Luumäen kunnan johtavat virkamiehet ilmoittivat Luumäen Lehdessä olevansa tavattavissa Taavetin markkinoilla 4.5.2013.
Löysinkin kojun markkinoilta helposti, mutta esittelijähenkilökunnan käyttäytyminen herätti huomiota. Testasin esittelijöiden halukkuutta ottaa kontaktia kulkemalla useita kertoja kojun ohi, mutta minkäänlaista kontaktia en heihin saanut. Yleensä virkamiehet keskustelivat keskenään, tai jonkun luottamusmiehen kanssa. Eräälläkin kerralla otettiin kontakti esittelijän lähisukulaiseen aivan vieressäni pyytämällä mukaan arvontaan, mutta minua ei oltu huomavinaankaan, Toisella kerralla taas esittelijä bongasi minun takaani hänelle tutun henkilön pyytäen osallistumaan arvontaan. Käytös tuntui todella ylimieliseltä. Koko esittelijäkunta oli tietysti varustettu ilmeisesti verovaroilla hankituilla asusteilla, joissa oli Luumäen kunnan vaakuna.
Luumäen kunnan
markkinakoju
2
212
Vastaukset
- 25 25
ja Sinä tolvana sitten loukkaannuit, kun sinua ei pyydetty arvontaan.,.. voi herraisä näitä. Jos sinulla on kunnan virkamiehille tms asiaa, niin mene kuule juttelemaan, älä kävele ohi.
On ne ihmetelleet, että mitä tää ressukka tossa eestaas ravaa.. ;-)- Passiivi...
Niin keskustelkoon vaan keskenään, niin ei tule erimielisyyksiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
Jotenkin se harmittaa
Etten voinut antaa itselleni mahdollisuutta tutustua. Tulit vain liian lähelle ja syvälle kemia oli alusta alkaen liian46700Olen yrittänyt tavoittaa sinut kolmesti
Elämän aikana. Kahdesti hakenut numeroa ja lähettänyt jollekkin nimisellesi viestin. Kerran aivan summassa keksimääni os2652Haluan kysyä vain yhden asian
Miksi et koskaan halunnut kohdata minua kasvotusten silloin, kun molemmilla oli tunteita? Kaiken muun olen jo hyväksymäs39579- 73562
- 22512