friend codesi omani on 3179–7031–5097

    • onneayrityksellesi-

      Kyllä tolla 300 e pärjää kuukauden, ehkä vähän ylikin, mutta on kovin todennäköstä että jo sitä ennen jäät kiinni :/

      Mutta jos karkuun aiot, pari kikkaa joista sinua ei tunnista (ainakaa nii helposti), PUHUN KOKEMUKSESTA, oon itse karannut kerran.



      - värjää tukka aivan eriväriseksi kuin se on muuta myös hiustyyliä jotenkin enne karkuunlähtöö vaik yöllä nii letää ei huomaa
      - älä missään nimessä jätä hyvästikirjettä
      - jos sinun on otettava puhelin, (en suosittele jäljitys mahusten takia), osta siihen joku prepaid liittymä UUDESSA TUKKATYYLISSÄ äläkä käytä nykystä puhelintas vaan vsik vanhaa jäljitysriski pienenee
      - laita joku huivi peittämää osaa naamastas kuitenki luonnoölise näkösesti
      - jos voit yhtää rahaa hassata niin matkusta heti aluks bussil kauemmas, jos kysyvät henkkareita sano että sul ei oo passia (kotikaupunki nääs tongitaa ensin ofc)
      - SEURAA UUTISIA JOTENKIN: tiedät että mistä sua etitää

      Vielä yks vinkki : jos tosissas lähössä karkuun, myy esim vanhoi vaatteitas porukoitte huomaamatta nii saat lisää rahaa


      Onnea yritykselle!
      Mä jäin kyl alke viikos kiinni D: mut sulle voi käydä paremmin, toivon mukaan :))

      -Karkaaminen kun on joskus ainoa vaihtoehto---
      -

      • poiika....

      • korppi™
        poiika.... kirjoitti:

        Laittakaa ne viestii keitä kiinnostaa karkaamine tähä
        [email protected]

        voin lähettää sulle poiika.... kutsun adventure quest worldsiin(:


      • korppi™
        poiika.... kirjoitti:

        Laittakaa ne viestii keitä kiinnostaa karkaamine tähä
        [email protected]

        lähetetty on(:


      • korppi™
        korppi™ kirjoitti:

        lähetetty on(:

        onko jo profiili tehty





        zeus


    • f?f?f?f?

      SIIIS MITÄ HELVETTIII????

      MISTÄ SÄ NII RAHAA OOT SAANU?

      MUL EI OO YHTÄÄ RAHAA KÄTEISENÄ, JA EI MUL EES OO PANKKITILII...
      MÄ SAAN YHEN PAIDAN JA HOUSUT KERRAN VUODESSA...
      OON TYTTÖ!

      • Anonyymi

        Köyhä


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      273
      4365
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      28
      2428
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2161
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      93
      2126
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      112
      1763
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      26
      1442
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      16
      1402
    8. Kenen etua Stubb ajaa Euroopassa ilmoittaessaan olevansa enemmän Ruotsalainen

      Tasavallan presidentti Alexander Stubb kertoi ensimmäisellä valtiovierailullaan Ruotsissa, että hän ei ole koskaan tunte
      Maailman menoa
      334
      1363
    9. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1327
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1247
    Aihe