Luumäen kunnan johtavat virkamiehet ilmoittivat Luumäen Lehdessä olevansa tavattavissa Taavetin markkinoilla 4.5.2013.
Löysinkin kojun markkinoilta helposti, mutta esittelijähenkilökunnan käyttäytyminen herätti huomiota. Testasin esittelijöiden halukkuutta ottaa kontaktia kulkemalla useita kertoja kojun ohi, mutta minkäänlaista kontaktia en heihin saanut. Yleensä virkamiehet keskustelivat keskenään, tai jonkun luottamusmiehen kanssa. Eräälläkin kerralla otettiin kontakti esittelijän lähisukulaiseen aivan vieressäni pyytämällä mukaan arvontaan, mutta minua ei oltu huomavinaankaan, Toisella kerralla taas esittelijä bongasi minun takaani hänelle tutun henkilön pyytäen osallistumaan arvontaan. Käytös tuntui todella ylimieliseltä. Koko esittelijäkunta oli tietysti varustettu ilmeisesti verovaroilla hankituilla asusteilla, joissa oli Luumäen kunnan vaakuna.
Luumäen kunnan
markkinakoju
2
171
Vastaukset
- 25 25
ja Sinä tolvana sitten loukkaannuit, kun sinua ei pyydetty arvontaan.,.. voi herraisä näitä. Jos sinulla on kunnan virkamiehille tms asiaa, niin mene kuule juttelemaan, älä kävele ohi.
On ne ihmetelleet, että mitä tää ressukka tossa eestaas ravaa.. ;-)- Passiivi...
Niin keskustelkoon vaan keskenään, niin ei tule erimielisyyksiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 284598
Pienimäki ei anna haastatteluja
medialle Ähtärin kunnan velka sotkuista, kertovat luotettavat lähteet.224431- 434102
voitaisiinko unohtaa se sotku?
Olisiko mahdollista aloittaa puhtaalta pöydältä vielä? Ikävä sua ****504046- 782528
Naisten ulkonäkö, jos miehiä ei olisi?
Mä meinasin ensiksi, että en aloittaisi tätä keskustelua, ainan nyt, mutta huomasin tossa toisessa ketjussa, että tämä s3212478En tiedä mitä ajatella
Petaatko perjantaille jotain. Ei meidän kannata minun sydän on viety. Se joka sen vei ei ole mieheni, etkä se ole sinä.362132- 852065
Hyviä vinkkejä täällä
Eli kaivattua vain kädestä kiinni ja jos vastustelee niin sanoo, että hei beibi beibi nyt mennään vaan. Näin he elivät e171747Myös lähellä keskustaa oleva Marttaliitto jättää lihan pois tilaisuuksistaan ja suosituksistaan.
Marttaliitossa siirrytään terveellisempään ruokavalioon ja ihmiselle tarpeeton liha jätetään pois, ympäristö ja luonto k2511569